Oude forum

• Hallo allen,

Na heel wat jaren heb ik weer een Travian-accountje gestart, en besloot ook maar een kijkje te nemen op het forum. Naast dat het me opviel dat alles, naar hoe ik het me herinner, hier een stuk inactiever is geworden, was tot mijn verbazing alles van vroeger (topics, reacties, zelfs accounts) weg. Klopt dat of kan ik gewoon niet goed zoeken? En waarom is dit besluit genomen?

Deze vraag is overigens niet bedoeld als passieve kritiek, maar gewoon uit verbazing/interesse! (-:

Groet,
    Thijs

• Alles wat niet in archief van oude forum is verdwenen is overgezet als het goed is.

Archieftopics zouden dat ook, sommige landen hebben ze dat al gedaan alleen .nl domein nog niet als ik t zo zie. Ook geen idee of en wanneer ze dat alsnog doen.

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: terug bij #CRO HOOLIGANS <3

• Beste Thijs,

Dank voor je vraag! Alle topics die de afgelopen 6 maanden voor de samenvoeging niet actief waren en geen sticky hadden zijn niet mee gegaan met de migratie.

Deze topics zullen dan ook niet terugkomen.

Groet,
    Tovenaar

• Ah jammer zeg, zoveel mooie historie gewoon verdwenen...

S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

• Ah jammer zeg, zoveel mooie historie gewoon verdwenen...

Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl Tyl

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI :love::love::love::love::love::love::love:

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Awwwwww ik sta nog steeds in je onderschrift! <3

S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

• Awwwwww ik sta nog steeds in je onderschrift! <3

Misschien wel mijn travian hoogtepunt, dus die blijft daar voor altijd staan. :saint:

-Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• Tyl!

:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

:thumbsup:

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

• In het verlengde van deze vraag, wat is er gebeurd met de Travian IRC? Vroeger kon je daar met een webclient op, maar nu lijkt zelfs de hele IRC-server niet meer te bestaan?

• In het verlengde van deze vraag, wat is er gebeurd met de Travian IRC? Vroeger kon je daar met een webclient op, maar nu lijkt zelfs de hele IRC-server niet meer te bestaan?

Beste Caprese,

Travian IRC is sinds enkele jaren niet meer beschikbaar, de voornaamste reden hiervan was de dalende gebruikers en het verouderde platform.

Groet,
    Tovenaar

• Beste Caprese,
    Travian IRC is sinds enkele jaren niet meer beschikbaar, de voornaamste reden hiervan was de dalende gebruikers en het verouderde platform.

Groet,
    Tovenaar

Zonde wel! Is er dan een vergelijkbaar, nieuw, platform voor in de plaats gekomen? Ook het forum lijkt mijns inziens aan activiteit te hebben ingeboet, is die activiteit ergens anders naartoe verplaatst of is die simpelweg verdwenen?

• Het forum is wat minder actief geworden omdat HQ niet alle accounts en threads heeft meegenomen.
    Alles wat langer dan een half jaar inactief was, is niet meegenomen.
    Voor accounts zelfs langer dan een jaar.

Wij hebben als crew nog wel threads mogen markeren die de uitzondering op de regel waren, maar dat mocht niet met gebruikers: meer dan een jaar niet inloggen betekende dat je account niet werd meeverhuisd.

Hierdoor zijn er veel threads verloren gegaan, alsmede de postscounts van leden naar beneden gegaan, en veel lurker accounts verdwenen waardoor er toch een lichte vacuüm is ontstaan.

• Meeste activiteit bevindt zich momenteel op Skype. Voor elke server wordt er meestal wel een algemene spamchat gemaakt waar redelijk wat mensen inzitten. Goed georganiseerde allianties hebben meestal ook één of meerdere chats voor hun eigen groep daarnaast.

Mocht je aan deze chats willen deelnemen maar je hebt geen contacten, kan ik je aanraden naar bijvoorbeeld de leiding van een georganiseerde alliantie een bericht te sturen met de vraag naar de server chat. Deze zullen daar meestal wel van op de hoogte zijn en je kunnen toevoegen.

Oud: S.H - W!cked - Pokémon - Olympus - Dirty.de - Het Toetsenbord! - Find Muck - ThePurge - Doge 2.0 (Kwali's) - Vertigo - BoB (Kwali's)

Meest onderschatte speler: Zeger

• Tyl, kom duallen. Mag je ook is spelen met de beste speler aller tijden en zo.

Dat heeft ze al gedaan en zo

• Dat heeft ze al gedaan en zo

Maar heeft ze ook gespeeld met haar grootste fan? Een erg verliefde BlaxXx? (nee, het antwoord is nee... :( )

-Roger Stone

• Precies, daar hield het dus ook op voor je :D