Artefakt - Unikátní skleróza (uni-fool) vlastnosti?

  • Bylo by velice vhodné doplnit/aktualizovat informace o artefaktech - dnes nám byl ukraden Unikátní artefakt sklerózy hráčem, který už měl ve vlastnictví jiný velký artefakt - tzn získání artefaktu by pro něj mělo být možné pouze přebráním vesnice.
    Citace z oficiálních zdrojů - jediné o čem se hovoří je, že Malý artefakt sklerózy se po nabytí efektu "na účet" chová jako velký, tudíž je potřeba mít na něj úroveň Pokladnice 20 a nelze jej získat opět jinak než přebráním vesnice.


    Nastálá situace tedy naprosto odporuje tomu, co je psáno v oficiálních zdrojích (nebo na tuto situaci není myšleno) a je to slušná podpásovka pro nás hráče. Samozřejmě čekám, jak se tu objeví všichni Lopýci a borci z Aeginy a podobná individua, co nahrála 20x více serverů, než my ostatní smrtelníci a budou se posmívat, neb jsou jim tyto "vychytávky" známé.
    Pro nás ostatní to opět tvoří rozdíly v herním zážitku, protože se prostě nikdo neobtěžoval to v Answers napsat jasně, prostě jen zase další "privilegovaná zneužitelnost", ke které se dostanete jenom pokud máte odehráno půl života.


    Nečekám, že by se ve hře něco vracelo - holt stalo se, stalo, hra to umožňuje, tak je to zřejmě v pořádku.
    Nicméně:
    1) zeptejte se někoho kompetentního, např vývojářů nebo obecně "tvůrců", jak to bylo zamýšleno, ať nevzniká prostor pro domněnky a šedou zónu
    2) pokud to má být takto, jak se to zachovalo - tzn najednou se z Unikátního artefaktu stane Malý artefakt, takže je najednou všechno jinak a třeba stačí i 10 Pokladna (idk?), tak doplňte info do FAQ - pokud to tak být nemá, ať tvůrci vydají opravu a dají o ní vědět
    3) zaměřte se obecně na tyhle "nevyřčené věci", jak se asi musí cítit prvohráči, když na světlo přichází stále další a další "vychytávky" a ojeby starých mazáků, o kterých se v pravidlech a návodu nedočtete a oni jsou na tom bití? Tahle hra je proklamovaná jako "strategická", ale stále je tu obrovský prostor pro tyhle věci, které podléhají empirii, anebo znalostem technických limitů chování hry. A to je rozhodně špatně.


    Takže naposled - nechci žádné refundace, chci jen, ať si v tom uděláte pořádek a zjistíte, jak to má být. Nebudu prolézat hodiny Reddit apod. kraviny, abych se dozvěděl něco, co má být černé na bílém v hlavních materiálech a informacích o hře.


    V rámci připojených citací je z mého pohledu nastálá herní situace v rozporu s tím, co je psáno. Unikátní je pro mě stále unikátní, nehledě na to, zda je efekt na vesnici nebo na účet.

    Více artefaktů může získat pouze přebráním vesnice, ve které se artefakt nachází. V tomto případě budou aktivní pouze 3 nejstarší artefakty, z toho 1 unikátní či s účinkem na celý účet.

    To capture a second unique or account scope artifact, this chiefing method must be used, as the standard limit is one unique/account and two village artifacts per account. This also applies to the small Fools artifacts, as all of these artifacts may have an account scope.


    Děkuji za vyřešení situace.
    Ll

  • Quote

    Váš hrdina může získat maximálně 3 artefakty, z toho maximálně jeden s účinkem na celý účet. Více artefaktů můžete získat pouze přebráním vesnice, ve které se artefakt nachází.


    Pokud mela skleroza efekt na vesnici, pak zde nedoslo k zadnemu rozporu. Hrac mel jeden artefakt s ucinkem na ucet a ziskal artefakt s ucinkem na vesnici.


    Quote

    To capture a second unique or account scope artifact, this chiefing method must be used, as the standard limit is one unique/account and two village artifacts per account. This also applies to the small Fools artifacts, as all of these artifacts may have an account scope.


