[DK] Nomineringer til Året 2017's legende

• Hvilken er Året 2017's legende? 65

1. HotteHottie (28) 43%
    2. Lemon (27) 42%
    3. Obelix (6) 9%
    4. Samu (4) 6%

Her nominerer vi spillere der har opnået store resultater i deres bygge-, offensive-, defensive- og koordineringsstrategier. Besejret flest fjender, bygget største hær eller største imperium nogensinde. Det kunne også være den mest succesrige leder eller koordinator.

ridder_huma_sig.png

Members of the Travian Team works on a voluntary basis and are therefore not available 24 hours a day.

The post was edited 1 time, last by Ridder Huma ().

• Lemon, for hans utrolige ingame bedrifter som jeg har et yderst indgående kendskab til, men desværre ikke ser mig i stand til at opliste her på forum. But this guy is good!

• Kan bekræfte dette, han har været som Houdini! Umulig at croplocke! Beundrer ham virkelig for dette! Kan ikke se nogen andre vinde denne end Lemon.

• Jeg bliver nød til at nominere Samu (Fra Finland) fra den første server i 2017, dkx 26 hvor han spillede på kontoen Emotional Yak i alliancen BM og Fishies. Han havde 200k ish deff, en spawn hammer på omkring 100k køller som blev brugt i en aktion og derefter til at clear WW village - Rapport. Har ikke kunnet finde rapporten fra aktionen da han mistede 30k ish køller.

Udover det havde han 2 wwc'er som jeg heller ikke kan finde de største rapporter på, men har dem her: Økse rammer & Kølle WWK

#ComebackSamu

• Jeg må nominere HotteHottie (Alliance: Top Secret) fra server DK19 (kører stadig)

Hotte har formået at tage mange cleaner... MANGE..

Sammen med hendes alliancer har hun formået at lave en masse def-hubs hvor der stod/står over 150-200k def. Hermed har hun kunne tage selv de største cleanere på over 150k tropper.

På en nat tog hun 6-7 STORE cleanere fra alliance herskeren fra ST.

TRods det er hendes første server, har hun gjort det ikke mindre en FANTASTISK.

• Jeg vil gerne nominere Obelix fra ST på DK19. Obelix har formået at sammensætte den eneste alliance som har stået på egne ben gennem hele serveren og ikke indgået i en META. ST fører serveren stort, og det er i stor grad pga. Obelix' lederegenskaber. Jeg synes ikke en pris for Travian legende kan gå til en spiller som Hotte, som tikker om hjælp i enhver afkrog af serveren, og som ikke engang kan finde ud af at sende waves.

• Jeg vil gerne nominere Obelix fra ST på DK19. Obelix har formået at sammensætte den eneste alliance som har stået på egne ben gennem hele serveren og ikke indgået i en META. ST fører serveren stort, og det er i stor grad pga. Obelix' lederegenskaber. Jeg synes ikke en pris for Travian legende kan gå til en spiller som Hotte, som tikker om hjælp i enhver afkrog af serveren, og som ikke engang kan finde ud af at sende waves.

Ikke indgået en meta haha, hvem er KorSar? og hvem henter spillere ind fra andre alliancer når ens hær er væk?

Det er vel fair nok ;)

• En ting skal Hotte da have. Idet mindste har hun ikke slettet sin konto ligesom dig ;)

Tænker grundlaget er fair ;)

Hvem er det nu der sletter deres konto når de taber deres hær? hmmmmm ;))))

Hvem er du igm da? Du må godt nok være god :)

• Det er nu muligt at stemme på årets legende.

Afstemningen slutter den 25. januar kl. 11:00 dansk tid.

ridder_huma_sig.png

Members of the Travian Team works on a voluntary basis and are therefore not available 24 hours a day.

• Jeg bliver nød til at nominere Samu (Fra Finland) fra den første server i 2017, dkx 26 hvor han spillede på kontoen Emotional Yak i alliancen BM og Fishies. Han havde 200k ish deff, en spawn hammer på omkring 100k køller som blev brugt i en aktion og derefter til at clear WW village - Rapport. Har ikke kunnet finde rapporten fra aktionen da han mistede 30k ish køller.

Udover det havde han 2 wwc'er som jeg heller ikke kan finde de største rapporter på, men har dem her: Økse rammer & Kølle WWK

#ComebackSamu

Største Joke ever og det værste er at du ved hvorfor hahaha :D
    Benægt og mist respekt. Hvad end du har tilbage...

• Største Joke ever og det værste er at du ved hvorfor hahaha :D Benægt og mist respekt. Hvad end du har tilbage...

Jeg har ingen anelse om hvad du snakker om, så jeg kan ikke benægte det :D Uddyb? Btw hvem er du LOL

• 1. Stem Lemon
    2. Se at Lemon ligger an til å vinne
    3. Innse at du er bedre enn Lemon, og dermed bedre enn den danske legenden
    4. Alle vinner

Neida.... :)

• HotteHottie er den bedste leder ever! Hun er online konstant. Hurtig til at hjælpe med alt. Hun ved allerede nærmest alt om spillet. Hun er virkelig årsagen til at jeg stadig spiller Travian og ikke har slettet min konto selvom mine byer er banket i bund utallige gange nu. HotteHottie ved hvordan vi skal arbejde sammen og nyde spillet, mens vi spiller for at vinde. Hun er også for vild i strategi og kamp. Som leder går hun forrest og tager gerne de tungeste slag selv. Hun er altid positiv og klar med besked selvom vi bliver presset enormt. Jeg synes nok HotteHottie fortjener denne pris!