Fakta og Rygter (DK4 R10)

• DK4 genstarter snart!
    For ikke at gå off-topic allerede i den allerførste post, starter vi lige med nogle fakta om serveren. :)

Forhåndstilmelding: Der er ingen forhåndstilmelding med den nye forside.
    Start: 27. februar 2018 kl. 06:00 UTC+1
    Version: T4.4
    Hastighed: x1
    Runde: 8

Forumreglerne gælder stadig i denne tråd, dog behøves man ikke altid at bruge "det rygtes". Tråden er dog ikke til debatter. Vil man debattere bedes man oprette en ny tråd.

Ad gladios

ridder_huma_sig.png

Members of the Travian Team works on a voluntary basis and are therefore not available 24 hours a day.

• De er ikke en del af Legends versionen, så nej. Indtilvidere er de forbeholdt special versioner.

ridder_huma_sig.png

Members of the Travian Team works on a voluntary basis and are therefore not available 24 hours a day.

• Rygtet siger:

Fronterne bliver trukket op - mon ikke det bliver endnu en favorit sejr til et kæmpe META. Jeg sidder og putter mig lidt ved tanken om endnu en al for let sejr. Mon alliancerne i +/+ vil kæmpe om herredømmet eller bare elske sig frem til et kærlighedsbarn af et vidunder de ikke rigtig har kæmpet for - men fået fordi det virkede nemmest???

• Fronterne bliver trukket op - mon ikke det bliver endnu en favorit sejr til et kæmpe META. Jeg sidder og putter mig lidt ved tanken om endnu en al for let sejr. Mon alliancerne i +/+ vil kæmpe om herredømmet eller bare elske sig frem til et kærlighedsbarn af et vidunder de ikke rigtig har kæmpet for - men fået fordi det virkede nemmest???

Det rygtes at så snart en alliance er over de 23 medlemmer så er det en klar meta! Det bliver en låst server når der allerede er 2 (snart 4) metaer på dag 15 :sleeping: (Ironi kan forekomme)

• Jaaaaa - ironi er fantastisk :) - særligt på skrift og når man skal gøre opmærksom på det <3.

Det minder måske mere om sarkasme, det du anvender.... - men mon +/+ ender i en blodig krig om magten i vores kvardrant eller ender i et fornuftsægteskab - med det fælles ønske om et barn(WW)? - jeg glæder mig til, at se rapporter der viser knuste mains i +/+ - og retter mig altid efter ledelsen... Men jeg synes det er en skammelig tendens.

Der skal ikke meget arbejde til, at lave et GT kort der viser hvor hovedvægten af de store alliancer ligger tæt - senest er to store alliancer omdannet til en..

• Rygterne siger at Just Us ikke har taget bare en cleaner endnu, men at de har mistet op til flere store cleanere! Mon ikke det bare af topstyret uden chance for at blive taget hånd om de mindre spillere?

• Det rygtes, at selvom OS har sendt adskillige tusinde tropper i fake-døden, så har det ikke skabt forvirring nok til at undgå The Wall hos Luftens Helte.

Det rygtes ligeledes, at fakes er ligegyldigt mod Luftens Helte, da de tilsyneladende har tropper nok til at stille forsvar alle steder.

• Det rygtes at mens Lh går efter de små spillere og bider lidt i halen ,så går Justus efter hovedet og har fået flere art fra lh store spillere

• Rygtet siger flere ting!

Rygtet siger, at JustUs slider på deres små spillere - jf. Gettertools mellem 40 og 50 afgåede "justUs'ere" - hvilket i grunden er et sjovt navn til en alliance der forsøger at samle alt sammen (angel) Det er ikke ret "bare os agtigt"..... Måske der er andre der har hjulpet dem lidt på vej med de slet?

Rygtet siger også, at man kun kan deffes som top5'er i JustUs og helst kun hvis man har ØØ.

Rygtet siger også, at der er smuttet et artefakt for nyligt - var det unikt? - Det matcher ovenstående rygte - var der deff? - ØØ var i hvertfald ikke ret stor og dækkede desværre kun en by!

Rygtet siger, at Torican bygger cleaner til deff og er blevet ret erfaren i sweep-deff aktioner, har Sunfun lært noget der?

• ja mange rygter bla skulle lh have mistet 2 kornart og 1 lagerplan til Justus ,og selv om lh er lille alliance så har de garderet sig med halvdelen af allyer i s4 så skjult meta?

• ja mange rygter bla skulle lh have mistet 2 kornart og 1 lagerplan til Justus ,og selv om lh er lille alliance så har de garderet sig med halvdelen af allyer i s4 så skjult meta?

husk at Just us gik sammen med OS for nyligt og de er flere end der er i nogen af de andre ally´er til sammen

• Rygtet siger også - at JustUs er det nærmeste der kommer på en meta, de HT slugt flere... JustUs2 var også en ting på et tidspunkt..

JustUs, NWO, OS, COW, (en del fra The S), HA,

17 slet fra JustUs 2 og 25 har slettet fra JustUs, jeg indrømmer blankt, at der kan være overlap...

LH er 26 spillere (inklusiv de fire fra K)

JustUs er i skrivende stund over 50 spillere - JustUs svarer omtrent tiæ størrelsen på de resterende fire alliancer i top5!

Kalder du LH for en meta, skal du vaske din mund :)

Kram<3