Fix29 Voittopuhe

• Onneksi tämäkin vihdoin loppui. Nylppy varmaan kertoo tarkemmin tähän perään. Alunperin oli tarkoituksena lähteä pelailemaan tätä vasemmalla kädellä Pandora servun ohella, mutta äkkiähän se pandoran tili menikin sitten deleen ja täys fokus tänne fixille. Tarkotuksena oli tehdä rammeri ensimmäistä kertaa ja ehkä joku pikku käyttis. Vaikka ensimmäisen servun olenkin pelannut muistaakseni fix1, niin olin aikalailla keltanokkana tällä servulla. Yleensä olen pelaanut hetken jotain fixiä ja 3 vuotta taukoa. Ennen tätä serveriä ei minulla ole ollu faktiakaan koskaan, saati sitten WW.

Serverin alussa minulla oli tarkotuksena olla sims rank 1 ekalla viikolla ja ensimmäinen joka saa 3. kylän, mutta laskelmat petti :D Sain 3. kylän kyllä ensimmäisellä viikolla, mutta vasta toisena pelaajana, enkä edes päässyt top 10. :D Sitten saikin aika rauhassa raksailla muutaman päivn kyliä, ennen kuin Uniikki alkoi kiusaamaan. Siinä sitten pari päivää vaihdeltiin uniikin kanssa keitaita, kunnes sitten yhtenä yönä Pentin Paino tuhlas omat ja minun offit ja laitettiin uniikki matalaksi, niin pääsi taas keskittymään pelaamiseen ja faktilapun teko pääsi alkamaan. Sainhan sitten kasaan une faktiin riittävän lapun ja kävin Une Arkin hakemassa, joka sitten siirrettiin napolle (koska oli LP liidu ja sen piti raksaa WW).

Siinä suurinpiirtein faktien aikoihin sitten minut otettiin LP johtoporukkaan, jota kestikin muutaman päivän ennen kuin se hajosi, kun perttula otti ylivallan LP:stä, muttei sitten mitään tehnykkään. Veikka (kultapoika) ja Nylppy (Pentin Paino) sitten pisti Omfg liiton pystyyn, niin ilmotin Nylpylle, että voisin tulla samalla oven avauksella. Siinä sitten otettiin liittoon kaikki vanhat LP:n jäsenet ja sieltä yp porukka myös meille johtoon mukaan. Tämähän sitten paljastui aivan käsittämättömän huonoksi ideaksi, kun kaikki vanhat LP liidut hyppäs TGIF ja vielä faktit mukana.

Nappo tästä porukasta pahimpana. Annan ihan erityismaininnan nyt Napolle, kun onnistu pilaamaan servun monelta pelaajalta.

Minulla meni täysin motivaatio siinäkohtaa kun meiltä lähti Napon mukana hakemani Une Arkki ja Lepakkoesan mukana sotis. Lisäksi pari päivää tämän jälkeen tuli Juuhilta viestiä, että minne ajetaan kun tili poistuu 8h päästä. Päätin sitten, että ei vaikuta enää rypistellä ja ajoin oman rammerin alun pohjalle ja Juuhin tilin loput offit perään, mutta eipä ne sinne arkkiin riittäny :D Sitten vähän ajan päästä lähtikin vielä Warp ja HaneShot napon ja esan perään.

Raksailtiin sitten muutenvaan tuota WW kylää jonku aikaa ja sitten Kääkin porukka ilmottikin että lähtevät meitä tukemaan, niin käytiin sitten hakemassa arkki TGIF:ltä. Se opsu nyt ei ihan onnistunu, vaikka suunnitelma oli hieno :D Mutta arkki tuli meille, vaikka tappiot oliki kovat. Siitä nyt sitten sai pientä intoa raksailla WW:tä ylöspäin.

Meidän liittouman tärkein tavoite loppua kohden olikin se, että Nappo ei voita ja siinä onnistuttiin. Lopussa saatiin vähän armopaloja TGIF:n suunnaltakun lahjottivat ohjeen, kun olivat ensin muutamaan otteeseen sen hakenut, kun miljoona pakitus ei sitten riittänykkään :D Onneksi tämä nyt loppui.

Kyllä mä tälle servulle voittamaan halusin tulla, mutta... No voitto tuli :D Enempää en jaksa rustailla, jotku muut saavat avata enemmän tilannetta :D

Sitten vielä vähän kiitoksia:

Pentin Paino: Kun hoidit servun alussa kaikki yöt tiliä. Ilman sitä olis varmaan pelit päättyny uniikin toimesta :D

Vattuvoro: Tulit kattomaan tilin perään ja hoidit tilin, kun itse en jaksanut enää pelata

Kyläkyntäjä: jaksoit piiskata porukkaa kun kaikki muut johtoporukasta oli jo kyllästyny koko servuun

Lisäksi iso kiitos myös kaikille muillekkin OMFG ja Kääk! pelaajille. Ei ollut kummoinen voitto, mutta voitto silti :D

• Kiitos *LP* liiduille ja TGIF porukalle ilman heidän fakti varkauksiaan ja myyräilyjä olisimme voineet olla uhka tässä kisassa. No tällä serverillä oli ilmeisesti kolme voittajaa Sepä Se!, TGIF ja toki me. Sepä Se! tavoite oli, että TGIF ei voita. TGIF tavoite, että Sepä Se! ei voita. Meidän tavoite, että Nappo ei saa tornia raksattua.

Meillä oli tavoitteena lähteä Sepä Se! tornille kilpa kumppaniksi, mutta sitten *LP* liiduja alkoi poistumaan fakti takataskussa ja melkein murskasivat meidän haaveet omasta tornista. Onneksi saimme kerättyä taistelutahdon rippeet kostonhimon voimin. Saimme hankittua tärkeän liittolaisen KääK!, joka yhdistyi meihin myöhemmin. Heidän avullaan saimme hankittua tarvittavat tarvikkeet tornin kasaamiseen ja pystyimme kilpailemaan Sepä Se! tornia vastaan. Meidän ei tarvinnut ampua yhtään lappua Sepä Se! suuntaan, koska tiesimme, että TGIF ei anna Sepä Se! voittaa. Niimpä käytimmekin kaikki laput TGIF suuntaa, koska me voitiin. :D Viimeinen Sepä Se! rammeri takasi voiton meille. Kiitos Makkoolle hienosta rammerista.

Tää on tämä, että pitäisi nimetä pelaajia ja kertoa kuinka kiitollinen olen, että he pelasivat loppuunasti ja taistelivat tien voittoon. Nimeän 4 henkilöö, jotka mahdollisti tämän ja toteuttivat.

Welholle suurin kiitos tästä serveristä! Mies hoiti tiliä, kun meitsi veti lepiä. Ihan sama mitä kysy tai pyyti mies vastaan, että tehdään niin. Minulla loppui aika ja mielenkiinto jo viikolla 9?, mutta Welho oli päättänyt, että vetää homman loppuun kunnialla ja niin myös teki. Voishan tässä runoilla, mutta Welho tietää, että olen hänelle ikikiitollinen.

Vattuvorolle suuri kiitos, että olit Welhon ja minun tukena alusta loppuun asti.

Kylänkyntäjä piiskasi meitä bonareitten kanssa, mutta miehessä oli niin paljon virtaa ja energiaa, että otimme sinut mukaan YP remmiin.

Veikkalle kiitos, että olit se ensimmäinen rohkea, joka uhmasi *LP* liittoa ja pisti pystyyn OMFG.

Taisin luvata voittopuheeseen avata tarinan *LP*-->OMFG.

Puhutaan eskaloitumis pisteestä 2. Faktien hakuun 36h YP (*LP*) hirveän painostamisen jälkeen vihdoin ja viimein saa tehtyä faktien haku kannun. 16h faktien hakuun ilmottaudun, että kai se on pakko ajatta noi faktit kerta YP ei tätä hoida. No Lepakkoesa sitten ilmottautuu, että hän voi ruokkiksella käydä kaverina niitä ajattamassa, koska hänellä on asiasta kokemusta. No aika koitti ja kaikille oli tehty toimintaohjeet selväksi. Onneksi kaikki toimintaohje rikkomukset tapahtui (vaihteen vuoksi) meidän suuren "Kuninkaan" johdosta. Mies ei malttanut 10min odottaa vaan sooloili. Minua pyydettiin *LP* ylläpitoon innokkuuteni ja hyvän suoriutumisen johdosta. Pääsin sitten YP kanavalla ja aloin faktejen kierroista, pakituksista ja muusta kyselemään. Mitään pohjatöitä ei ollut tehty. Ei edes kerätty tietoa, kuka tekee WW lanaa tai kuka tarvitsee Warea kaikkein eniten. Nooooo joku aika siitä, kun faktit olivat olleet aktiivisia ja pitäisi saada sotista ja warea kiertoon ei asia ollut vieläkään ratkennut.

Tässä kohtaa pidin 24h hermoloman. Hermoloman jälkeen selviää, että Veikka on lähtenyt kävelemään. Hänkin oli alunperin hyvin kyllästynyt johtoon ja sitten tapahtui tapaus kukkis ja homma eskaloitui lopullisesti. (Tapaus kukkis, Veikka kannulla esitti MINULLE kysymyksen, että ajattelinko narilla rakentaa WW lanaa, koska aiemmin olin lähettänyt kuvan kassujonosta, jonka olin narrisotiksella tehnyt. Kukkis poisti kysymyksen kannulta ja siirtyi yv puolelle selväntämään tarkoitus perää, joka johti sanaharkkaan.) No kuitenkin Veikka oli ensimmäinen rohkea ja päätin seurata häntä, koska meidän henkilökemia pelasi, eikä ollut epäselvyyksiä suunnitelmista tai mistään vastaavasta. Minun ja Welhon lähtö liitosta aiheutti lumipallo efektin ja niin *LP* jäi ne jotka eivät itse meille hakeneet tai eivät läpäiseet haku kriteerejä.

No kuitenkin GG WP! Kiitos tiimiläisille ja yhteistyökumppaneille. Teidän kanssa oli mukava pelata ja mikä parasta onnistuttiin raksaa WW ekana! :)

Ziggy-Pentin Paino

The post was edited 1 time, last by Nylppy ().

• Meillä oli ihan kiva servu ja kivat loppumähinät tähän päälle, simssin kanssa meinas tulla pikkuhätä kun lähti TGIF koittamaan noin.40 ajolla+ aallot saada meidän rankin tippumaan ja hetkeksi siinä onnistuikin, osa oli pienen pieniä ja osa ihan päteviä opsulappuja, hyvä yritys oli ei siinä mutta tällä kertaa ei riittänyt :)

Taktiikkapalverissa sitä pikkutunnilla mietittiin ja päätettiin mennä "Köyhät kyykkyyn" mentaaliteetilla servun loppuun. Niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisestikin :)

Suuret kiitokset ihanalle rakkaalle dualilleni mikelle, ihan huikee mies.

Kiitokset myös sittereille joita ilman ois ollu aika vaikee selvitä tästä kiekasta (Korsu, Minzi, Otava, Rambown)

Oli mahtava porukka jolla pelata, etenkin tuo alkuperäinen sepä se mutta myös uudet vahvistukset.

Ja kiitos makkoolle kun jaksoit taas hoitaa asioita siihen malliin että homma toimi!

Ja tottakai vihuille jotka tekivät pelaamisesta jännittävää :)

Saa nähä jääkö vikaksi servuksi, mutta toivon hartaasti että jaksan pysyä erossa tästä :D

Deto kiittää ja kuittaa.

The post was edited 2 times, last by Deto ().

• Hei, onnee voittajille.. ketä ne sit ikinä oikeesti olikaan :D

Ja sit ...

[23:14:47] <@Kotetzuru> ny tuli welhon voittopuhe

[23:18:03] <+vaimo> no sellanen puhe :DD

[23:20:22] <@Kotetzuru> mitä voi odottaa tolta kaverilta

[23:20:32] <@Kotetzuru> tavotteet liittyy simssiin ja lopussa 2 kylää

eipä lisättävää :D

fix1-6 vaimo | fix7 Nostradamus | fix8 Good As Gloria | fix9 LonelyOne | fix10 Guava | fix11 ? | fix12 kottarainen | fix13 Bloigu | fix14 najara | fix15 MiuMau | fix16 Timon ja Pumba | fix17 pepper | fix18 Juurakon Hulda | fix19 Scarlett | fix20 Poison Ivy | fix21 LaCucaracha | fix22 Pum Pum | fix23 CinnamonBun | fix24 Kyllikki | fix25 Laa-Laa | fix26 Pumpernikkeli | fix27 BobCat | fix28 Rulla

• Kiitos kaikille kierroksesta.

