Klaagmuur

• had de laatste tijd last van een of andere maintance error, misschien dat het daardoor komt :(

• Telefoon in de wc laten vallen. Geen duur ding gelukkig, maar ik zou toch graag mijn vader feliciteren :/

• Veel spelers stoppen door de nieuwe doch goudslurpende servers en het domino effect die de stoppende spelers zelf veroorzaken.

• Vergeet het doel van sommige allianties niet: Zoveel mogelijk spelers op delete spelen zodat ze Travian een 'boodschap' kunnen sturen dat dit spel moet veranderen.

Ze snappen echter nog steeds niet dat Travian gewoon de stekker eruit trekt als het niet genoeg oplevert ;)

• Verklaar je nader, ik weet van geen enkele alliantie op het .NL domein die mensen op delete speelt om Travian een boodschap mee te geven?

OT: Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat mijn broeder een achterlijke uitspraak oreerde, kon ik de derde wereld opkopen... (of betalen voor mijn wekelijkse boodschappen, ik hoef die achterstallige mensjes niet)

• Jouw broeder? Omdat jullie hetzelfde thema voor de profielfoto hebben? Of denk ik aan de verkeerde persoon?

Volgens mij onderschat je de waarde van de derde wereld. ;)

Klaag: Wederom veel te weinig gedaan deze vakantie, vandaag actief zijn en mijn volledige to do list maar eens doen!

• Mijn broeder als in, mijn broer. Broer is een lelijk woord. En ga alsjeblieft Kirino niet vergelijken met Sasuke... Plz...

OT: Ik heb eeeeeeeen kaaaaatttteeeeerrr:'(

• Ik heb er twee :D

Ik was wat beschonken in die post, en heb zo twee verschillende dingen door elkaar gehaald.
    Er zijn allianties die zoveel mogelijk mensen op delete willen spelen (om welke reden dan ook), en allianties die de overblijvers willen weerhouden van het bouwen van een WW om zo die boodschap te sturen naar Travian.

Da's het nadeel van sneller denken dan je kan typen: je bent al bij het volgende deel voor je klaar bent met het huidige deel.

Klaagje: Ik heb gisteren een verrassingsfeest verziekt door een hele domme blunder, en kon daardoor niet slapen.
    Resultaat is dat mijn actieve dag die om half 9 zou moeten beginnen, nu pas net begonnen is...

• Om dan ook maar eens te klagen:
    Met 3 keer per dag de farmlijst aanklikken en 1 keer per dag graan npc behaal ik #1 lintjes met farmen. Waar is het niveau gebleven van vroeger? :(

• Om dan ook maar eens te klagen:
    Met 3 keer per dag de farmlijst aanklikken en 1 keer per dag graan npc behaal ik #1 lintjes met farmen. Waar is het niveau gebleven van vroeger? :(

Zegt de noob met megaveel verliezen tijdens het farmen op een server die al 250 dagen bezig is...

• Ben het ZOOOOO niet eens met de hoogte van de kansspelbelasting (29%).
    Ik waag een gok, en de overheid profiteert er zonder risico van...
    Dacht even € 533,02 gewonnen te hebben in de Toto... Belastingdienst neemt daar gewoon even € 154,55 van in beslag.