Det ryktas att...

• Har ju sett IGM där Bröderna sa att de raderade pga vi Tiktok osv var såpass jobbiga och inte orkade med servern?
    Om det var för IRL saker så förstår jag helt om man blir inaktiv eller dylikt, men det var det ju uppenbarligen inte i detta fallet :P
    Oavsätt vad anledningen är så tycker jag radera är otroligt dåligt emot din ally låt kontot vara farm/parkering åt din allians när du inte längre har tid att spela istället.
    Just my cup of tea.
    Kram på er sez lirare trist att ni inte blivit bättre än bara.

Ja men dom sakerna hör ihop om du inte förstår det. Att få attacker mot sig under nätter + npca + farma osv tar tid. För vissa blir det ohållbart i längden att behöva sitta uppe på nätter och liknande.

• Förstår dig. Standard ändå att hämta lite unika artefakter och sen ge bort dom till någon helt random-ally för att man inte behöver. Hatar när det händer.

Störst potential att bygga mer off och deff beror på sjukt mycket fler parametrar än antal konton. Antal konton är bara en av många saker som avgör hur en jämn server är.
    "Förutsatt att skillnivån är jämn" - Äntligen något vettigt här. Och du tycker väl på fullaste allvar att skillnivån är jämnt fördelad över blocken :thumbsup:

Största alliansen på servern är Rise, det var den också när vi alliera oss med Damp. Det enda jag vill göra är att jävlas lite med er, om det innebär att deffa farms eller alliera mig spelar ingen roll.

Tänk om folk skulle förstå att antal konton inte har någon betydelse. Förr i tiden var sånt självklart, den kunskapen finns förmodligen inte längre.

"Det ryktas att när UKS och Rise går ihop"

Jasså? :D Har UKS angrepet noen av Rise sine fiender eller koordinert noe med Rise i det hele tatt? Sendt Rise deff? Har UKS gjort noe Rise har tjent på? Snakk om å finne på rykter så man selv høres bedre ut as. At vi ikke kriger med UKS betyr da ikke at de har hjulpet oss på noen måte? Såvidt jeg vet kriger ikke dere med dem heller?

Bara så du vet så vet hela servern att ni är allierade. Att ni inte kör koordinerade anfall, defensiver har inte med saken att göra. Enligt er så är ju vi allierade med Eoadd !, jag har nog inte pratat med en enda tjomme från den alliansen. :thumbsup::thumbsup:

• Störst potential att bygga mer off och deff beror på sjukt mycket fler parametrar än antal konton. Antal konton är bara en av många saker som avgör hur en jämn server är.

Tänk om folk skulle förstå att antal konton inte har någon betydelse. Förr i tiden var sånt självklart, den kunskapen finns förmodligen inte längre.

Hur menar du här?

"Förutsatt att skillnivån är jämn" - Äntligen något vettigt här. Och du tycker väl på fullaste allvar att skillnivån är jämnt fördelad över blocken :thumbsup:

Nej jag är mycket medveten om att vi är bättre än er såklart. Det jag däremot menar är att det såklart slår över till eran favör när ni har resten av servern med er.

• "Bara så du vet så vet hela servern att ni är allierade. Att ni inte kör koordinerade anfall, defensiver har inte med saken att göra. Enligt er så är ju vi allierade med Eoadd !, jag har nog inte pratat med en enda tjomme från den alliansen. "

Hele serveren vet mer enn meg da :(

Jeg har vært ærlig på forumet her, har ingen intensjon om å skjule noe. Jeg vil helt klart unngå konflikt med UKS og bruke troppene våre mot andre, men vi har ikke på noen måte samarbeidet med dem og de har ikke gjort noe vi har tjent på. I konflikten mot Damp + Janos + VSU + Eoadd + TR har det bare vært Rise. At du ikke har pratet med noen fra Eoadd betyr jo ikke at dere ikke har koordinert ops. Vi har ikke koordinert noe som helst med UKS, bare snakket om å unngå konflikt med hverandre. Rise kan tross alt ikke kjempe mot resten av serveren + UKS, da må vi faktisk sette på delete hahah

• Hela servern allierade? nej min vän, de såg att ni delade ut artisar för bättre deals än på black Friday och joina därför på att ta er. Alla vet att ni har en hel del off men ingen kunskap om planering om attackera då ni ofta väggar er off och eran deff kan man jämföra med sveriges försvar, alltså, allt kommer förbi!

Vidare vill jag även poängtera att gå igenom de följande punkterna:

1. Öva dig på att vinna med stil

Lika bra att inse det – att vara dålig förlorare hör nästan alltid ihop med att vara en riktigt usel vinnare. Men det sistnämnda är oftast enklare att göra något åt eftersom du inte är lika mycket i affekt. Nästa gång du tar hem spelet: Tacka din motståndare artigt och utan sneda leenden. Det kommer att kännas bättre.

