TR Speed Server(3x) Raporlar & Diplomasi


  • Saat 5 de gelen saldırılar. :)

    HENKE ÇOK YAŞA. multi hunter sebeplerinden dolayı erken oyun bıraktığım ama kalbimle desteklediğim Testere ekibimi, dostumuz Göktürk birligini canı gönülden kutlarım..


    King imhotep yıkılır, intikamını alır üzerine bir de oyunu bitirerek jubilesini yapar tabi bu yolda amele Enes kardesimizi de tebrik ederim

  • WOW KURULDU AMA KENDİ ADIMA İLK DEFA HAYIRLI OLSU DEMİYORUM..HİLEYLE KAZANILAN BİR OYUN İÇİN KİMSEYE BİR ŞEY DEMEYE GEREK YOK...BİZ YAPILAN BU HİLENİN ELBET BİR GERİ DÖNÜŞÜ OLACAK..TABİİ GELECEK SERVER KARŞIMIZA ÇIKMA CESARETİ GÖSTEREBİLİRLERSE...

  • WOW KURULDU AMA KENDİ ADIMA İLK DEFA HAYIRLI OLSU DEMİYORUM..HİLEYLE KAZANILAN BİR OYUN İÇİN KİMSEYE BİR ŞEY DEMEYE GEREK YOK...BİZ YAPILAN BU HİLENİN ELBET BİR GERİ DÖNÜŞÜ OLACAK..TABİİ GELECEK SERVER KARŞIMIZA ÇIKMA CESARETİ GÖSTEREBİLİRLERSE...

    Senin hayırlı olsun demene ihtiyaç yok zaten burayı kirletme yeter

  • Enteresan bir servar oldu
    Wow kuran ekibe tebrikler
    Emeği silinenlerede geçmiş olsun

    Cehalet,
    Ayrıcalıklı sınıfın elinde ustaca kullandığı bir silahtır...
    •Bilgili Adam•

  • WOW KURULDU AMA KENDİ ADIMA İLK DEFA HAYIRLI OLSU DEMİYORUM..HİLEYLE KAZANILAN BİR OYUN İÇİN KİMSEYE BİR ŞEY DEMEYE GEREK YOK...BİZ YAPILAN BU HİLENİN ELBET BİR GERİ DÖNÜŞÜ OLACAK..TABİİ GELECEK SERVER KARŞIMIZA ÇIKMA CESARETİ GÖSTEREBİLİRLERSE...

    kardeş kirletme buraları başarıyı gölgelemeye çalışma hadi yandan yandan..

  • sen hangi şarkıyı söylüyorsun hocam karşımıza çıkma falan wowa kadar zaten bu ekip buradaydı birşey mi yapabildiniz icraat yok birşey yok sadece laf kalabalığı daha evvelde söylendi burası ağlama tahtası değil derdinizin muhattabıda göktürk&testere ekibi değil


    İÇİNDE BULUNDUĞUM GÖKTÜRK&TESTERE EKİBİNİ CANI GÖNÜLDEN KUTLARIM


    mottomuzu yazalım


    Hepimiz ölelim Henke yaşasın!


    bu ekipte yer almamı sağlayan Haydarpaşa tolga abimede selam olsun


    Son olarak hesap ortaklarım Canım abilerim SERKAN ve HASAN abimede hürmetler ederim


    Trx defteri benim için kapanmıştır.


    hepinize hayırlı akşamlar sağlıklı huzurlu yaşamlar

    TRX-S&O&S




    AUX-SEVİNÇ/COMX-SEVİNÇ/FRX-SEVİNÇ/HRX-SEVİNÇ/UKX-SEVİNÇ/VNX-SEVİNÇ/

  • emeğinize sağlık canım kardeşim teşekkürler :saint:

    Bir gün mutlaka tüm TÜRK devletleri ile Çin Seddinde buluşacağız


  • Testere ekibini tebrik ederim wow dönemi tatsız olaylar yaşansa da bu bir oyun ve herkes zevk almaya çalışıyor. Burada başkalarının emeğini gölgelemeye çalışmayın. Efsane birliğime de burdan teşekkürlerimi iletiyorum benim açımdan keyifli bir serverdı.

    WOW KURULDU AMA KENDİ ADIMA İLK DEFA HAYIRLI OLSU DEMİYORUM..HİLEYLE KAZANILAN BİR OYUN İÇİN KİMSEYE BİR ŞEY DEMEYE GEREK YOK...BİZ YAPILAN BU HİLENİN ELBET BİR GERİ DÖNÜŞÜ OLACAK..TABİİ GELECEK SERVER KARŞIMIZA ÇIKMA CESARETİ GÖSTEREBİLİRLERSE...

  • Oyunun başından beri yan yana olan İki birliği ayırt etmeden Testere ve GÖKTÜRK birliklerini Tebrik ederim...


    Hesaplarında oynadığım henke&karadayı Karadayı mehmet ve hanifi abiyede ayrı tşk ederim ...


    Oyunun her zaman kaderini değiştiren Red TeaM birliklerinide unutmamak lazım aynı şekil az kişi olmasına rağmen S&S birliklerinede kendi aralarındaki savaşdan ve kattıkları renklerden dolayı ayrı tbk ederim ..


    Şafak birligindeki arkadaşlara geçmiş olsun der kendi adıma onlar hesabı sildikden sonra hiçbir zevk alamadığımıda belirtmek isterim keşke bunlar yaşanmasaydı yıkılıp yıkmaya devam etseydik ...


    Oyunun başında yıkılan Nerede kalmıştık ? Ben bitti demeden bitmez diyen bizlere ( K.v Polat alemdarı anımsatan :) ) King imhotep Hesabınıda canı gönülden kutlarım...

    Zombine

    46LIKLAR F.WAR TESTERE

  • Hatice kıvırtır,netice kıvırtmaz....
    Herkez ölsün.....
    Henke
    Awe
    Harmanım
    Play34
    Zombine
    Hergele
    Dipsizgöl
    Mahony
    Ve daha yüzlerce kalbimizdeki isimler yaşasın
    Adil buralardaysa o hariç

  • Öncelikle herkese merhaba,


    Ekip olarak server'a geliş amacımız farklı olsa da bugün wow kurduk. Öncelikle wow kuran dostum @King imhotepi ve gece gündüz demeden, tahıl ayarlayan wow hesabına bakan @'harmanim Enese de ayrı teşekkürler wow kurulmasında emeği çok herhalde tahılsızlıktan asker öldürmeyip imkansızı başardı.

    Bizimle server'ın başından beri omuz omuza savaşan Wow kurulmasında biz TESTERE kadar emeği olan GÖKTÜRK birliğine de teşekkürler Wow'u onlarla beraber kurduk. Ayrı isimler altında oynasak da tek bir ekip olmayı başardık. Ayrıca diğer destek veren arkadaşları ve Birliklere de teşekkür ederim.

    Oyuna renk katan tüm server oyuncularını ve ekibleri tebrik ederim. Red Team ve SS ekibine ayrı bir parantez açmakta fayda var bizlere görsel şölen sundular.

    Sloganımız belli herkes Ölsün HENKE Yaşasın!!!

  • Wowu kuran ekibe tebrikler. Hepinize geçmiş olsun. S&S Ekibini de ayrıyeten teprik ediyim az kişiyle çok iş nasıl yapılır göstermeye devam ettikleri için. Pop kasıp birinci olan ezik arkadaşlara da dicek bişi bulamıyorum alskdjflasdfjasdf

    Emperor of HZZ/Mer-And&KaSiS/For Larathian/ F&S 3x BURSASPOR/// iso


  • ve beni unutursun aralik yerde kirildim suan :(

  • Öncelikle WoW'u kuran Testere ekibini tebrik ediyorum şahsım ve ekibim Türkiye birlikleri adına. Savaşmaya gelip gri çevresinde Hükümdar ve Efsane birlikleriyle oyunun 50. gününe kadar aralıksız savaştık. Her ne kadar etik olmayan birçok davranış görmüş olsak da onları da tebrik ederiz. Ekibimizle bu yola çıkarken WoW amacımız yoktu WoW alıp seviye basma olayı çok spontan gelişti. Buna rağmen oyundan kopmayıp gecesini gündüzüne katan defans basan tüm ekip arkadaşlarımı da ayrıca tebrik ederim. En çok ordu karşılayan ekip olmamıza rağmen hala elimizde güzel sayıda defans vardı.


    Bizim için hem çok güzel dostluklar edindiğimiz hem de güvenip değer verdiğimiz insanların ihanetine uğradığımız bir server oldu. Ne yazıkki ekibimiz etrikalardan çok anlamadığı için WoW u kuramadı.


    Oyuna emek veren dost, rakip tüm oyuncuların emeklerine sağlık birdahaki serverlerde görüşmek üzere. İyi forumlar.

  • Herkese Merhabalar,


    WoW u Kuran TESTERE&GÖKTÜRK Ekibini Tebrik Ederim Emeğinize Sağlık.


    REST ve ALSANCAK Birliklerinede Emeklerinden dolayı tebrik ediyorum. Güzel işler başardılar


    Kendi ekibimiz Red TeaM ailesinede mücadele ve emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum.


    Görüşmek dileğiyle


    Anıl

    DeePBoY
    "SaNcAk GökLeRDe"

  • Şu an bu oyunu oynayan en eski ekip Olan Tesrete Birliği olarak wow sürecini ebedi dostumuz olan Göktürk Birliği ile bitirmiş bulunuyoruz...Bu süreçte yanımızda olan ekibimizin içinde bulunan tüm oyuncu arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim iyiki varsınız....


    Asıl amacımız güzel bir savaş verip oyuncu arkadaşlarımızla eğlenmekti bunun garantisini vererek geldik farklı bir düşüncemiz kesinlikle yoktu, sadece TESTERE&GÖKTÜRK yazan bir wow a sahip olalım kalsın dedik bunu beceremediğimiz içinde üzülmüyoruz :)


    Aslında her şey sabri kardeşimin merkezinin yıkılması burdan birisinin sakın hesap silme üstünde bi şey deneyeceğiz demesiyle başladı nasıl bir gaza geldiysek artık durum ortada....


    Burdan bizi bu oluşumda destekleyen yanımızda duran Göktürk birliğinden SEZER,GÖKHAN,TALAT,BEKİR,AYKUT,SERDAR kardeşlerime RED birliğinden Cem,Aydoğan ve Tuncay kardeşlerime, Event oluşumundan dolayı hesap silen kasım kardeşim ve Birlikten kopup hesap silmeyip de Bize destek veren DEADMAN Mahmut kardeşim ve ekibine , Hükümdar Birliğinden aldığımız tüm tılsımlara rağmen biz dostuz diyen Samet kardeşime, Hesabı olmayan tek başına birlik olan TOLGA kardeşime, dostumuz olupda her türlü yönlendirmeye rağmen devasa ordusunu bize vurmayarak oyunu bitirmemize vesile olan Selim Paşkanıma çok teşekkür ederim....


    Gerçek wowcumuz Enes kardeşim eline koluna sağlık tek başına nasıl wow a bakılır hepimize öğrettin, rakı Balık tayfasına, We Are testere tayfasına,henke&karadayı tayfası(ben)hariç, gökay,çağlar,ilter,sigortacı furkan,taşdemir,Ryu&ken dedeme ve halilcime,forum uzmanı olan darklord emrullaha ve ekibin son üyesi yahya kardeşlerime teşekkür ederim sizlerle yıkılmakta,kazanmakta çok zevkliydi benim hakkım size helal olsun varsa sizde helal edin bu son oyunumdu güzel bir yerde bıraktığımı düşünüyorum...


    Emin Başkanımız astsubay olduğu için 1. aydan itibaren yoktu emeği bu ekipte baya fzlasıyla var Allah yolunuda bahtını da açık etsin...


    Sabri kardeşim buda sana ekibimizin bir hediyesi olsun çoluğunla çocuğunla hayatın boyunca başarılar bir daha da oyun için arama len


    Henke kadar ömrünüz olsun hepiniz çok yaşayın