• Pomylić się o kilka minut na klinie to naprawdę trzeba być zdolnym;)


    Moze cię przyciąc o kilka sekund ale o kilka minut?


    Prawdopodobnie nie o klina ci chodzi tylko o coś zupełnie innego.

  • Przecież jak wyślesz atak to widać o której dojdzie. Ten czas się nie zgadzał?

    Z jego posta wnioskuję że na początku czas się zgadzał ( pisze że wysłał dobrze i nie jest ślepy :-) ) , potem jak jednostki szły to czas się zmienił i wojsko nie doszło na godzinę na którą były wysłane

    pl5 Łowca N...
    pl5 Łowca OB

  • nie tak
    widziałem na zegarze czas, miałem 2 sekundy pomiędzy atakami,to bardzo dużo by się zmieścić
    niestety zaraz po wysłaniu klina sprawdzam a on idzie inaczej ,na inną minutę i sekundę
    powtarzałem kliny z innych osad i inne jednostki ,efekt był podobny
    jesli to nie błąd systemu to już nie wiem i dlatego pytam

    Wiem o czym mówisz, ale chyba nie jestem w stanie tego dokładnie opisać.


    Mówimy o sytuacji, gdy:

    • Ustawiasz wszystko i klikasz "Wyślij" tak, że widzisz na ekranie wybrane jednostki, osadę, czas przejścia jednostek oraz czas, o której mają dojść na miejsce,
    • Celujesz dokładnie w czas, w który chcesz wycelować, ale po przeładowaniu strony (wysłaniu faktycznym jednostek) patrzysz i widzisz, że ten czas jest zupełnie inny (u mnie to były różnice kilku lub kilkunastu sekund)

    Jedyny pomysł jaki na to mam to obciążenie komputera/przeglądarki, a dokładniej pamięci.
    Nie wiem jak wyświetlany jest czas dojścia na miejsce, ale strzelam, że za to odpowiada przeglądarka. Ja to obserwuje na zakładkach jak mam przygotowane fale ataków.
    Na pierwszej mam inny czas dojścia niż na ostatniej - a przecież powinny być takie same. Przynajmniej tak mnie się wydaje. Sprawa się totalnie komplikuje, gdy na przykład wyedytuję jakiś atak - np. tak poszła mi trzecia fala jako pierwsza przed głównym atakiem co spowodowało brak synchronizacji akcji sojuszu.


    Co za tym idzie, jeśli za to odpowiadają jakieś skrypty i pamięć przeglądarki (obliczanie tego czasu) to w momencie wysłania jednostek przeglądarka komunikuje się z serwerem gry i wysyła go (atak) zgodnie z aktualnym czasem serwera gry (który jest inny niż ten, który masz w przeglądarce). Nie wiem jak to dokładniej opisać - wybaczcie. I to są tylko moje przypuszczenia. Przy dużym obciążeniu przeglądarki co jakiś czas pewnie jest opóźnienie liczone w ms, natomiast przy dłuższym czasie przygotowania takiego klina czy ataku ten czas się wydłuża i stąd te różnice.


    To mógłby być ciekawa sprawa do rozwikłania, ale pewnie bez techników czy tam programistów Traviana niemożliwa do rozwiązania.

  • Przystojniaczku


    Klin to wysłanie wojska def pomiędzy wchodzące ataki wroga celem wycięcia maszynek.


    Jak mozna miec dziurę paru minut jak widać na jaki czas ci dojda jednostki? Przeciez cały czas ci pokazuje czas dojscia. Ja rozumiem laga i pare sek. Ale pare min?
    Możliwe to jest jak wysyłasz wojska z bohaterem i zmienisz mu np but, sztandar, proporzec a nie odświeżysz.


    Drugie możliwe rozwiązanie to siter/wspólgracz ci skakał po koncie i przestawiło ci wioski. Ale wtedy komunikat masz że zmieniono aktywną wioskę.



    Innej możliwości nie ma jeśli chodzi o kliny.



    Inne rozwiazanie to próbujesz to zrobić wg TT i masz nieaktualne lvl placu turniejowego - a wtedy inne szybkosci jednostek.