Sims: 16. 27682 (38)

Off: 231. 3946

Deff: 2. 3179185

Sankari: 2. 1785740

Henkilökohtanen tavote oli saada parhaat deffipisteet suomikiekal romppuina, ei onnistunu. Mitä muuta voi sanoo kun vastustajat oli parempia.

Kiitokset:

-Kaitsija. Oli kiva pelata taas vaikka välil irl rajottikin aika paljon.

-Johto(Makkoo+muut). Hyvin saitte homman toimii, vaikka "johtoo ei ollutkaan".

-Muut kanssapelurit

S3, Kaunarit, petrri - FIX2, n00bs, Prometheas - S1.ee, HL, Saruman - S12016, Digimon, petrn - FIX22, HaJu - FIX23, F, Prometheus - S52017, LC, DeerHunter - FIX25, Didney Worl, zzsds - S42017, PV, PickleRick - FIX26, Bingo, Kaitsija - FIX27, Olympos, Hyperion - S22017, SUTI, Arya Stark - S12018, SuMu, corpbeast - FIX28, VV, lllll - FIX29, Sepä se!, Kaitsija

• Kiitos kaikille jotka jaksoivat katella minua liittouman chateilla servun loppuun asti ja myös niille jotka eivät(teiltä ei kysytty, paihoittelut siitä) vaikken tässä kauheesti pelaillukkaan, varsinkin makkoolle ja ryysylle jotka jaksoivat johdella tätä hommaa vaikeinakin aikoina, kiitos myös korsulle hyvästä harhaanjohtamisesta ja JOAlle ilman mitään järkevää syytä.

https://www.youtube.com/watch?v=lh_h-KdbBrE

The post was edited 1 time, last by Alexx ().

• Oli mukava pelailla speedillä pitkästä aikaa(n. 4v aikaisemmasta) ja vieläpä todella mahtavan porukan kanssa, vaikka ei se voitto lopussa tullutkaan meidän liittoon(Sepä Se!). Kiitos johdolle ynnä muille. :thumbup:

• Iltaa!

Pelasin Deto tilillä itse maisterin kanssa ja täytyy sanoa että peliurani paras duali. Ei tarttenut riidellä kertaakaan yhtään mistään, ainoastaan mieleni pahoitin nimittelyistä ja epäsopivasta kielenkäytöstä. Tilin tavoite oli alunperin olla puolustajissa paras, mutta servun edetessä alkoi nälkä kasvaa. Sitten kuvioihin tuli Sims 1 ja se tuossa lopputaistossa kävikin varmaan kaikille selväksi. Tavoitteet saavutettiin ja ollaan tyytyväisiä tulokseen.

Itse servu alkoi rauhallisesti ja saimme olla korvessa ihan rauhassa. Otavan, Einarin ja martinkovin ollessa lähellä, meille siirtyi näiden pelaajien pakkivastuu. Noh eihän me saatu kuin 1/3 pidettyä lanoista hengissä ja tuo kolmanneskin sen takia etteivät ajelleet einarille. Kiitos siitä ettei tarttenut ihan hävetä omaa tekemistään...

Partion tili vei meiltä lähes kaiken alkupakin ja siinä tulikin pientä hämmennystä voicessa. Kempun pyytäessä pakkia ja pullausapua, olin ilmeisesti kehnossa tilassa maininnut: "Jos pakkia ei saa itse elätettyä, ei sitä ansaitse". Noh, muutaman viikon jälkeen kysyin Kempulta uudestaan hämmästellen: "miten ihmeessä ootte saanu pullattua meidän kestot?" Olihan niitä yli 400k ja capin tuotto pois pelistä. Vastaus oli: "Noh, herra hyvä itse sanoi ettei tarvitse pullaa kysellä". Voitte vain kuvitella minkä verran vastaavia tilanteita koko servun aikana sattui, näinä "kehnoina" ajanjaksoina...

Muutenkin oli kyllä tosi rempseää ja iloista meininkiä voiceissa. Ne hetket ja liittouman yhteisö on ainut syy miksi tätä peliä jaksaa runkata. Siellä on jauhettu naishuolet, muut huolet ja ne harvinaiset ilotkin... Pelistä harvoin puhuttiin, sillä kai se burnoutti olikin niin vähäistä.

Tilin apuna toimi aimo annos korvaamattomia pelaajia! Se että tällä tilillä pelasi 2 pelaajaa, on paskaa. Liitto tämänkin tilin rakensi.

Korsu, Minttu, Alex, Rambo, Otava, Martinkovi, Kemppu, Justi, Jaatinen ja muut, annoitte uskomattoman panoksen tilin puolesta! Kiitos siitä!

Viimeinen vuorokausi alkoi sotaisilla merkeillä. Itse pääHerttua Deto, pisti tekstiviestin keskellä yötä: "Mikke, nyt ne tulloo, ole hereillä kuudelta ja pakita koko homma, mä en jaksa enään valvoa!". Minähän hätäännyin täysin, sillä ainut keino pakitella 56 eri kylää oli puhelin. Onneksi Deto sattui heräämään 6 aikaan aamusta ja sai pelastettua ensimmäiset pakitukset. Suurimmat torjuntavoitot saavutettiin klo 7 - 10 välillä. Pakkipisteet nousivat huimiin lukemiin ja otimme varkain pakkia tornista kotia. Mutta niin vain Falangit murtui ja viiminen niitti oli capin ajo. Siinä puolustus murrettiin.

Siitä seurasi tulevaisuuden ratkaiseva kysymys: "Deto, laitetaanko haisemaan vai luovutetaanko simssi eteenpäin." Vastauksena epäröimättä: "Me voitetaan tämä Miikkael."

Mulla alkoikin treffit sitten kuuden pintaan illalla ja detolla omat menot, mutta kaiken kunniaksi saimme Otavan paikkaamaan ja instaamaan kyliä! Ilmeisesti tästä instailusta oli Otavakin saanut kommenttia paremmalta puoliskoltaan: "Onko tuossa mitään järkeä?". Noh eihän siinä ollut! Mutta eipä taiteen arvoa rahassa mitata!

12h ja reilu 10k poppia pojat. On tämä kyllä PayToWin...

Kiitokset Makkoolle ja Ryysylle tornin raksaamisesta! Kiitos myös pitkistä hermoista meittin kanssa, tullaan juttuun toistekkin jos pelaillaan!

ISO Kiitos myös liitolle! Olette Viimisen Päälle!

Iso kiitos myös vihollisille, jotka teitte viimeisestä päivästä merkittävän! Olitte mahtava vastus.

