Inloggen finals lukt niet

• Zie prinsscreens, kom er niet meer op ingelogd.

• Onderhoud server.....

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: terug bij #CRO HOOLIGANS <3

• Beetje raar dat het ww dan van 96 naar 88 is gegaan zonder aanvallen en alles wat ik gebouwd heb weg is + 100 rangen gezakt ben. Zie huidig screentje, verschil van 4u tussen vorige post en dit screentje wat zojuist gemaakt is + 400 pop verschil

Images

<3 Current status; Path to Pandora NL <3
    S5 Hunger MissyX 2016/2017 - RoA HG MissyX 2016/2017 (winnaars)
    Tournament Doge 2.0 Drillmeister 2017 - RoAx2 Borg Mistress 2017 (winnaars)
    Finals TIAGO Dziwka 2017/2018 - RoA ZH Bloedbank 2017/2018 (winnaars)
    NL29 Factory Choco 2018
    - Back to NL3 & NL4 2008 -

• Zuur dan van alles wat de afgelopen 2 dagen gebeurd is.
    Je zal deze veeg maar hebben moeten voeden die nu niet aangekomen is :|

• Server is teruggezet. Heb ook van een allygenoot op de S1 (die ook TT speelt) te horen gekregen dat kort geleden haar HD kapot is geschoten, maar nu staan de velden weer als voorheen en ook de verloren troepen zijn weer terug.

S3: TGMR :gau02: | S1: Veto! :rom03: | S4: Midgets :rom03:| TT: Doge 2.0 :teu01:| S6: Plague :gau02: | S1: Cojones :rom03:
    S2: HELLAS :rom03:

• Zie prinsscreens, kom er niet meer op ingelogd.

Hallo MissyX_NL,

Dank voor je bericht en sorry voor mijn late reactie!

Ik heb reeds een aankondiging gemaakt met daarin alle informatie en uitleg.

Het topic kun je hier vinden.

Groet,
    Tovenaar

• Maar als er zoveel overlegd is. En zoveel inspanning is verricht, hoezo niet vooraf iets aankondigen? Is toch niet zo moeilijk?

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Maar als er zoveel overlegd is. En zoveel inspanning is verricht, hoezo niet vooraf iets aankondigen? Is toch niet zo moeilijk?

Beste BlaxXx,

Dank voor je feedback, dit is aangekondigd, echter 10 uur geleden op het internationale forum als ook een informatiebox in-game.

Gedurende de beslissing zelf was ik niet online en kon ik geen passende aankondiging maken.

Groet,
    Tovenaar

• Zie ook meteen een prima de luxe farm :whistling:

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

• Beste BlaxXx,
    Dank voor je feedback, dit is aangekondigd, echter 10 uur geleden op het internationale forum als ook een informatiebox in-game.

Gedurende de beslissing zelf was ik niet online en kon ik geen passende aankondiging maken.

Groet,
    Tovenaar

omdat finals toch iets anders zijn dan een andere .com.....

Kan er dan in t vervolg niet een wereldwijde melding op het forum worden gezet?
    Net zoals de melding over Safiren's Corner overal zichtbaar is (tenzij weggeklikt)...

Zelf had ik op Skype al gelezen dat er iets mis was, maar was ook niet op het idee gekomen om alle instellingen te veranderen van het forum om .com zichtbaar te maken

• omdat finals toch iets anders zijn dan een andere .com.....

Kan er dan in t vervolg niet een wereldwijde melding op het forum worden gezet?
    Net zoals de melding over Safiren's Corner overal zichtbaar is (tenzij weggeklikt)...

Zelf had ik op Skype al gelezen dat er iets mis was, maar was ook niet op het idee gekomen om alle instellingen te veranderen van het forum om .com zichtbaar te maken

Hallo Wittekind,

Dank voor je feedback, helaas ligt het hier toch wat complexer. Een melding op het forum was mogelijk geweest, indien dit voor ieder domein geldt. Niet ieder domein mag wettelijk deelnemen aan het tournament vanwege lokale wetgeving, denk daarbij aan Italië en nog een aantal landen. Het is dan ook niet de bedoeling dat we spelers (actief) daarover informeren in deze betreffende landen.

Hopelijk schept dit was meer helderheid.

Groet,
    Tovenaar

• Hallo Wittekind,
    Dank voor je feedback, helaas ligt het hier toch wat complexer. Een melding op het forum was mogelijk geweest, indien dit voor ieder domein geldt. Niet ieder domein mag wettelijk deelnemen aan het tournament vanwege lokale wetgeving, denk daarbij aan Italië en nog een aantal landen. Het is dan ook niet de bedoeling dat we spelers (actief) daarover informeren in deze betreffende landen.

Hopelijk schept dit was meer helderheid.

Groet,
    Tovenaar

Waar valt onderstaand groen stukje dan onder? Volgens mij had daar heel makkelijk kunnen staan:
    Problems with Tournament 2017 Finals, read more: linkje

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love: