Klaagmuur

We are testing a brand new User Interface, a new background and some other small changes on our PTRx3 gameworld! 🎨
📌 PTR is the acronym of Public Test Realm. PTRs are used to test patches before we release them to the public. Unlike standard game worlds, you’re one of the first people testing a new build which can often be unstable or otherwise non-functional. Accessing the PTR and reporting bugs is one of the biggest services you can provide ❤️

➡️ Join now ⬅️

✍️ ➡️ Give your feedback about the new User Interface
✍️ ➡️ Give your feedback about the new Backgrounds
  • erger me eerder aan het gebrek aan nieuwe posts en de verhuizing naar dit 'forum'

is vbulletin niet werkende meer ofzo ?:(

Me, Your ex-spamqueen (a) NO I AM NOT A SPAMQUEEN!
    Miss you all xxxxxx(L)(L)(L)(L)

( verder nog ex-ircer, camorriaan, Travian Support, travianmeetingcrew, 2e plaats beste ircer 2008, laatste plaats grootste spammer@irc2009,enz Alle mogelijke vragen welkom, antwoord wel niet gegarandeerd

• dit forum.... neh.... niet eens in kleuren van travian...

Forumstijl kun je rechts onder in aanpassen! Nog steeds niet in de Travian kleuren maar dat beige was ik vrij snel klaar mee. Wat ik wel chill vind is dat ik nu met 1 account meerdere domeinen kan volgen :)

Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

• dit forum.... neh.... niet eens in kleuren van travian...

Het beige is juist de 'kleuren van travian'. Niet dat dit t beter maakt... :P
    Hoop nog steeds op een darkmode, wat tegenwoordig praktisch alles heeft.

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Het oude forum was wel erg toegankelijk, dit forum blijf ik onoverzichtelijk vinden.

Ik heb mijn eigen mening, volg de rest niet, volg je hart!

Mraedis wrote:

Dit forum is niet bedoeld om je mening te laten horen.

Lang leve de forumdictatuur!

• Het oude forum was wel erg toegankelijk, dit forum blijf ik onoverzichtelijk vinden.

Waar. Ik ben niet zozeer geïnteresseerd in de meeste buitenlandse discussies.
    Maar ik denk dat de activiteit niet meer rendabel was om de verschillende fora online te houden.

Gelukkig kan je deze forum op taal filteren en zo toch het oude NL forum volgen.

Alan Watts wrote:

“The meaning of life is just to be alive. It is so plain and so obvious and so simple. And yet, everybody rushes around in a great panic as if it were necessary to achieve something beyond themselves.”

Post was edited 1 time, last by Fire Hawk_NL ().

• Waar. Ik ben niet zozeer geïnteresseerd in de meeste buitenlandse discussies.
    Maar ik denk dat de activiteit niet meer rendabel was om de verschillende fora online te houden.

Gelukkig kan je deze forum op taal filteren en zo toch het oude NL forum volgen.

Ik heb er een hele tijd over gedaan om dat uit te vogelen :')