    Druhy unikatni = neni tento pripad, byl to prvni unikatni (i kdyz je fakt, ze bych rekla, ze i unikatni blazen jde prebrat jako druhy unikat, pokud ma momentalne efekt na vesnici --> ano, tahle veta muze byt zavadejici)
    Druhy s efektem na ucet = neni tento pripad, blazen byl s efektem na vesnici



    Cili ano, uznavam, ze neni nikde explicitne napsane, ze i u unikatni sklerozy plati totez, co u male, tzn. ze pri prebirani zalezi predevsim na aktualnim efektu. Nicmene na druhou stranu si zaroven myslim, ze neni mozne v Answers postihnout uplne vsechny mozne situace a kombinace, ke kterym muze ve hre dojit. Vzdy budou existovat nejake znalosti, vychytavky apod., ktere proste v zadnych oficialnich manualech nebudou a budou zavisle jen na zkusenosti hracu. To, ze je to strategicka hra, bohuzel neni zadny argument - i ostatni hry (at uz strategicke ci jakekoli jine) nemaji a z logiky veci ani nemuzou mit v oficialnich manualech pokryte uplne vse. Vsude plati, ze cim dele a aktivneji clovek hraje, tim vice ma zkusenosti a tim lepe zna hru.


    Jo a pro unikatni sklerozu je vzdy potreba pokladnice 20, to je spolecne s tim, ze nemuze mit negativni efekt, to jedine, cim se lisi od male sklerozy.


    Kazdopadne dekujeme za feedback, zvazime doplneni informaci.


    P.S. ono se to taky jmenuje artefakt blazna prave proto, ze si ze vsech dela blazny ;)

  • Nemám pocit, že by těch kombinací bylo nějak moc, je to jeden řádek navíc ;)
    Navrhuji celou tu tématiku okolo artů přepsat do jazyka "artefakt s efektem na vesnici" (vždy pokladna 10) a "artefakt s efektem na účet" (pokladna 20), vynechat celou tu rétoriku malý, velký unikátní a je to, pak to bude všechno pasovat i na ty small fooly a uni fool, zrovna jako na mechaniku 1+2 arty základ atd.


    merlouska wrote:

    To máš ověřené, že je to potřeba vždy, mít tu pokladnu na 20? Nebo máš na mysli jenom prvotní zabrání od Natarů, ale pak už s tím jde šoupat i přes pokladnu lvl 10?

  • Nemám pocit, že by těch kombinací bylo nějak moc, je to jeden řádek navíc

    Ja to myslim spis z celkoveho hlediska - ano, u tohohle konkretniho pripadu by to byl jeden radek. Ale v Answers neni uvedeno mnoho dalsich detailu herni mechaniky - ty texty vzdy musi nekdo napsat, a neni uplne realne, aby si autor vzdy vzpomnel na uplne vsechny detaily :)



    Co se pokladnice tyce, na zabrani unikatni sklerozy je vzdy potreba level 20, i kdyz se stehuje mezi hraci.

  • Ono to není ani o tom kolik máš nahráno, ale spíš o tom jak si schopen pracovat s informacemi a o egu. Pokud si myslíš, že už všechno znáš a budeš se namyšleně tvářit jako největší znalec, tak na to vždycky doplatíš. Buď rád, že si přišel jen o artefakt. Někteří přichází i o dost cennější věci a nejen věci. Ber to jako životní lekci a buď pokornější. Příště ten artefakt raději nech zkušenějším kolegům z aliance a nesysli si pro sebe vše za každou cenu. Tvoje neschopnost oslabila tvou alianci a posílila soupeře, ale to je princip každé strategické hry. Není způsob jak jinak to udělat, pokud nechceme kompletní RNG.


    Nebo by sis představoval, že tě merlouska bude vodit za ručičku při každém kliknutí?




    A nepoužívej rádoby vtipné narážky, když to neumíš.


    všichni Lopýci a borci z Aeginy a podobná individua

  • Ja jsem pokorny dost, naopak ty vubec. Proto jsem nechtel, abys to komentoval, coz sis evidentne nemohl odpustit.
    Art vubec nebyl ode me, fyi. Tema vyresene, jdi si najit nejakou jinou zabavu, lopyku.

  • Kdybys byl pokorný, tak ten příspěvěk podáš úplně jinak. Takhle se snažíš říct, že je to chyba travian týmu a chceš tak skrýt svou neschopnost. Prostě si přiznej chybu. Jinou zábavu by sis měl spíš hledat ty, když travian ti evidentně nejde. Nicméně není se čemu divit, co taky čekat od člověka, který považuje za vtipné přehodit i s y.