2. Tänk på varför ni tävlade

Oftast är målsättningen med tävlingar att man ska ha roligt. Ja: ROLIGT! Fundera på det en stund och tänk sedan igenom om det ordet har någon som helst likhet med den känsla du får när du förlorar. Fokusera på att åtminstone ha kul när ni håller på - och gör upp med din inställning till att dra det kortaste strået.

3. Sätt saker i perspektiv

Om ingen gråter och ingen är död när ni är klara, så händer det viktigare saker i dag än er tävling. Arbetslösheten passerar 6,7 procent, guldpriset stiger och i nåt land långt borta äger ett val som påverkar 50 miljoner människors vardag.

4. Gratulera vinnaren

Du behöver inte känna att det är ok att du förlorade, men låt det inte synas. Kasta inga kepsar, krossa inga racketar. Säg bara "bra spelat", "det där gjorde du bra" och om du absolut måste så lägg till ett litet "men nästa gång tar jag dig" på slutet...

5. Hitta nödutgången

Känner du att ilskan är på väg? Hitta en ursäkt och förflytta dig ifrån situationen: Drick lite vatten och gå på toaletten om du måste lugna ner dig. När du ändå är utom synhåll så gör 10 armhävningar - det brukar lugna ner de flesta.

tack för mig :D

• Hmm... raises doubts UKS have allianced whit Damp union? At least they seem to be build the same Wonder of the world...

Wonder of the world in speed 3x (28.11.2018):

- KP (one)

- UKS (two)

- Damp ( - )

- Janos ( - )

- Rise ( - )

- VSU ( - )

- Another alliances ( - )

86 hours to building plans...

• Det ryktas att om Mario Party fortsätter farma som om det vore dag 10 och inte dag 64 så kommer det att deffas farms igen.

Det ryktas även att UKS och Rise kommer börja samarbeta med KP då DAMP och co. börjar se starka ut

• Det ryktas att det går tungt för Rise just nu. Inte nog med att dom har förlorat en del off, så verkar det även som att fruktan för UKS är så pass stor att man ger dom ännu en artifakt. :D:D

• Det ryktas att det går tungt för Rise just nu. Inte nog med att dom har förlorat en del off, så verkar det även som att fruktan för UKS är så pass stor att man ger dom ännu en artifakt. :D:D

Jajjemen! Men glöm INTE! UKS och Rise har INGET samarbete ^^^^^^^^

• Det ryktas att VU-bygget är igång och att det blir sjukt intressant hur länge UKS vågar vänta på att DAMP kommer sänka KP's VU.

Jösses vad kul om ingen sänker DAMPs VU och alla offar brinner inne ^^^^

• Det ryktas att VU-bygget är igång och att det blir sjukt intressant hur länge UKS vågar vänta på att DAMP kommer sänka KP's VU.

Jösses vad kul om ingen sänker DAMPs VU och alla offar brinner inne ^^^^

Hahah i mean KP winning would be the perfect ironic ending to this pretty bad server :D

• Var det inte precis så här det lät när KP vann förra S4? Tycker mig känna igen snacket. Men vem vet kanske lyckas folk få tummen ur röven och göra något.

Ryktet säger även att Rise floppar ännu en gång. Mycket snack och väldigt väldigt lite verkstad. Är ju så man tror man har med kommunal arbetare att göra :D:D<X

• Var det inte precis så här det lät när KP vann förra S4? Tycker mig känna igen snacket. Men vem vet kanske lyckas folk få tummen ur röven och göra något.

Ryktet säger även att Rise floppar ännu en gång. Mycket snack och väldigt väldigt lite verkstad. Är ju så man tror man har med kommunal arbetare att göra :D:D<X

Well i don't play S4 and those servers are even less competetive than this one, so not sure if you are mentioning it as a feat or something?

KP are doing better this round than last speed though, it seems. That is good, they have improved.

And who says we aren't communal workers?

• Var det inte precis så här det lät när KP vann förra S4? Tycker mig känna igen snacket.

Bra sagt ändå, var ju ändå enbart KPs förtjänst att de vann, sjukt bra spelat av KP hela rundan!

TT final 2015 - Das Båt (SE)
    TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
    TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
    TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
    TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
    TT Final 2018 - Chip&Dale (CerbeR)
    SE3 2017 - Krokodil
    Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    S6 Anglosphere - Mimer (Bifrost)

• Hahah i mean KP winning would be the perfect ironic ending to this pretty bad server :D

Indeed! And it seems the most likely outcome.

There is absolutely no chance that Rise/UKS will send their hammers to KP instead of DAMP, and also the reverse, no chance DAMP and the others will send their hammers to KP instead of UKS.

So, good game boys

The post was edited 1 time, last by Norre ().