Etsitään dual-pelaajaa kotimaiselle serverille

• Foorumi on alkanut hukkua noihin dual-pelaajan etsimisiin, joten tästä eteenpäin haluilmoitukset tähän ketjuun, kiitos. Kiinnostuneet laittakoot yksityisviestiä hakijalle.

Ilmoita ainakin, mille serverille haet dual-pelaajaa. Lisäksi voit kertoa myös muita tarpeellisia asioita, kuten mitä heimoa ajattelit, millainen pelityylisi on, ja mitä odotat dual-pelaajalta.

Ulkomaisille servereille voi etsiskellä dual-pelaajaa tuolla Muiden maiden serverit -osiossa. Siellä on oma aihe sitä varten.

Tänne sitten vain aiheeseen liittyviä viestejä!
    T: Osmapa

• löydetty jo, mutta jos joku väkisin haluaa tunkea niin sitten laittaa todella asiallisen viestin josta selviää sekin kuinka usein ostat uudet kengät ja vaihdat sukat..

• hei. Etsin dual kaveria ykkös servulle. Ikää on 14. Aika aktiivinen. Asukkaita 181. Joukkoja jalka väkee 60 ja ratsuja 8. Heimo on gallit. Kultaa on 59. Aika aktiivinen 14-20 kertaa viikossa. Kokemukset kaikilta suomen servuilta.

Toinen osapuoli. Mieluusti ikää yli 13. Auttaa jos asuu petäjävedellä tai jyväskylässä. Kokemusta joltakin servulta. Kanssa aika lähellä yhtä aktiivinen.

Tuplapostaus poistettu. -Kapinallinen
    Toinen tuplapostaus poistettu. Ensikerralla koita vaikkapa muokata tätä viestiä. -mosillan

• Etsin suomen kolmannelle Speed servulle Dual accountia. En käytä rahaa, mutta mainostan paljon ja olen yleensä hankkinut sillä noin 100 kultaa per servu. Olen pelannu kaikilla heimoilla ja minulle käy kaikki, mutta haluaisin pelata teutoneilla. Olen Aktiivinen, mutta valitettavasti käyn vielä koulua. Eli olen koulu aikoihin poissa koneelta. Muuten olen noin 2-8 tuntia päivässä. riippuu onko koe viikko. Ikäni on 16v ja pelailen saman aikaa kun rakennus tulee niin Doddia. Minulta löytyy Msg ja kokemusta kahdelta entiseltä Speedi servulta. Ukko voi kyllä olla myös enemmänkin kuin dual account. Olen pelannut kaverin kanssa dualia, mutta siinä voisi olla vielä yksi lisää eli etsin myös jos mahdollista niin triple accountia. Jos olet kiinnostunut laitatko YV:N minulle

• Pitäisi ensin lukea foorumi kunnolla ennen kuin alkaa kirjoittamaan. Tällehän oli ihan oma paikka.
    Niin siis etsin dual pelaajaa alkavalle speed kierrokselle. Toivoisin että sinulla olisi kokemusta ennestään. Ja ikä voisi mielellään olla 30 vuodesta ylöspäin. Olen pelannut molemmat speedit mitä on ollut. Juuri päättyneellä kierroksella minulla oli 18 kylää ja yli 10000 asukasta. Puolustusrankingissa sijoitukseni oli suhteellisen hyvä. Jos jotakuta kiinnostaa niin voi käydä katsomassa nicciä susann.
    Jos kiinnostusta löytyy niin rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä.

• Eli siis haetaan dualia tulevalle comille.

Meitä on 3 päiväpelaajaa jo kasassa, mutta yöpelaaja olisi tarpeen jotta tili saataisiin pyörimään 24/7.

Sinulta vaaditaan:

-Hyvää kielitaitoa, comille kuitenkin lähdetään niin ei suomella pärjää.

-Yli 15 vuoden henkistä ikää.

-Entistä kokemusta travianista. Jonkinmuotoinen CV tästä.

-Kokemusta teutoneiden kanssa.

-Ircin käyttöä, mese on myös plussaa.

-Pitkäjänteisyyttä markettirumban kanssa.

-Agressiivisuutta. Kaikki jotka eivät ole liitossamme 30x30 alueella ovat farmeja taktiikalla mennään.

Kullankäyttö on aina plussaa, muttei kuitenkaan pakollista kun ei meidänkään lompakot siihen veny :(

Lähetä jonkinmuotoinen hakemus YV:llä, meistä saat sitten informaatiota samalla.

-----------------------------------------------------

E: Yhtään ketään ei enää haeta tähän hommaan, lopetin travianin.

