Klaagmuur

• Klaagmuur

Zit je iets vandaag tegen.
    Of had je een slecht cijfer?
    Of ben je te vroeg wakker geworden.
    Of zijn je dorpen overgenomen

Nou ik hou niet van chagarijnige mensen dus leef je uit en klaag hier :p

Hoe moet het eruit zien

Je schrijft bijv: Ik had een 1 voor Engels
    : Ben er 2 x uitgezet
    : Kwam erachter dat we eerste 3 uur vrij hadden dus ik was veel te vroeg opschool.
    : Vannacht 2 dorpen verloren:'(

Regels

- Leef je uit
    - Niet schelden
    - Ontopic blijven
    - Gezellig houden

• Strafwerk van 5 kantjes, 3 voor NLT (natuur leven & techniek) en ik moest nablijven vandaag :s

• normaal pas het tweede op school morgen. nu het eerste in een keer naar school:'(.
    anders kon ik ff bij travian kijken, nu niet:'(.

vandaag ******* veel huiswerk opgekregen, ben was 3 uur bezig :(.

• Ik had een 6 voor een latijnse toets, een 4 voor grieks en: Geen AK!

• Ik vind dat mijn vrienden de laatste tijd minder chillen, iedereen heeft het tegenwoordig druk. Werken, school, relaties, sport, weet ik veel wat. Aaaa, ik wil chille!

• Nu ik, gemiddelde 3e periode is 2/3 van mijn 1e periode waarbei komt dat ik verslaafd ben aan travian en daar door niet al het huiswerk maak waardoor ik per dag 3 kantjes moet schrijven...

...Huiswerk overshrijven is trouwens een goede manier om te leren:p

O ja, dan had ik het nog niet eens over de folderwijk die ik loop. (REGEN!)

Nou ja,
    J3R03N

• Morgen op excursie naar Burgers zoo :p
    Het is leuk tot je tehoren krijgt dat het gaat regen.
    En het voor 25 % mee telt

• Ben er vandaag uitgezet door mijn idiote leraar duits hij is nieuw op onze school en weet nog niet hoe het er aan toe gaat. ik denk niet dat het aan onze klas ligt als er 5 mensen tegelijk worden uitgezet en dan krijgen we strafwerk voor 5 minuten. plus puntje is dat ik gelukkig mijn mp-3 bijhad

• Geveld door een griepje maar wegens universitaire verplichtingen geen tijd om er voor thuis te blijven :(

• Vandaag veel werk, nog veel werk tegen morgen, ongelooflijk ***weer in België; gietende regen, koude wind. Verder heb ik mijn bus voor mijn neus zien wegrijden, heb ik de irritanste les ooit gehad en heb ik me de hele dag door doodgeëgerd aan een achterlijke 'vriendin' waarmee ik groepswerk moet doen. Een ongelooflijke ***dag vandaag dus!

Wat een fantastisch topic! Het staat wel haaks op het weghalen van de klaagbaak maar ach;).

Verder vind ik de titel 'klaagmuur' wel ENORM ongepast. Een beetje respect voor zowat het enige joodse monument lijkt me wel gepast. Kan je het niet veranderen in het neutralere 'klaagtopic' ofzo? (ik begrijp dat je klaagbaak wilt vermijden;))

-RSI-

• Heb een 2 en een 4 voor Duits gehaald. Terwijl ik dat wel kies voor morgen, verder zit ik nu een beetje te plakken omdat ik een tijdsbalk van de 2de wereldoorlog moet maken (moest vandaag ingeleverd worden, maar ik keek hem aan met mijn, het was niet mijn schuld blik) en ik een hekel aan trainen nu, omdat we van die rot oefeningen moeten doen!

• Ik heb morgen examen Frans, en ik kan het niet. Hoe rotter kan het wel zijn? :p

En nu even tegendraads, mijn examen chemie en bio gingen super :D

• Eehh
    In onze klas zit de hele tijd iemand te klieren en met propjes schieten wordt heeel snel betrapt
    Kunnen we er niet een wat te doen gedeelte ofzo bijmaken zoals
    Aan Ozone
    Heb je het al moeten inleveren?
    Anders kan je wikipedia gebruiken.
    Verder weet iik dat ww2 begon met de blitzkrieg..

P.S verder moest ik OM NIKS 120 regels strafwerk schrijven O.o

• ik heb een 1 gehaald voor een engels luistertoets omdat die lerares het niet goed uitlegde, en ik dus nog niet klaar was toen dat wel moest:s

ik haalde ook nog een 3.6 voor biologie, terwijl er niks in de les was gezecht over S.O., en het was niet onverwacht zij ze:s

• Vandaag op school gehoord dat ik 2 vieren had :( maar later bleek wel dat me laatsten uur uitviel dus dat was wel chil maar me ipod touch is wel stuk gegaan :(

• ik ben best wel boos op mijzelf

wij hebben juist op school een bliep ding/geval dat moet je tegen een apperaatje houden en dan zegt ie bliep en dan weten ze dat je er dat uur op school bent

maar wij hebben een soort project week dus dacht ik dat ik niet hoefte te blieben
    bij 2x niet bliepen moet je al 1 uur nakomen

heb nu al.... 10 keer ofzo niet gebliept *gulp* hopelijk begrijpt onze leraar 't :s:'(

hopelijk hebben zij z'n thee in engeland vergiftigd:p

• ik had pas geleden (niet vandaag) een onwijs wonder:

een 1- voor frans :p

klotetaal maarja gelukkig sta ik nog net aan voldoende.

en oja.

maandag zat ik tot het 8e (4 uur)
    had 2 repetities en 1 SO maar het probleem is ik weet het nooit dus niet geleerd enz..
    en het 8e uur had ik de laatste repetitie en dat is echt HEEEEEL erg.

Post was edited 1 time, last by Cow: oja ().

• Mijn hoofddorp op server 5 is in lock geschoten...

Tussen elke aanval zat 3 seconden, dus ik had na de eerste def laten komen. Ik had tuurlijk beter moeten weten dat de eerste een fake was en de 2e de veeg...
    Al mijn def. kwijt, plus een groot deel van iemand anders zijn def. + mijn hoofddorp in lock...

grrrr