TS 5 Talk

• In dit topic kun je alle dingen kwijt over server 5 die niet in een ander topic passen. Denk er wel om dat jij je aan de Forum Richtlijnen houdt.

Veel succes op deze server allemaal!

Topic schaamteloos overgenomen van Tyl en Lightsun

• Yay het forum is back, kunnen we eindelijk kletsen over de server. ^^

Nu nog maar hopen dat het forum beter is als het vorige.

Die gasten houden zich zelf wel aan het werk.

Zijn nu vast al weer bezig om een nieuw "verbeterd" forum te gaan implementeren volgend jaar.

Question everything.
    Refuse normality.

• Lieve urdd ,

Het is tijd, de hoogste tijd.

Het verleden is voorbij, de toekomst is nog niet aangebroken. Maar het is er wel een die we samen kunnen schrijven.... geen veer op mijn hoofd die er aan denkt dit met iemand anders te doen.

Alleen met Urdd, mijn held - mijn dagelijkse 15% extra ervaring, met je prachtige verhalen uit al die boeken van wijsheid en speciaal voor mij in Kip en Janneke taal. Je zou me nooit opsluiten in je kooien, zelfs niet als ik dagelijks lig te emmeren.... jij bent voor mij (bijna) net zo speciaal als die 50k helm der gladiatoren. Alleen zou ik jou nooit verkopen (alleen overwegen je achter de verbanden te plakken).

Laten we samen de verandering zijn die je wilt zien. Want roem ligt in het pogen van je doelen te bereiken, niet het behalen er van. Niemand die dit beter kan beamen dan onze Keizer. Dus kom van je kippig kontje en uit je hok, want vele handen schrijven vele loze woorden.... en ik wil niks liever met jou.

Een knuffel en een Tok,

Je bolleboos

P.S: voor birthday berichtjes is het nu wel wat laat, maar taart kan nog altijd.

• Oh keizer. Geen mooier compliment dan de erkenning van de opper kip!:* Hoop dat de echte filosoof Urdd M. G. Schmidt snel van zijn stok komt en zijn ei er ook bij slaat, zodat ik niet de halve server alleen moet liggen aanmodderen en hij aan het einde de veer opstrijkt.

Hij prikkelt altijd je kippigste zintuigen, en uiteindelijk lig je gewoon tegen de palissade aan te lullen..... terwijl hij zelf alleen maar tijd heeft om een graantje mee te pikken:/

C’est la Tok. Kip happens.

Waar speel je zelf ZuTaKo? Misschien komen ze op de duur natuurlijk bij jou langs! :thumbsup:

Nevermind... Hobbits, beetje blind!

Ik speel inderdaad bij de hobbits :P.

We wachten af wat de server ons gaat brengen.