Travian: Path to Pandora - Giveaway - koder till Beta-servern!

• Hejsan!

Som du kanske har förstått så börjar en stängd beta-server, Path to Pandora, den 1 augusti 2018. För att spela den, så behöver man en kod (key).
    En del har vunnit koder, en del har fått koder till sin mail-adress men vissa saknar en kod.

:thumbsup: Lyckligtvis har jag kommit över ett gäng koder! :thumbsup:

Om du är intresserade av att få en kod, så skriv det som ett svar till detta inlägg och skriv varför du tycker att du ska få en kod!
    Har du tur så får du en!

Detta är ett perfekt tillfälle att prov-spela beta-servern, för att lära känna nyheterna och för att lägga upp strategin inför höstens specialserver, som börjar i september som vanligt.
    Det är mycket spännande saker som sker i år, läs mer om nyheterna här

Med vänliga hälsningar
    Ditt Travian: Legends-team

• Hej!
    Jag har väntat och väntat på att en ny Fire and Sand skulle starta men som jag ser så blir det denna istället. Jag är en spelare som ofta sitter och läser spelregler, strategier för att hela tiden lära mig nytt. Har spelat på svenska servrarna sen 2007 med lite uppehåll. Denna skulle passa mig perfekt som tidsfördriv eftersom jag inte arbetar pga en son med diagnoser.
    Hoppas på en kod annars blir det som sagt en liten väntan till.

Mvh Anneli

• väntat på att en ny Fire and Sand skulle starta men som jag ser så blir det denna istället

Hej Anneli!

Ja, det blir Path to Pandora i år. Varje år kommer en ny special-server och de har olika namn.

Naturligtvis får du en nyckel till beta-servern, jag skickar den till dig via conversations högst upp på sidan!

Med vänliga hälsningar
    Stellamini

• Hej
    Jag är lite sugen på en kod till PtP
    jag har spelat dom flesta roa, fas o liknande regionsbaserade servrar o tycker dom är dom bästa.
    gillar även dom nya stammarna.
    o vill givetvis vara med o testa nyheter

skulle bli glad över en nyckel till denna server

mvh putte (pac-man,elsacornelia)

• Hej!
    Naturligtvis får du en kod!
    Då jag är på resande fot just nu, så skickar jag koden antingen inatt eller i morgon (via conversations högst upp på sidan).

Har du/ni vänner och bekanta som vill spela, så be dom att skriva här så jag kan skicka en kod till dom!

Med vänliga hälsningar
    Stellamini

• Hej!

Jag skulle gärna vilja ha en key till beta-servern.

Har ingen bra anledning till att jag ska få en 8o

NYS(com30) är påväg emot sitt slut och det hade varit skoj att spela Egypter på ännu en server! :thumbsup:

• Hej!

Att vilja spela på beta-servern och vilja spela egyptier är just nu fullt godtagbara anledningar! ;)

Kod kommer via conversations högst upp på sidan!

Med vänliga hälsningar
    Stellamini