• Saatan etsiä ens speed servulle dual tai jopa 3 acount pelaajaa. Aikaisempaa kokemusta speed ykkönen alusta loppuun + 3200 asukasta 7 kylää joukkoja 25000-30000, Ja liittoumat silloin thunder2 yli puolen serverin ajan se oli aikanaan top 20 kympissä ja gx 2 muistaakseni loppu servusta. Suurin este tota parempaan menestykseen oli ajan puute ja kokemattomuus. Oon 17 vuotias ja toivon että mahdollinen ehdokas ei oo mikään 7-10 v tai no tiiätte kyllä mitä tarkotan Jos kiinnostaa niin laitakaa (yv tä)= yksityis viestii mulle. ps enkä käytä sitten sitä kultaa kovin paljon muutaman kerran ehkä viime servun aikana vain.

• Etsimme Trial pelaajaa kolmannelle Suomen speed-serverille. Tilillä on jo kaksi vuonna -92 syntynyttä Travianin pelaajaa.

Olemme kokeneita, aktiivisia, asiallisia ja toivoisimme sinunkin olevan. Emme tilaa kultaa, joten kullan tilaamis pakkoa ei sinullakaan ole.

Sinun pitäisi pystyä pelaamaan aamupäivällä ja päivällä varsinkin, koska me olemme silloin koulussa. Muuten olemmekin sitten melkeinpä koko ajan onlinessa.

Jos kiinnostaa, niin lisätietoja saa YV:llä :)

• Etsiskelisin dual-pelaajaa tuolle alkavalle S2.

Olen 14v, vuoden Traviania pelannut. Roomalaisilla en ole juurikaan pelannut, joten niitä olisi nyt kiva koittaa.

• Moi! Etsin dualia ensi spiidille.
    Sinä:-Mielellään yli 18v
    -Travianissa 6h päivässä tai enemmän
    -Ei kullan tilaus pakkoa
    -Kokenut galli pelaaja

Minä:-19v yötyössä käyvä
    -Päivässä koneella 4-7h
    -En tilaa kultaa
    -Olen kokenut galli pelaaja viime spiidillä 17k asukkaita

Yhteydenotot yv:lä

• Dual pelaajaa suomen kolmannelle speedille.

Rotu:
    -Teutonit, voin harkita myös roomalaisia.

Itsestäni:
    -18v lukiolainen
    -ei kesätöitä tulossa
    -kokemusta hieman suomen viime speediltä ja ruotsin speedillä tällä hetkellä rank 1500(alotin siellä 3viikkoa avauksen jälkeen)
    -Käytän kultaa ja suunitelmissa aloittaa speedi suoraan ostamalla 600kultaa, ja lisää tarpeen mukaan.
    -Hyvin agressiivinen pelaaja.

Vaatimuksia dualilta:
    -mielummin 18+, mutta nuorempien hyvät applyt otetaan toki harkintaan.
    -Mahdollisuus käydä tilillä +8h/vuorokausi. Ei tietenkään tarvetta olla koko sitä aikaa online, kuhan käy laittamassa asioita tulemaan ja tarkistamaan säännöllisesti tilan.
    -Hyvää kommunikaatio kykyä ja peliälyä. Jos ei peliälyä sinällään löydy niin kykenee toimittamaan antamani tehtävät.

Tavoite kierroksella olla simsrank top 50 sekä offrank top 50, ja toki kunnon ww luokan nyrkki.

Kiinnostuneet lisätkää meseen(parsa123@hotmail.com) tai laittakaa privamessagea niin neuvotellaan.

//Näätä

Dual pelaaja löytynyt, kiitos kaikille jotka osoittivat mielenkiintoa ja lähettelivät hakemuksia!

• Eli olisin kiinnostunut tulemaan dualiksi. Aktiivisuutta löytyy 6-10 päivässä. Kokemusta yli vuosi suomen ensimmäiseltä speediltä lähtien ( myös muita ulkomaalaisia serveritä). Teutooneilla osaan pelata ja farmata. Eli jos on kiinnostusta niin laitappa viestiä tulemaan.

• jaajaa

Spämmäys eli asiattomien/turhien viestien kirjoittelu on kielletty foorumin säännöissä (tutustu niihin täällä). Tästäkin tapauksesta on annettu käyttäjälle huomautus/virallinen varoitus. - Rinja

• Hakisin kokenutta normiservu peluria dualikseni alkavalle s2:delle.

Dualillani tulisi olla kokemusta niin liittouman johdosta, kuin teutoneillakin pelaamisesta. Tili tulisi minun sähköpostiini!

Itsestäni kerron sen verran, että en hae dualia siksi, etten itse pärjäisi liittouman johdossa vaan siksi, että tällöin tili olisi useammin vahdinnassa, eikä servu välttämättä osaltani(osaltamme) kaatuisi siihen, että toinen lähtee matkalle (s1 kaatui minulla näin).
    Minulla on kokemusta liittouman johdosta sekä tietysti itse Travianista vähän päälle vuoden verran.
    Tarkempia lisätietoja saa kysyä yksärillä :wink:

Johdettava liittouma tulee olemaan nimeltään Polar, joka saattaa olla jo joillekuille tuttu s6:delta. Tarkempaa tietoa sigin "Polar" - tekstistä...

