⭐ Advent Calendar giveaway ⭐

December! 🎁 Gift time!
Every day from December 1st to December 24th, starting at 10:00 AM (UTC+1), we'll be doing an 8-hour giveaway in Discord! Don't miss ➡️ today's surprise! ⬅️
How can you participate? Join us in the official Travian: Legends Discord server, accept the rules to unlock all the channels, head to the #advent-calendar channel, and seize your chance to win!
  • Dziękujemy wszystkim co podesłali defa i siano na jego utrzymanie, poniżej coś dla oka :)


    Między 1-szym a 2-gim atakiem dostawiliście prawie 3kk defa, dobra robota!



































  • jankowy byl lepszy off. Kamyk oczywiscie tez. Ale jakos te francuskie offy nie zrobily na mnie wrazenia

    1/4 Power Rangers ts1


    Jeszcze nie zgred, juz nie małolat..


    AVE JZK

  • 1. Gratki dla Anarchy za rozbicie offów tak jak powinno to wyglądać. Szkoda tylko że akcji nie rozpisaliście choćby ten dzień wcześniej i że fejki normalnie nie leciały na wszystkie wyskanowane cudoffówki, bo pewnie coś by wtedy wyparowało :)


    2. Graty dla KAMów, świetny off :)


    3. No i gratki za obronę, deffik jak na spokojne wakacyjne klepanie ładny, dzięki czemu większość napastników nie wyrządziła żadnych szkód. Offy jakoś bez szału, ten Les4Cavalieres ładny i germańskie offiki - solidne przerośnięte liniówki i tyle :) Coś ich chyba mocno przeceniłeś Trojus, trzeba było słuchać wujka pzm'a :D

    pzm / Czarne Owce / Black Sheep


    KGAV4hD.png

  • 1. Gratki dla Anarchy za rozbicie offów tak jak powinno to wyglądać. Szkoda tylko że akcji nie rozpisaliście choćby ten dzień wcześniej i że fejki normalnie nie leciały na wszystkie wyskanowane cudoffówki, bo pewnie coś by wtedy wyparowało :)


    2. Graty dla KAMów, świetny off :)


    3. No i gratki za obronę, deffik jak na spokojne wakacyjne klepanie ładny, dzięki czemu większość napastników nie wyrządziła żadnych szkód. Offy jakoś bez szału, ten Les4Cavalieres ładny i germańskie offiki - solidne przerośnięte liniówki i tyle :) Coś ich chyba mocno przeceniłeś Trojus, trzeba było słuchać wujka pzm'a :D

    No wiesz co sam się dziwię :P Na skanach np fufu miecha temu miał takiego offa coco np dorobił w miecha 40k pałek... Także dziwne dziwne :D

  • No dobra skan skanem ale mógł mieć część na parkingu :thumbsup:


    43.png2kxxh5.jpg2mzzss.jpg

    Piszę dysertację "Wpływ faz księzyca na ilość trolli na FG"

    Gdyby głupota miała nogi niejedna osoba całowała by Księżyc w tyłek na kolanach

    Nie każdy kto skończył KUL jest odrazu KUL-turalny


    Aureus s1vol 4 Horda^^WH

    Aureus x2 [R]Horda wygrane eME

    Aureus t1com PE-14 Omega

    Aureus s1vol 12 Anty-Masuffka

    Aureus ts20 RoA +B+

    Aureus ts3 STP 2018 wygrana

    Ponury Grabarz ts4

    Ponury Grabarz MP podobno wygrana ;(;(

    Kosmate Yeti s1 skończone8)

    Oddajcie konto Wijasa

  • Widać że w końcówce odpóścili serwer a mogli tymi liniówkami latać na zorganizowane akcje napewno by zrobili więcej szkody a i emocji było sporo więcej.
    Szrotów dużo offów mało a cud offów to tylko dwa przynajmniej ja tak naliczyłem. :D

  • Dziękujemy Marcinowi za podsyłanie elki, Lalce i Dawpesowi za użyczenie sandała.
    Arek i Miras



    Bardzo ladny offik KAMykow, gratuluje serdecznie.


    Co do akcji Francuzow i Latynosow - nie ma czego komentowac, majac takie bezofie powinni jeszcze przed planami uderzyc, to by cos napsuli.
    Katasowka Les4Cavalieres ladna i jako jedyna zaslugujaca na uwage.

  • Przecież musi wbić szpilę :thumbsup:
    Nie ma takiego posta gdzie tego nie robi :whistling:


    43.png2kxxh5.jpg2mzzss.jpg

    Piszę dysertację "Wpływ faz księzyca na ilość trolli na FG"

    Gdyby głupota miała nogi niejedna osoba całowała by Księżyc w tyłek na kolanach

    Nie każdy kto skończył KUL jest odrazu KUL-turalny


    Aureus s1vol 4 Horda^^WH

    Aureus x2 [R]Horda wygrane eME

    Aureus t1com PE-14 Omega

    Aureus s1vol 12 Anty-Masuffka

    Aureus ts20 RoA +B+

    Aureus ts3 STP 2018 wygrana

    Ponury Grabarz ts4

    Ponury Grabarz MP podobno wygrana ;(;(

    Kosmate Yeti s1 skończone8)

    Oddajcie konto Wijasa

  • Jak nie masz czego Ewa komentować, to napisz chociaż, że gratulujesz obrońcom utrzymania defa, cokolwiek :D


    Oczywiscie Adas, mialam to napisac, gratuluje naszej koalicji pieknej obrony, a budowniczym tego, ze im sie chcialo meczyc do samego konca, pomimo tego, ze wiekszosci ludkow sie odniechcialo z uwagi na poddanie sie bez finalowej walki naszych przeciwnikow.


