Päivä 2: Kaukana teillä tietymättömillä!

• Hänen Keisarilliselle Korkeudelleen,

Olen jälleen vapaa! Kaikki meni kuten suunnittelin. Kun tulin porteille, kukaan ei huomannut minua, ja saatoin hiipiä ulos kylästä yhdessä ratsastajien kanssa. Nyt Nenet istuu jälleen iloisena olkapäälläni ja nipistelee korvaani korvatakseen kaiken sen ajan, jonka olimme erossa. Taputin häntä – minäkin olin kaivannut ystävääni!

Onnekseni minulla on jälleen kaikki vaatteeni, ja pystyn matkustamaan valeasuissa. Päätin käyttää tätä hyödykseni, ja kulkea niin kauas hunnien kylästä kuin mahdollista. Avasin kartan ja katsoin muutamia koordinaatteja: (104|−59).

Kuljin matkani ensimmäisen osan druidiratsastajana tunnin verran itään, käännyin sitten etelään ja kuljin vielä kolmen tunnin ajan ryöstelijänä. Koska pelkäsin Askuzain hunnien löytävän minut, puin ylleni teutoneiden vaatteet ja kuljin Teutoniritarina länteen seitsemän tuntia. Sitten kohtasin joukon Sopdutiedustelijoita matkalla etelään, ja liityin heidän joukkoonsa valeasussa. Naamioituminen ei ollut ongelma, sillä he peittävät kasvonsa auringolta ja hiekalta. Lopulta vain tunnin matkaamisen jälkeen, ylitimme vuoret ja saavuimme pieneen gallialaiskylään jossa tunsin oloni riittävän turvalliseksi hengähtää.

Tehtävä: löydä päätöspaikan koordinaatit.

samisu_sig.png

The post was edited 1 time, last by Samisu ().

• Aloituspiste: (104/-59)
    -itään 16 ruutua, ollaan (120/-59)
    -etelään 42 ruutua, ollaan (120/-101)
    -länteen 63 ruutua, ollaan (57/-101)
    -etelään 16 ruutua, ollaan (57/-117)
    V:(57/-117)

• ja lisäksi kerta lähtö on edelleen samasta kylästä kuin 1. tehtävässä, tehtävänannossa ei kerrottu pitääkö ottaa alkukylän taisteluareenaa huomioon, sehän vaikuttaisi matka-aikaan