Ystävällisin yhteistyöterveisin

Mikke

The post was edited 1 time, last by Mikke ().

• Ihan aluksi iso kiitos kaikille jännittävästä servusta!

Itse lähdin servulle mielessä yrittää päästä edes liki Social Suiciden lappuenkkaa. Nooh, satuin alussa tulemaan ihan *LP* porukan naapuriin ja tottakai liittoon yritin. Troop ratio tässä vaiheessa oli n. 20x mutta Nappo oli ollut sitä mieltä että ei sims riitä liittoon. (Eikai niillä joukoilla niin väliä..) Noh, seuraavana kahtelemaan että ketä tuttuja servulla on. Xsyneen bongasinkin Kääkistä ja niin lähti hakemus Kimpille.

Kimppi löysikin jotain voittovideoita jossa minut mainittiin ja ottikin liittoon vaikka ei minua muistanutkaan alkuservuilta. (Itse kyllä hänet muistin erittäin hyvin..) Liitossa olikin yllätykseksi muitakin vanhoja tuttuja, mm. Straba ja kilaine.

Servu eteni fakteja kohti ja itselläni ei edes ollut tarkoitus lähteä faktia hakemaan. Mutta lopulta tulinkin tulokseen että samakai se on yrittää, niinpä lähti faktilappu tekoon vähän reilu viikko ennen fakteja. Faktien haku ei tuottanut toivottua tulosta ja yhtäkään sotista ei meille päätynyt. Niinpä toiveet mistään enkkalapuista oli mennyttä. Tiesin, että meidän offit ei tule riittämään siihen että lähdettäisiin hakemaan niitä muilta liitoilta. Tai riittäisi, mutta muuhun opsuiluun ei juuri olisi jäänyt. Tottakai sotis olisi tätäkin tilannetta korjannut, mutta sen yrittäminen jäi silti.

Niimpä tavoitteena oli enään saada edes yli 100k miekan lappu johonka pääsikin.

Jossain vaiheessa liiton johdossa aiheutui hämmennystä ja johtaja lähtikin liittoumasta. Niimpä meille jäi liitto johdettavaksi. Johtoporukan muodostikin lopulta he, jotka oltiin aikasemmin nimetty vastaaviksi. Tässä vaiheessa liitto koki kovia ja oli vähällä hajota. Onneksi johto tsemppasi porukkaa ja saatiin pidettyä porukka kasassa (Paitsi Xsynyt joka teki oman liiton, mutta silti oli messissä <3)

Myyräepäilyjä oli paljon, joista itsekkin sain osani. Onneksi myyräongelma saatiin ratkaistua vaikkei vieläkään täyttä varmuutta myyristä ole. Tämän jälkeen otettiin johtokunnan kanssa äänestys jossa yhteistuumin tultiin tulokseen, että meidän joukot ei todennäköisesti riittäisii omaan ww joten päätettiin lähteä tukemaan jotain muuta liittoa.

Vaihtoehdot oli OMFG ja Sepä se. Niimpä olimme yhteydessä molempiin liittoihin mutta Sepä se ei lämmennyt yhteistyölle. (Ilmeisesti tiettyjen henkilöiden/henkilön takia joita/jota en nimeä.)

Aatu taas kertoi minulle, että OMFG oli lämmennyt yhteistyösopimukselle. Niimpä asia oli selvä, lähdetään tukemaan heitä. Asia pidettiin meidän välisenä kunnes yhteistyö olisi ajankohtaisempaa. Pakko mainita että OMFG:ssa olikin alusta tuttu Rozie, joka sai aika paljon kuittailuja minulta siittä että eivät huolineet alusta alkaen niiden liittoon vähäisen simssin vuoksi.. mutta siellä sitä oltiin kuitenkin.

Niimpä ww taistot käynnistyi ja yhteistyö alkoi. Meidän liitolla kun oli huomattavasti pakkia, mutta ilman sotista niitä riittäviä offeja ei ollut nimeksikään. Tosin painotin porukalle, ettei kaikkea laita ww koska vihuilla sitä offia riittää. Niinkuin riittikin.

Suhteellisen kauan ww skaba kesti ja pudotuksia nähtiin paljon. Hienoja lappuja oli vihuilla ja kiitos heille siittä, sillä ilman niitä olisimme varmasti hävinneet. Meillä kun ei niitä game changer lappuja ollut.

Mahtava servu oli tämmöiselle "paluumuuttajalle" :D

Lopuksi iso kiitos koko Kääk ja OMFG porukalle!

Eritoten Kakara ja Kilaine mahtavista pakeista, ilman teitä Kääk olisi voinut paljon huonommin!

Just4fun joka teki todella paljon liiton eteen, vaikka usko olikin koetuksella!

Kirpelle liiton aktiivisimmasta opsuilusta!

Woffille siittä että jaksoi olla johtoryhmässä loppuun asti!

Niin ja toki game1 joka jaksoi raidata sekä ali baba joka jaksoi pyöriä liiton maskottina servun loppuun asti ;)

Ja toki myös!

Welholle joka luotti siihen että osaan laittaa kakun päivittymään ajallaan ;)

Kylänkyntäjälle joka piti seuraa Discordissa öisin, niinkuin Vattuvorokin välillä!

Einarille rauhan säilymisestä servun loppuun asti, vaikka olisi varmasti voinut vaikuttaa paljon minun yöuniin. Onneksi ette sitä tehneet! <3

Selenalle joka jaksaa porskuttaa vieläkin näillä fixeillä!

Kiitos TGIF ja Sepä se! mahtavasta servusta! Ilman teitä ei olisi voitto ollut mahdollista! <3

Eikä varsinkaan ilman näin mahtavaa porukkaa kuin Kääk ja OMFG yhdessä oli!

The post was edited 2 times, last by Nidaral ().

• Ajattelin että en rustaa mitään tänne, mutta niin monta kertaa osunut nimi silmään että pakko se sitten on.

Fixi lähti liikkelle kun sähköposti mainostaa uutta fixiä ja siitä snäptsättiä sitten veikalle (kultapoika) että ootko fixillä ja sieltä tulee että on, joten ei muutaku nimi takataskusta ja kokeilemaan.

@jesetiz pelaaja sitten vei cropin nenän edestä ja hyvä että veikin, hyvät offit raksattiin.
    Kaikki pakit siirsin yhtenä yönä jesselle ja kysyin että tuhlaatko resut yöllä ettei niitä haeta ilmaseksi, ja hän suostui ja siitä lähti koko fixin pituinen unelma KV-pari, jonka kanssa pelataan vielä varmasti fixi KV-parina kun niin hyvin onnistui.

Sitten Marraskuun loppua kun liidut kyllästy, ja osa rottaili toisten hakemilla fakteilla (nappo, esa, hane, warp) meillä oli jessen kanssa niin pitkät jonot, että oli pakko alkaa piiskaamaan värväystä ylöspäin bonareissa ja siitä se sitten jäi tavaksi.

Loppu servu meni sitten YP porukassa kun Nylppy (pentin paino) luotti että en sooloile vaikka virtaa, energiaa ja motivaatiota oli kuin pienessä kylässä. (yö unet luokkaa 4h 3kpl herätyksiä).

Erityismaininnat kaikille OMFG liiduille (welho,vattu,nylppy) että luotitte keltanokkaan mikä mahto olla koko meidän yp porukka, mutta voitto on voitto.

lataan tovin ku runkulla aamusin
    ja sillon määrä alkaa muuttumaa laaduksi

Tää on mulle hengenasia
    Paan tän toimii mun gängin takia
    Vaik ois vaikeet mä en valita
    Mä vien tän päätyyn

• Olipa servu, rottailuksi meni skene, mutta myös viihdyttäviä hetkiä löytyi silti. Yllättäen voitettiin, joka oli mukava päätös viimeiselle fixille.

Hyppäsin Welhon dualiksi jossain d30 kohdilla. Ajatuksenani oli rentoa pelailua ja ilmoitinkin heti, että öitä en valvo. Vähän siinä sitten silti venytin valvomisen käsitettä ja kylät olivatkin aluksi vain tunnin tai kaksi yössä ilman vahtia.

Tili näytti tässä kohtaa ihan kivalta, top 50 sims rank ja raidaustakin oli enemmän ja vähemmän. Innokkaasti sitten simssailin lisää kyliä ja Welho pyöritti farmilistaa mitä töiltään kerkesi, kunnes tuli faktit. Los Pepesissä hät hätään joku suunnitteli haut, mutta eräs vai oliko toinenkin, pelaaja lähti sooloilemaan, jolloin useampi lapanen juoksi turhaan ja fakteja jäi saamatta.

Faktikierrot pyörivät hitaasti niin LP:ssä, kuin myös sen jälkeisen OMFG:n alkumetreillä, mutta servu meni kunnolla metsään vasta, kun Kingnappo otti ja lähti unearkkinsa kanssa. Loikkauksesta tuohtuneena koitettiin hakea arkkia takaisin OMFG:lle, vaan huonoin tuloksin. Lappujen lisäksi tässä kohtaa meni porukalla motivaatio. Jotenkin siinä silti jatkettiin räpeltämistä ja yhtäkkiä meille tarjottiin puoliksi tyhjätty WW-kylä. Haettiin se ja vähemmän yllättäen liiton aktiivisin teuskatili oli meillä, joten ”päästiin” dualin kanssa raksaamaan ihmettä. WW:n tueksi haettiin toisella yrittämällä tiliarkki TGIF:ltä, jolloin pieni usko palautui liiton voittomahdollisuuksiin.

Fakteista lähtien TGIF uskotteli meille, etteivät ottaisi omaa tornia, mutta tätä oli vaikea uskoa. Ohjeiden tultua tämä alkoi vaikuttaa uskottavammalta, mutta itsellä, kuten myös muilla OMFG:n liiduilla pysyi pieni skeptismi takaraivossa. Lopulta TGIF haki ihmekylänsä, sekä ohjeet ja lähti nostelemaan omaa torniaan, mikä toi pientä jännitystä peliin. WW-taistossa taktiikkana oli pysyä pois kivien tieltä ja opsuilla pääasiassa TGIF:iä vastaan, mutta myös TGIF:n kanssa Sepä Se! vastaan, tämä taktiikka onnistui yllättävän hyvin. Sepä Se! pudotti meidän ihmettä kerran 70 tasoa ja TGIF:n laput suuntautuivat vain kilpailevaan torniin.

Voitto tuli lopulta pienen taktikoinnin, sattuman ja onnistuneen diplomatian seurauksena, kun viime metreillä TGIF ilmoitti, että Sepä Se! ei saa voittaa ja Sepä Se! osalta tilanne oli päinvastainen.

Kiitokset ensinnäkin Welholle, joka pyysi dualiksi tälläisen vähemmän kokeneen sankarin, joka kustansi murto-osan kullasta, mutta instasi silti peltoja, sekä lähetystöjä kyliin kuin viimeistä päivää. Toinen kiitos menee Veikalle suunnan näyttämisestä liiduilussa ja OMFG:n(=LPFC) perustamisesta, vaikka lopettikin kierroksen kesken. Liiduilusta, jota itse välttelin kaikin keinon, kiitokset kuuluvat Welhon lisäksi Pentille ja Kyläkyntäjälle, joista viimeinen hoiti lopulta suurimman osan hommista ja erittäin hyvinkin vielä.

Kovimmat 5 ww:n avustajat kokonaisresursseissa olivat: Pingu, hemppari, Blackdevil, Quada ja Pentin Paino. Kiitokset myös muille avustajille ja kaikille pakkienvääntäjille, joista kesän servulta tuttuja olivat ainakin Rozie ja Ketale. Yläfemmat myös entiselle Kääk!:lle, joka Aatun ja Nidaralin johdolla sulautui onnistuneesti liittoomme ja mahdollisti ww-taiston. :thumbup:

Kiitos myös Sepä Se! vähäisistä meihin kohdistuvista opsuista ja kiinnostavasta ww-taistosta, yhtä lailla TGIF:lle kiitos monen selkäänpuukotuksen jälkeen lupauksen pitämisestä, ettette ampuneet meidän tornia.

Junteille myös kiitos turhien kyliemme pulttaamisesta TGIF:n avustuksella, Welhon kanssa tuumailtiin jo kuukausi sitten, ettemme tarvitse kuin 2-3 kylää, joista yksi on ihme😊

Top 52 avustajat 999 Tuomiovuoren (LPFC ihme): <3

https://gyazo.com/979be44d556caf043c8896eb8664a569

• Servu alkas silleen ja sit se loppu tälleen..

ISO KIITOS Sepä Se liitolle mahtava porukka!!! ja kiitokset myös koutsaajalle<3 joka piti pelin mielenkiintoisena ja minut kiireisenä :D

(Edit) Ps. Unohtu vielä mainita noi TGIF:n opsut oli kans mieleen painuvia ja ihan uutta että lähetetään vahvariina porukkaa 😂😂😂 yrittäkää eres... olen puhunut.....

The post was edited 2 times, last by Teemuki ().

• Onnea voittajille!

Kovin oli vaihteleva rundi taas, kävi se klassinen "tehdään vaan pieni kaveriporukka ja pidetään hauskaa niin ei tarvi liiduja" ja lopputulos oli nyt.. niin. Alunperin piti lähteä raksailemaan vaan rammeria kun Neve pakotti, itse otin tavotteeksi pudottaa Ice Cube kärkipaikalta Qummin listoilta mutta Neve perhana puhui jo jostain miljoonan nuijan offeista. Mielettömän hyvän alun myötä lähtikin homma vähän lapasesta ja oli ilo ja yllätys huomata että hieman uuteen uskoon sävelletty raksailutaktiikka saikin aikaan tuollaisen offin lopussa. Jossain kohti taisinkin sitten laskea että offi olisi hätyytellyt ME-listan kärkipaikkaa mikäli olisi loppuun asti saatu painaa täysillä mikä oli pienoinen yllätys.

Kaaostakin riitti, muilta ei oikeen haluja löytynyt lähteä ottamaan vastuuta niin jäi johtohommat sitten melkolailla omille harteille. Mielipiteitä sai kyllä tarvittaessa ja korsulle kiitos siitä kun jaksoi olla apukätenä pakituksissa. Opsuja olisi saanut olla enemmän kerta materiaaliakin oli jonkun verran, kiitos Mikke ja Alexx niistä muutamasta minkä suunnittelitte, mutta harmi kun teilläkään ei se motivaatio riittänyt jatkamaan niiden tekoa. Itse taisin saada aikaan sen ensimmäisen ja viimeisen opsun kun omilta puuhiltani kerkesin.

Raskaaksi kävi lopussa löytää vuorokaudesta tunnit pyörittää ihmekylää, liittouman johtoa, omaa lähestulkoon ME-vauhdissa kasvanutta lappua ja samalla sitterinä Ryysyn sekä MYNNIn pakkijonoja. Viikko ennen joulua alkoikin menemään jo pitkälti siihen että tuli nukuttua pienissä pätkissä, päivät sulautu yhteen ja aterioiden väliinkin tuli säännöllisesti niitä 36h+ rakoja kun ei enää tiennyt mikä päivä on saati sitä milloin on viimeksi syönyt jotain. Löytyi se oma raja pelaamiseen mutta pakko oli silloin painaa kun tiesi ettei serveri enää kauaa kestä.

Alunperin piti katsoa omillaan mihin kortit riittää, mutta LP hajoamisen sun muiden tapahtumien jälkeen kävi selväksi ettei tästä mitään tule yksin. Teemuki sitten haki liittoon yksin, päätettiin liittoutua koko EPH kanssa ja lopulta sitten otettiin sieltä yhteistyökykyiset ja -haluiset sisään ja mentiin niillä. Ennen WW-rallia tuli liittotarjoukset niin Kääk! kuin OMFG-liitoilta mutta taisin todeta jotain luokkaa "tehkää oma kakku ettei tule tylsä kisa" tai vastaava. Olisihan se helppo voitto ollut kun olisi hynttyyt lyöny yhteen näiden kanssa, mutta ennemmin sitä häviää hyvän taiston jälkeen.

Haluan vielä kiittää jokaista Sepä se! liitossa pelannutta, oli huikea nähdä minkälainen kasvutarina saatiin aikaan kun katsoo missä tilanteessa oltiin ennen yhdistymistä ja mihin lopulta päädyttiin. Rosteri ei ollut mitään tähtiluokkaa ja yhdistyminenkin tuli aika myöhään kyseeseen mutta siitä kaikesta huolimatta lähes 34M pakkipisteitä ja korkeimmillaan ~9,4M kakkupakki lopussa kertoi omaa tarinaansa siitä mitä sieltä saatiin aikaan. Harmi kun en porukkaa kerennyt ohjaamaan toivotulla tavalla eikä liittouman pakitukset/johto muutenkaan toiminut oppikirjan mukaan mutta toivon että jokaiselle jäi edes vähän uutta oppia ja suuntaa käteen tulevaisuutta ajatellen. Voitto jäi ehkä saamatta mutta ei tästä porukasta voi olla muuta kun ylpeä.

Kiitokset:

Ryysy - kultaa riitti taas ja selvisit tällä kertaa loppuun asti liiton kannullakin! Ei olis ilman sua taas pärjänny, kiitos kun jaksoit kakkuakin katsella ja pelailla että sain välillä nukkuakin.

Neve - kovat pohjat MYNNIlle, perhana kun quittasit niin jäi turhan paljon mun harteille sekin tili.. Mutta onneks tulit takas niin saatiin yks kova pakkitili liittoon lisää. Ja kiitos kakkusittailuista!

t0mbl - kiitos kans kun kävit pullakelloa välillä päivittelemässä

Deto, korsu - mielipiteitä sai tarvittaessa johtoon liittyvissä asioissa, kiitos niistä
    Pyhimys, Leposyke, Steeli - kiitokset liiton ohjeiden putsaamisesta

Flying Dutch - thanks for clearing the WW

Otava, Lusmu, Tumppi + proffa - Kiitokset top-3 pullaajille!

Qummi - jaksoit pyöriä MYNNIllä loppuun asti

Piina - kelloo, kelloo, kelloo, pullakello, pullakello, pullakello.. hyvä että joku muistutti!

Minzi - alusta loppuun mukana sotiskierrossa, ei kertaakaan ongelmia. Olisipa kaikkien kanssa nämä artekierrot näin vaivattomia.

Maria - kiitos vaimolle henkisestä tuesta :*

Jonkun varmaan kuitenkin unohdin mutta mennään näillä.

Makkoo kiittää ja kuittaa (ja lähtee maksamaan univelkoja) ja toivottavasti näiden sanojen myötä eläköityy niin johto- kuin kakkuhommistakin. Jospa sitä jatkossa osaisi pysyä vaan kiltisti rivijäsenenä niin säästyisi taas vähän paremmin univeloilta, liialta pelaamiselta ja turhilta päreiden palamiselta.