    1. Gratki dla Anarchy za rozbicie offów tak jak powinno to wyglądać. Szkoda tylko że akcji nie rozpisaliście choćby ten dzień wcześniej i że fejki normalnie nie leciały na wszystkie wyskanowane cudoffówki, bo pewnie coś by wtedy wyparowało


    Akcje na niby cud offowki byly 2 x gotowe, za kazdym razem kasowalam plan, bo z Daci, jaka mielismy obskanowana, 1 offowke przejeli sojusznicy czy tam ktos, a 3 inne offy przestaly istniec moment po planach.
    Postanowilismy sie rozbic na francuskim cudaku, ale i stamtad wrocilismy, naszym kolejnym celem mialy byc plany najwyzej stojacego niepolskiego cudaka, az tu nagle Wrobelki wykopaly skan jakiejs byc moze cud offowki, wiec radosc, ze bedzie gdzie poleciec, chociaz Dawpes marudzil, ze eee tak malo wojska, na pewno nie cud offowka, bo tylko czesc offa byla zeskanowana. Pozniej ktos podrzucil skan, gdzie ponad 200 k pal bylo i jeszcze calkiem niedaleko, wiec juz nikt nie musial marudzic, ze odparujemy szrot.


    No ale ledwie mielismy wybrany cel, to Francuzi ruszyli na cudak, wiec bylo trzeba kombinowac na szybko.
    Niestety nie mielismy dobrze opracowanego pod wzgledem skanow WTF, bylismy przekonani, ze cud offow na serwerze nie ma. no i w sumie 1 byl, ale te taranowkoliniowki tez ladne cele, szkoda tylko, ze caly serwer Francuzi sie nimi nie pochwalili i nie polatali cos po nas.

  • Akcje na niby cud offowki byly 2 x gotowe, za kazdym razem kasowalam plan, bo z Daci, jaka mielismy obskanowana, 1 offowke przejeli sojusznicy czy tam ktos, a 3 inne offy przestaly istniec moment po planach.
    Postanowilismy sie rozbic na francuskim cudaku, ale i stamtad wrocilismy, naszym kolejnym celem mialy byc plany najwyzej stojacego niepolskiego cudaka, az tu nagle Wrobelki wykopaly skan jakiejs byc moze cud offowki, wiec radosc, ze bedzie gdzie poleciec, chociaz Dawpes marudzil, ze eee tak malo wojska, na pewno nie cud offowka, bo tylko czesc offa byla zeskanowana. Pozniej ktos podrzucil skan, gdzie ponad 200 k pal bylo i jeszcze calkiem niedaleko, wiec juz nikt nie musial marudzic, ze odparujemy szrot.


    No ale ledwie mielismy wybrany cel, to Francuzi ruszyli na cudak, wiec bylo trzeba kombinowac na szybko.
    Niestety nie mielismy dobrze opracowanego pod wzgledem skanow WTF, bylismy przekonani, ze cud offow na serwerze nie ma. no i w sumie 1 byl, ale te taranowkoliniowki tez ladne cele, szkoda tylko, ze caly serwer Francuzi sie nimi nie pochwalili i nie polatali cos po nas.


    Czyli x2 to jednak zbyt szybki serwer, żeby skutecznie coś na nim zaplanować? Za mało czasu, niestety... No ale na ty wychodzi, skoro za każdym razem wasz plan był spóźniony.

  • Niestety nie mielismy dobrze opracowanego pod wzgledem skanow WTF

    Wystarczyło napisać do Ostrego i już nawet nie piszę o sobie. Ostry za moją prośbą zeskanował mi chyba 3/4 sojuszu za co serdecznie mu dziękuję. Nigdy mi nie odpisał iż nie ma czasu, albo nie zrobi tego. Choćby na drugi dzień, ale zawsze miałem skany. Jak widać nawet skany w koalicji nie krążyły.

  • Trojus było wiele nie dociągnięć z których należy wyciągnąć wnioski i na mistrzostwach wyeliminować. Myślisz, że z nowym Rumuńskim koalicjantem będzie lepiej pomimo dzielącej was bariery językowej?? Z Lalką nie dałeś rady po Polsku się dogadać a z Rumunami po angielsku czy rumuńsku pójdzie ci łatwiej ??? To, że skany nie krążyły po koalicji to także twoja wina w koalicji nie byłeś zwykłym szeregowym graczem. Czemu skanami nie dzieliłeś się z koalicjantką ???

  • Trojus było wiele nie dociągnięć z których należy wyciągnąć wnioski i na mistrzostwach wyeliminować. Myślisz, że z nowym Rumuńskim koalicjantem będzie lepiej pomimo dzielącej was bariery językowej?? Z Lalką nie dałeś rady po Polsku się dogadać a z Rumunami po angielsku czy rumuńsku pójdzie ci łatwiej ??? To, że skany nie krążyły po koalicji to także twoja wina w koalicji nie byłeś zwykłym szeregowym graczem. Czemu skanami nie dzieliłeś się z koalicjantką ???

    Zapytaj Dawpesa czy jak o jakiegokolwiek gracza mnie zapytał czy odpisałem mu iż nie pomogę :)

  • Obrona świetna. Jedna katasówka zasługuje na uwagę ale 2 poziomy cudu szybko się odrobi. Jak widzę nadal sa "artyści". którzy daja 2 cele na cud :D

    Uśmiech jest jak magia nic nie kosztuje, a potrafi zdziałać cuda:love: