TS 5 Talk

• Ik wil wel eens in een sappig kippetje bijten! Wie raad je aan?

PS: nog steeds super ontgoocheld dat jullie geen radio actieve Kip Curie aanbieden, altijd lekker op een sandwich!

Likken mag uiteraard wel gewoon. Zo'n zoetsappige smaakexplosie gun je immers iedereen!!
    Vanwaar de ontgoocheling over je radio actieve Kip Curie? :/

• Ik wil wel eens in een sappig kippetje bijten! Wie raad je aan?

PS: nog steeds super ontgoocheld dat jullie geen radio actieve Kip Curie aanbieden, altijd lekker op een sandwich!

Ik raad de keizerlijke kont aan.

Gegarandeerd sappig en proper aangezien wij deze iedere dag likken om niet gekickt te worden. ;)

Verder wil ik er op wijzen dat er 3 grotere allianties zijn dan de kippetjes. En er is zelfs een kleinere alliantie waar we ook al wat sloopwerk van gezien hebben. :thumbsup:

• Ik raad de keizerlijke kont aan.

Gegarandeerd sappig en proper aangezien wij deze iedere dag likken om niet gekickt te worden. ;)

Verder wil ik er op wijzen dat er 3 grotere allianties zijn dan de kippetjes. En er is zelfs een kleinere alliantie waar we ook al wat sloopwerk van gezien hebben. :thumbsup:

:saint::saint::saint:

~HTF~, THGTTG, Res Dogs, Het Blok, TNS, Vertigo

• Beste mensen,

Ik ben net begonnen in deze server. Ik ben opzoek naar een alliantie die serieus deze game wil meespelen. Voor verdere info stuur mij een privé bericht in travian.

Groeten Petzer

zal niet meevallen want hier bedrijven ze allemaal vriendjes politiek en er is geen plaats voor zg. nieuwelingen ik ben weer eens gestart na 5 jaar niets gedaan te hebben maar is niet mogelijk om in een ally te komen die kans maakt op het eindspel, liever gaan de big boys voor klein gewin zoals i keer in de 3 weken een hit te landen waar ze wat res kunnen buit maken bij voorkeur natuurlijk bij ally loze spelers want die kunnen toch gen versterking krijgen. Dit is natuurlijk precies de goede manier om nieuwe en misschien wel sterke spelers in je ally te krijgen, ik op mijn beurt zal de overneem pogingen natuurlijk verzieken en als er al een dorp kan worden overgenomen zorg ik er wel voor dat ze wensen een nieuw dorp gebouwd te hebben.

Maar goed het blijft weer bij deze poging en er zijn genoeg ander spellen op de markt waar een andere mentaliteit heerst.

Wens iedereen veel speelgenot en kom op jongens jaag me lol