PS: Yrittäkää nyt jättää se turhanpäivänen sopupelin sopiminen ennalta ja kattoa rohkeasti mitä rundi tuo tullessaan. Kovasti pisti nauramaan kun alussa sai kuulla näistä soputarjouksista (ilmeisesti ensin meille ja sen jälkeen silloiselle LP-liitolle?) että saisi vähän rakennella ja hieroa ennätysoffia.. Kirsikkana kakun päälle nyt sitten vielä on jo seuraavallekkin rundille jo tässä vaiheessa yritetty sopia rauhaa. Ihan oikiasti nyt.. Pelottaako se ruottalaisille sun muille häviö noin hirviästi vai mikä ihime siinä on.:D

• Onneksi olkoon *LPFC*

Skandalf sano että olette noboja mutta ette te ole. !!

Pelin kulusta en ala sen kummenkin kertoo koska makkoo vei sanat suusta

Toisena kiitän ryysyä ja iso hali sulle ryysy! ja hemmetti mikä sulle tuli ku kannulla viihdyit.. :D iso hali sulle

Kolmantena kiitän justia ja kemppuu origo mähinöistä.

Makkoo: ei mulla ole sulla kerrottavaa muuta että iso kiitos ja anteeki kun en ottanut tarpeeksi vastuuta mutta onneksi sä hoidit sen. Ehkä tämäkin asia paikataan joskus...

Neve... on kone! tombl... oisit voinu ottaa niskasta kiinni esim mua

Deto ja mikke... kiitos kun sain olla kv teidän tilille vaikka lähitte tekee meille pakkeja mitä ei tarvittu... huh huh teidän pakit!! ja sims! ja kumpikin ihan olette ihan uskomattomia ystäviä jos näin uskallan julkisesti sanoa.

Kaitsija tili eli kaitsija ja pertn: Huippu pelaajia!! uskomatonta pakki tehtailua!! näitä tilejä liitossa enempi ! kunnioitan samoin ku deto tiliä. olette pakki kunkkuja!

Täs kohtaa kiitän ALKUPERÄSTÄ SEPÄ SE LIITTOA siitä että ei draamaa kannulla ollu. ja kiitos kiitos ja nöyrästi kiitos. MAHTAVA PORUKKA!

Piinalle pakeista kiitos ja pulla kellon herätyksistä

Jaatiselle kiitos offista ja..... tarina ei kerro

martinkoville ja otavalle kiitos ku ei hermo menny kun offit lähti... ootte huippu pelaajia! ja jos teidän offeja rotat ei ois ajanu ni voitto ois ehkä tullu mutta turha jossitella. ROTTA KLAANI HOITAA SEN

Minzi!! Sul oli kova lappu!! WW NOLLAUS LAPPU MIHIN SKANDALF EI PYSTYNYT. Upeeta työskentelyä ensimmäiseksi off tiliksi yksin pelattuna! Iso kumarrus!

Selana: iso kiitos kaikista nopeista pakituksista!!!!!

Proffa: Hemmetin kova pelaa! Kunnioitan!

Alex kiitos nuuskuista. ne oli jossain kohtaan tarpeen!

Qummu: Sulle iso hali

Maikkke: WUWUWU :D

Rakas duol: Rambo.. Kiva nähdä kuinka nopeesti sä kasvat ja opit asioita nopeesti ja aloit opettaa mua ja kuinka helppoo sun kanssa on työskennellä loppujen lopuksi!!! tähä en jaksa kertoo kaikkee ja pysykööt se meidän privassa-

Kiitos enkuli nuuskuista vaikeina aikoina

kiitos kaikille ja jokaiselle sepä se pelaajille. Upeeta porukkaa ja jutellaan kannulla vielä.

Vihuille eli TGIF ei ole sanottavaa muuta kun teidät upotettiin rasvaan ja siitä rotat ei nouse.

-Korsu

Ps: jos jonkun nimi unohtu ni ei kannata vetää hernettä samal taval ku tgif....

• Sellaset sieltä, onnittelut voittajille! Jos sitä sitte jotaki pikasesti heittäs...

Ei alunperin pitäny servulle edes lähtee, mutta pari irl kaverii sano pelaavansa läpällä nii aattelin sit lähteäkin. 5 tuntia servun alkamisen jälkee nopee yhteys dualeihin ja moe-:lle ja siitä se helvetti sitte lähtikin. Olihan se mukavaa taas pelailla yli puolen vuoden tauon jälkee ku motivaatiota riitti, paitsi että en sitte tiedäkkää oliko se niin mukavaa ku viime runeilta tottunu siihe että capin pellot tullaa pommittaa d40-50 välillä, mutta tällä kertaa ei nii käyny ?( Dualitki sitte siinä jo faktien aikaan lopetteli aikalailla koko pelaamisen ja soolona kauheesti jaksanu tiliä pyörittää, mutta loppuun asti sitä yksin loppujen lopuks kumminki jakso välil tehä tilil jotain, vaikka d50 jälkee jonotus vähä hidastu ja raksaaminen loppu täysin.

Korpeen ei tullu tällä kertaa lähettyä niinku yleensä, siinä mieles että origos ois jotaki hauskaa ollu, mutta eipä sieläkää mitää ihmeellistä oman tilin kannalta ollu. Muutama turkkilainen siinä yritti tulla jotaki ampumaa, mutta siihen se sitte jäiki. Tilis oli kyl potentiaalia, mutta seki perinteisesti sit meni siihen ko dualit lopetti aikalailla kokonaan pelaamisen. Tilin suunnitelmat oli itellä aivan täysin eriluokkaa. Viimeset 3 viikkoa tais tulla ilman kultaa pelattua, joten sinä aikana tuli vaa pakkii jonotettuu ja resoi heitettyy omille pirusti. Oman tilin kannalta ei mitenkää nii ihmeellinen rundi ollu...eipä oikeestaan mitää muuta sanottavaa ole, mutta olis kyllä paremminkin voinu mennä. :/

Siinä tuli varmaa 90% servun ajasta soolona pelattua ku dualit ny kerkes pelata sen mitä kerkes, irl kaveri kyllä pikkasen sittas jossain kohti servua, mutta tais seki mennä niin päin, että sittasin enemmän sitä.

