Hjälp med att besegra en spelare som trakasserar ens egen by som ligger granne.

• Hej! Jag är irriterad på en spelare som trakasserar mig hela tiden per timme, varje dag!

Hon ligger t.o.m granne med båda mina byar som hon attackerar och trakasserar per timme så man blir galen och är revansch sugen på att ta besegra dennes huvudby så den är nedslagen till grunden!

Jag planerar att attackera dennes huvudby, som hon anfaller med hela tiden, från båda mina 2 enda byar, som jag har just nu, till grunden!

Hur många militär enheter ska man ha med på ett enda slag för att kunna slå ner en by till grunden? Kan någon svara på den frågan så jag kan få någon frid runt området på kartan!

Jag är galler och hon är romare. Hon har runt 920+ invånare i sin huvudby och jag har 400+ i min huvudby men det ska bli mera!

Är i servern Path to pandora,

• Hur mycket trupper du behöver beror på hur starkt försvar den spelaren du vill attackera har. alltså du måste ha mer antal i trupper än din motståndare.

Låter som din granne farmar bästa sättet att slippa en farmande granne är

1 bygga grottor.

2 bygga fällor.

3 bygga försvar som i ditt fall är falaxar efter som du är galler du behöver även få upp dina murar så att de skyddar dina byar.

Har du skrivit till din granne och bet den sluta på ett hövligt och trevligt viss? Vissa spelare kan om man är trevlig och be dem sluta och om man ber dem lära dig spelet eftersom du är nybörjare. Det kan funka det med. Funkar det inte så fins två alternativ

1 vara farm rundan ut och försöka lära sig spelet den hårda vägen något jag rekommenderar starkt då du vet nästa runda hur du ska göra. 2 radera och starta om.

Bara kämpa på!

• Jag vet hur man spelar spelet. spelat i 5 år och har tagit en lång paus men började igen i somras. jag har skickat 2 meddelanden till grannen men inte fått något svar och alliansen är för långt bort så de kan inte hjälpa mig.

det ska jag. men det går lite trögt.

ok.

• galle bygg fällor o släpp inte trupperna då mister dom ändå en hel del om dom slär igenom och befiar dom själv .o går dom mycket minus o fortsäter så är dom bara dum