Klaagmuur

• Dat is mijn uitspraak!

Treinen... Van school naar huis ging niet vlekkeloos...

Eerst vertragingen door wisselstoring, wat om 15.00 was verholpen. Vervolgens was er een aanrijding met een persoon, waardoor de trein nog later aankwam dan voorspeld/gepland (Ik zat gelukkig dan niet in die trein, maar op het station is het koud). Nadat ik was overgestapt rijd de trein zowaar optijd, maar de stoptrein die ervoor zat had een half uur vertraging, dus moest de intercity ook langzaam rijden.

Dat bewijst mijn onderschrift maar weer:"Al is de reiziger nog zo snel. De NS vertraagd hem wel".

Quote uit 2012:p

• Ghehee dacht ik eens orgineel te zijn.. Weer mislukt.
    Maar dit is inderdaad de beste uitspraak over de NS! :yay:

Nlx: Mario Savatoro, Sir Tartaros, The Divine, Gustavo Gaviria, Kaaskoppen, KILIMANJARO...

• Wat een pleuris-avond...
    Bowlen ging klote: 150, 113, 129... terwijl ik zo vaak 200+ games gooi.
    Vervolgens wordt mijn favoriete fruitkast bezet gehouden door gigantische zeikerds: Ze hebben 100 euro erin gegooid en zeker 500 euro aan punten verdiend, maar die spelen ze gewoon weer op.
    Ik sta de kast er naast mijn kans af te wachten... 70 euro verlies te draaien, want na een half uur dan wil je toch ook zelf wat winnen als ze die kast toch bezet houden.
    En ze klagen maar: die kast geeft helemaal niks... ik heb ze al 5x van 5 punten naar 100 punten zien gaan ( 1 euro naar 20 euro) maar niet uitbetalen.
    Ondertussen zou mijn schatje nog even langskomen uit d'r werk... en op het moment dat ik die hoop opgeef krijg ik een whatsapp dat ze eindelijk thuis is, en nog thuis blijft slapen ook.
    Wat een graf-avond. :'(:thumbdown:

• Morgen afrijden voor m'n rijbewijs ö

Morgen afrijden voor m'n rijbewijs ö

Lol, ik kreeg ooit een berisping omdat ik zowel op de klaag- als vreugdemuur hetzelfde postte (H)

Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

• Heb ik tussen het scriptieschrijven door een keer tijd over, heeft niemand tijd om gezellig te doen/studeren!

Wat ook naar is is als buiten de zon schijnt en je verplicht binnen moet zitten om scriptie te schrijven (omdat laptops falen in de zon of je zoals ik laptoploos bent).

• Sinds dinsdag vrijgezel, maar mijn ex is nu ineens naar Breda gegaan om te stappen.
    Ze gaat nooit alleen stappen... ze is met de auto en wilde "zich klemzuipen".
    Nu is ze al 3 uur niet bereikbaar nadat we gewoon een paar whatsappjes heen en weer hebben gestuurd hoe het was (ik was met collega's stappen).

En je raad het al: ik maak me zorgen om d'r.

• Heb ik zo mijn best gedaan op een scriptie, moet ie volgend jaar overnieuw :(

Ik kan wel een jaartje extra stufi krijgen, maar dat hoort geloof ik niet in dit topic thuis ;)

• teveel pech met vakanties: elke keer als ik een weekje vrij ben, dan is het rotweer, of moet ik terug naar kantoor vanwege problemen.
    De afgelopen 3 jaar ben ik 2 daagjes naar het strand geweest :S