Edit: Dual löytynyt. Ole kiltti, äläkä vaivaa minuaturhilla hakemuksilla, kiitos.

• Itse olisin kiinnostunut Hankkimaan Dual pelaajan pelaamaan kanssani tulevaa 3x serveriä. Ikää saisi mielellään olla vähintään 14. Sukupuolella ei ole mitään väliä. Aktiivisuus saisi olla suht korkea. Itse tilaan kultaa, mutta sinulta se ei olisi aivan välttämätöntä, mutta toivottavaa.

Tietoja itsestäni:

- ikä: 15v

- Kokemus: aloittanut pelin viime vuoden helmikuussa. Siis noin 10 päivää Suomen Travianin alkamisen jälkeen. Paras saavutukseni on ensimmäinen serveri, jossa minulla parhaimmillaan taisi olla 12 kylää.

- Aktiivisuus: Koneelle en eräästä syystä pääse joka päivä, mutta silloin kun pääsen olen noin 4-10h koneella.

- Kulta: Voin tilata kultaa joka kuukausi ehkäpä 2-5 kännykkä satsia.

-Aloitus: Voisin aloittaa heti keskiviikkona n. kello 8:15, kun koulussa Atk.

- Heimo: Nyt päätin kokeilla Teutoneilla, mutta kuitenkin ajattelin pelata melko hyökkäävää peliä.

Poistin uuden viestisi ja muutin asiat mitkä pitivät tähän viestiin. -Mazzu

• Haen Dual pelaajaa tililleni joka on yllätys yllätys speedillä. Tilini on teutoni tili ja farmeja vieres yli kymmenen.

Tietoja itsetäni:

-aktiivisuutta on 4-10 h per päivä
    -kokemus ensimmäisellä speedillä 8 kylää ja toisella speedillä en pelannut.
    -En tilaa kultaa (ei ole mahdollisuutta)
    Minun ikäni on 14

Mitä sinulla hakemusessa pitää olla?

Ikä
    Kokemus
    Aktiivisuus
    Tilaatko kultaa vai et (ei väliä)

Hakemukset YV

• Eli etsin dualia tulevalle 2 servulle. Jos se siis alkaa alusta.

Hei. Olen aika aktiivinen ylä asteelainen 15 vuotias poika. Käyn travianissa 5 kertaa päivässä. Olen pelannut kaikkia Suomen servuja paitsi nelosta. Olen pelannut kaikilla heimoilla. Olisin mieluusti teutonit. Ja en käytä kultaa

Sinä

- 4-8 kertaa travianissa.
    - Sopiva kielen käyttö.
    - plussaa jos ostaa kultaa.
    - osaa lähettää hyviä hakemuksia liittoutumiin.

(ja etsisin myös dualia speediin joukkoja löytyy jo pikkasen ja asukkaita on vajaa parikymmentä.
    samat tiedot kuin äskösessä.)

Muoks muoks~

-Kaito Kid

• Etsin dualia kahdelle normiservulle.

S4 ja S5.

Kyseessä top 15 accoutti kummallakin serverillä, ja syy dualin hakuun , on lähinnä kesällä huomattavasti vaikeutunut pelaaminen. ( mökillä ei oikein nettiä, löydy, enkä sellaista sinne edes haluaisi. )

Vaatimukset ovat kovat.

Olet 18+.

Käytät aikaa pelaamiseen päivittäin vähintään 2-3 tuntia.

Tilaat kultaa tarvittaessa, yleensä se on kyllä riittänyt.

Olet ollut normiservulla top 15 popu tai hyökkipelaaja, yli 2kk ajan.

Selvennykseksi. Haen duali-pelaajaa, jolle ei tartte selittää mitään, joka haluaa olla aktiivinen pelissä JA liiton johdossa..

priv. msg omasta mielestään ehdot täyttäviltä pelaajilta.

p.s Speedin pelaajista harkintaan otetaan fuel:in tasoiset himopelaajat. :D

• Etsitään YÖ pelaajaa tilille Macgyver. Pelaamme speedillä dual acount tilillä meillä on jo riittävä määrä päivä pelaajia joten niitä emme enää tarvitse lisää. Tarkoitus olisi saada tili pyörimään 24/7 vuoro kaudessa. Sinun tulisi olla kokenut gallialaisilla pelaaja ikäsi olisi oltava Mielellään vähintään 17 vuotta ja sinun pitäisi pystyä sitoutumaan pelaamiseen mahdollisesti koko speedin ajaksi. Lähetä yksityis viestiä minulle Jos kiinostaa. Huom pitäisi jaksaa pelata joka yö. asukaita on nyt 45 ja sija 600.