Etsitään dual-pelaajaa kotimaiselle serverille

• Voisin tulla ensi speedille jonkun tai joidenkin muun peliseuraksi samalle tilille. Mielestäni kiinnostavinta pelissä on sosiaalinen vuorovaikutus, ja speedillä näyttää olevan eniten sellaista. Olen pelaillut normiservuja kymmenisen vuotta. Speediä en ole kuin kokeillakseni joskus aloittanut, en pelatakseni koskaan, kun olen havainnut, ettei se soolona oikein skulaa.

Ota yhteyttä Quakenet-ircissä nimelle mcl tai mcl_ ennen seuraavan speedikierroksen alkua, jos haluat oppimishaluisen siilonkääntäjän tilillesi avustamaan.

• Voisin tulla ensi speedille jonkun tai joidenkin muun peliseuraksi samalle tilille. Mielestäni kiinnostavinta pelissä on sosiaalinen vuorovaikutus, ja speedillä näyttää olevan eniten sellaista. Olen pelaillut normiservuja kymmenisen vuotta. Speediä en ole kuin kokeillakseni joskus aloittanut, en pelatakseni koskaan, kun olen havainnut, ettei se soolona oikein skulaa.

Ota yhteyttä Quakenet-ircissä nimelle mcl tai mcl_ ennen seuraavan speedikierroksen alkua, jos haluat oppimishaluisen siilonkääntäjän tilillesi avustamaan.

Mcl, tuutko pelaa meidän tilille? Oot kuitenkin yks parhaista pelaajista(parempi ku jolle) ja h*lvetin kiva tyyppi. Tiedät mistä mut saa kiinni, kiss.

S3, Kaunarit, petrri - FIX2, n00bs, Prometheas - S1.ee, HL, Saruman - S12016, Digimon, petrn - FIX22, HaJu - FIX23, F, Prometheus - S52017, LC, DeerHunter - FIX25, Didney Worl, zzsds - S42017, PV, PickleRick - FIX26, Bingo, Kaitsija - FIX27, Olympos, Hyperion - S22017, SUTI, Arya Stark - S12018, SuMu, corpbeast - FIX28, VV, lllll - FIX29, Sepä se!, Kaitsija

• Hakusessa voisi olla duel/moninpelajaan offi tili. Olen itse melko aktiivinen. Kolmivuoro työ joten melko hyvin pääsen klikkailemaan peliä melkein aina. Poislukien 9h yöunet. Kokemusta löytyy useammalta serveriltä enemmän tai vähemmän aikaisempina vuosina. Ollut pitkä tauko pelistä ja tää uus systeemi ei ole mulle lainkaan tuttu. Yhden normi serverin pelannut kokonaisuudessaan viimeistä kuukautta lukuun ottamatta loppuun asti johtuen silloisen dualin tililtä ulosheittämisestä kesken ww-taistojen. Toisella servulla pelannut 10kk teutoneilla hyvällä menestyksellä koko ajan offitilastoissa top 10 ja simssissä yms. Tällä toisella serverillä 11kk/12kk servun top 3 rommi offi painotteisena ja kaikki ww-lanat yms.

Hakusessa olisi normi tili, mutta spiidi tilikin käy myös. Tämä uus fire and sand pelimuoto ei tekstin perusteella kyllä kiehdo niin paljoo mitä normi travian version. Mutta jos on hyvä offitili ja kokenutta porukkaa tietää mitä tekee niin ehdottomasti sekin käy kyllä. Yhteydenpitoon lähinnä messengeri/whatsappi 24/7 ja kotona ollessa sitten irc.

Jotku saattaa muistaa kuupiz,dazardz, kuupaduu nimimerkin suomi servereiltä jokunen vuosia sitten.

Kultaa ostan joten edellytys on, että muutkin ostaa ja ilman kultaa ei pysty ollakkaan tosissaan otettavaa offitiliä.

Kaksi pelaajaa maksimissaan kolme voisi olla aika kova. Spiidillä ymmärrän 3-4, mutta normilla kaksi aktiivista on jo aika riittävä.

Heittele täällä viestiä pm, kun en ole ircciä käyttänyt pitkään aikaan. Aktivoin sen tarvittaessa tässä.

Heimoina mieluiten teutonit/rommit. Uudessa 3x spiidissä hunnit?

Ota yhteyttä ja tarvittaessa haastattele enemmän. Niin ja ikää löytyy se 26v. Aikuista peliseuraa myös toivon ja etsin. Ensin heitä pm ja sitten katsellaan muita yhteydenpito kanavia.

• Duali hakusessa tai kolmen hengen tili, rutkasti kokemusta löytyy sooloilusta teutoneilla ja 2-3 pelaajan tililtä joka oli top-10 offi galli. Heimolla ei niin väliä enää, kaikki luistaa.

Pelailen 09-21 ajat suunnilleen ja mielellään raidauksella. Traviania pelaillut vuodesta 2005 silloin tällöin, nyt olisi aikaa käsillä hoitaa accoa.

Yksityisviestillä ota yhteyttä niin eiköhän keksitä jotain.

The post was edited 2 times, last by Feelix ().