  • dobra,widzę że za bardzo główkujesz a co nieco do ciebie nie dociera
    i nawet wiem dlaczego
    natomiast mnie masz za pierdołę
    w takiej atmosferze nie mam zamiaru dawać ci pożywki na dalsze wymądrzanie się
    uważam sprawę za zamkniętą

    Czy ta wiadomość jest skierowana do mojej odpowiedzi?

  • Nie wiem jak wyświetlany jest czas dojścia na miejsce, ale strzelam, że za to odpowiada przeglądarka.

    Nie rozumiem, przeciez wysylam zgodnie z czasem serwera, tak?

    A siodmego dnia Bog stworzyl Japonki ;)

  • Nie rozumiem, przeciez wysylam zgodnie z czasem serwera, tak?


    Tak :-) jemu nie zgadza się czas serwera ten na górze , z czasem jaki pokazuję jak wysyłasz posiłki

    To go nie zrozumiałem najwidoczniej, ale tak czy inaczej, otworzyłem na szybko trzy okna przeglądarki - to właśnie opisywałem (patrz screen).
    Przecież nie powinno być takiej sytuacji ;) a jednak, więc widział jeden czas, a serwer miał zupełnie inny, ale to jest możliwe raczej na sekundy, nie minuty.


  • Widze ze mona zapytac o cos to i ja powtorze moje pytanie. Gram na Pl29. Piszac akcje w TT zle liczy czasy Placu Turniejowego (kiedy mam wysylac wojsko okazuje sie ze np. wejde nie na 8:00:00 tyklo 11:11:00) Wychodzi ze TT liczy mi PT ale serwer juz nie.
    Kolejna sprawa nie dziala na PL29 zaden konwerter raportow by skleic raporty w calosc.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiesz :)

  • Zarówno TT jak i konwerter nie są oficjalnymi narzędziami traviana, więc jak coś tam nie działa to trzeba się kontaktować z twórcami stron, a nie travian games gmbh. A odnośnie czasów, to mogę się założyć, że to jednak Ty pomijasz jakiś szczegół w tt jak np poprawna prędkość, a nie travian nie liczy placu turniejowego.

  • Widze ze mona zapytac o cos to i ja powtorze moje pytanie. Gram na Pl29. Piszac akcje w TT zle liczy czasy Placu Turniejowego (kiedy mam wysylac wojsko okazuje sie ze np. wejde nie na 8:00:00 tyklo 11:11:00) Wychodzi ze TT liczy mi PT ale serwer juz nie.
    Kolejna sprawa nie dziala na PL29 zaden konwerter raportow by skleic raporty w calosc.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiesz :)

    Oprócz odpowiedz Turka, sprawdź prędkość jednostek w planie. Mialem do czynienia z tym samym, twórca planu ustawił czas przejścia jak dla serwera x1 a graliśmy na x2.


    TT na pewno liczy Ci PT, jeśli dobrze go ustawiłeś w zakładce z wojskiem.


    Jeśli czasy na TT są inne niż w grze wynika to tylko i wyłącznie z błędnej jego konfiguracji.
    Konwerter w TT działa bo ludzie wrzucali linki do raportów, innego konwertera obecnie nie ma w sieci z tego co wiem.

  • @Kusoski
    W wersji "New year special", nie tylko na domenie PL ale wielu innych jest ten problem. Nie umiem tego ładnie ubrać w słowa ale łopatologicznie, mając PT i lecąc na +20 pól, bonus z PT jest dodawany do każdego "pola" (gdzie normalnie OD 20 pola). Lecąc bez placu, lub <20 pól czasy się zgadzają.

    Galcier wrote:

    Jeśli czasy na TT są inne niż w grze wynika to tylko i wyłącznie z błędnej jego konfiguracji.

    O to to :)
    Wiadki do administracji TT poleciały (nawet na forum ichniejszym jest wątek), ale chwilowo bez reakcji.

  • Hmmm. Mam nadzieję że nie lecisz bohaterem z butami, które przyspieszają wojska? Bo tego w TT nie ustawisz plus to nie ma sensu jak latasz kilkoma falami.