Klaagmuur

• Tentamen verpest omdat ik 2 van de 21 artikelen niet goed had gelezen. De rest kende ik perfect evenals de 400 bladzijden uit het handboek. Kan de haren wel uit me kop trekken dat juist die 2 artikelen uitgebreid aan de orde kwamen. Had ik ze wel goed gekend had ik ruim een 7.5 gehad. What are the odds?

• Ik hou van het moment dat je na je tentamenweek denkt het ontzettend vern**kt te hebben en dat je dan in osiris kijkt en ziet dat je alles boven een 7.5 hebt gehaald.

Verschrikkelijk wanneer je weet dat je een tentamen vern**kt hebt, maar je voelt je beter omdat je andere mensen hoort die het ook vern*ukt hebben en dat het dus niet aan jou ligt en zodra de cijfers er zijn blijkt het dat ze alles boven de 7.5 hebben gehaald. :'(

• Gehad met:

- Uitgaan,
    - random jongens,
    - mijn rug
    - studeren
    - niet-te-vertrouwen-vrienden
    - slaap
    - pijn
    - ouders
    - familie
    - gebruikers
    - verantwoordelijkheid
    - mijn kamer opruimen
    - boodschappen doen
    - de was doen

Yup, klaaaaaaaaaag

• svenie, spamslet, sinds wanneer heb je mij van de nummer 1 postcount gestoten?

Ja dat vraag ik mij ook af.
    Volgens mij is er met de postcount iets verandert wat nu niet meer telt want geloof dat je toch ruim voor me stond nog. :p

• Ik kom er net achter dat ik de 1000e post met 5 posts (nu dan) ben overschreden.. Wilde het nog zo graag vieren!

• Pfff... Ik kijk nu naar het routeschema van de Tour de France in 2015.
    Ze mogen ondertussen wel eens bekend maken waar de aankomstplaats is in 2015. Vermoedelijk vlakbij mij in de buurt. Spannend.

Maar het duurt zo verschrikkelijk... verschrikkelijk... lang...

• BAH! Goede tip voor de medemens: nadat je negerzoenen hebt gegeten, drink geen cola.....!

• Paul Walker (van Fast&Furious films) overleden bij een auto ongeluk. Veels te jong om te sterven, R.I.P. Paul Walker:'(

Mijn politieke loopbaan is zojuist gestart:

Je lijkt wel zo'n politieke gast, dingen beloven en niets doen:'(

• Paul Walker (van Fast&Furious films) overleden bij een auto ongeluk. Veels te jong om te sterven, R.I.P. Paul Walker:'(

Vind ik dan toch wel ironisch op een grappige manier. Speelt hij in de Fast & Furious films, gaat hij dood in een auto ongeluk:p

• Net uit van school, half uur gefietst en thuisgekomen om dan vervolgens te horen dat je de verkeerde tas hebt en terug moet. Sleutels van mijn vriend zaten in zijn tas, die ik dus mee had genomen, dus die kon geen kant op en zijn huis niet in...
    Dus met code rood en enorme windstoten een pokke end terug moeten fietsen/lopen met meewind, en daarna weer terug met wind mee, dat dan weer wel. Maar dus ondertussen ruim twee uur onderweg geweest.
    Overigens is de hele school geëvacueerd ofzo, dus het was verdomde druk op de fietspaden en moest af en toe nog vallende mensen ontwijken.
    #kutleef

• Koud!!!!

S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

• Tot 01.20 gewerkt.. Kon toen mn fiets repareren en daarna naar huis fietsen...
    :'(