Off: 45. 350539

Def: 41. 591790

Sims: 39. 21627

Faktien haku

Unepulla:

https://gyazo.com/b7caad10d45e33d7af4d19efc6f42aeb

Kyläarkki:

https://gyazo.com/d34531fc5e6d93630c869ec1fbcc3376

Kylähaukka:

https://gyazo.com/367d7b69cc0faaf7aae5a04f05a5ed8e

Koko serevun ainut hyökkäys tilille turkin pojilta faktien jälkee:

https://gyazo.com/4a8f72eecded6a5503fb9268fca27f4f

Dualit Sampo & Alinhox: Kiitoksia teille, että hoiditte tilii vähäsen alkuu vaikka aika lyhyeksi se jäi, yleensä se on meikä kuka lopettaa kesken pelaamisen :D Sampolle kyl erityismaininta siitä, että jaksoit vaivautua kultaamaa tiliä vaikka et kauheesti ees pelaillu, tää yllätti kyl...

Liiduille (moe-, Skandalf ja yliapustaja Pörrille) varsinki suuret kiitokset, että jaksoitte vääntää ja pitää tätä laitosta kasas, varmasti on hermoja palanu ja unettomia öitä ollu, ny pääsee sit Skaniki talviunille. Pörrille kans siitä kiitokset että jakso meikän irl kaverin pakkitilii katella, ku ei enää itteä oikee huvittanu :D

Junnu: Teikä kyl tykkää aina jeesiä liittoa ku liittoa, hoitaa asioita ja huolehtia muitten tileistä, kiitokset siitä ja siitä että jaksoit käydä meiän tilil välil sendiis pakkia tai mitä lie ikää teikkään :D

zibu & Exotik: Nää kaks hulluu ku on liitos nii ei tuu kyllä tylsää, oli mukava jauhaa paskaa ja katella top 1 striimei, toivottavasti se kaivovammasuus ei oo iskeny sinne suunnille vielä

Janitsu, Herold, Tonttu, Nikos yms: Vanhoja tuttuja edellisiltä rundeilta, oli jees taas pelata saman katon alla ja jauhaa sitä sun tätä

nikkke: Sori velipoika ko hunut halus että vaihdan nimen melkee samaan

Omg, kalakauppias, Kostaja: Meikälle uusia naamoja toisesta liittoa, mut jotenki päädyttii discordis juttelee aika paljo, ja lopulta päädyitte lainailee vähä sotista, että saatiin paskalappu kuntoo, kiitokset siitä8)

Kaikille muille TGIF äijille myös isot kiitokset peleistä varmasti jäi joku sanomatta, mutta jaksa jokasta alkaa mainita, hyvii äijii ootte kaikki. Kiitetään vastustajia myös etenkin Sepä Se! -liittoa että oli servulla edes jotain tekemistä. Olihan myös ihan nice että OMFG liitto lähti kakkuu skapaan ja ette turhaa luovuttanu koko peliä vaikka sieltä pelaajia faktien kans hyppi meille sunmuuta shälää mitä lie sielä pääs tapahtukaa, että ihan jännäksi tuo loppujen lopuksi sit muuttu, vaikka tuskinpa voitto teille olis ilman TGIF ja Sepä Se! liittoja ollu, mutta sama se voitto kun voitto.:thumbup:Veikalle sinne myös terkkuja, tällä kertaa tonttu ei tullu intistä ampuu lapaa seinille ":D"

Eipä tos mitää ihmeempää, parit opsut, simssii, pakkii ja yks opsu ilman hevosia seinille. Muutama satatonni bretoo sinne tais henkii jäädä ja joku jämä lappu, mutta se siitä kierroksesta. Huumoria, huutoa, tappouhkauksia, rap battlee yms liiton jätkillä kyllä riitti, että olihan meillä hauskaaki :thumbup:

Hyvät uudet vuodet vaa kaikille! 8o

Fix17: Retro @ WC / Fix19: Nibles @ PT / Fix20: Kyrkkäri @ N|A / Fix21: K-Rauta @ Senonit / Fix22: K-Rauta @ Toverit / Fix24: Nigeria @ TB / Fix25: Terrorist Pepe @ WK/Phoenix / Fix26: Azrael @ A / Fix29: Ali The Kebab @ TGIF

• Onnittelut voittajille.

Tili oli siis Mmm. Tilin tavoitteena oli tehdä hemmetisti breto. Ihan hyvin tuossa onnistuttiin ja tulikin tehtyä ~1.2m bretoa rundin aikana. Lisäksi simssata ykköseksi, mut se tais jäädä sotiksen myötä vähemmällä huomiolle.

tuolla "korovessa" sai ihan rauhassa elellä koko rundin, lukuunottamatta muutamia hämytyksiä, mitä tuli. EI PALJOA RESSANNUT.

Servun aikana oli paljon draamaa, mut eipä se menoa hidastanut. Pahoittelut kaikille mielensäpahottaneille ja paavolle.

Nuilla bretoilla irtoskin:

Deff 17. 957246

Muutama opsukelpoinen käyttiskin tuli tehtyä

Off: 3. 1582070

https://gyazo.com/b2871e4285782c723f08be67a4c8c08f

https://gyazo.com/1a22418344cd63a2f5ce06b2c8cb8396

Tilin pelaajille eritoten kiitokset:

Louis - Parhaimpia dualeita mitä ikinä ollut, kaikki hoitu aina mallikkaasti. Uskomaton duuni tilin eteen. Ensimäistä kertaa samalla tilillä sun kanssa. Muistan ku joskus sanoit, et "lopeta sen zantunkaa pelaaminen ja tuu pellaa joskus minun kanssa ni opit ehkä pellaamaa" En oppinu vieläkää, siitä propsit..

Muukalainen - söpis, oli ihkuu pelata sunkanssa, varsinki ku pelasit vitusti :D uimavalvoja näytti kyntensä tällä rundilla. kiitos siitä <3

Cece - juoppo hullu. Tilin alkolukko oli iha arkipäiväne käsite. Muuten iha hyvä jäbä ja hullu:D

Razer - Panokses ei ollut mikään järin suuri, muutaku gelbsin osalta. ISO kiitos niistä!

Muihin kiitoksiin:

Skandalf: Näyttihän se homma toimivan ihan hyvin kaikista epäilyksistä huolimatta. Hienosti pidit homman kasassa, vaikka kaikki mylyi kokoajan jostain :D

Exo: ihana ja komee ja hullu ja hyvä pellaa

Eba: ihana ja kommee ja hullu ja hyvä pellaa ja eban mutsi ja eban vaimo

Zibu: Hyvä tyyppi, hyvät skriimit, hyvä pellaa ja paremmat pakarat ku pörrillä.

Pörri: Kiitos sullekki, meni alkurundista vähä sukset ristii, mut hyvin kyllä hoidit johtajan hommia.

cipe: TONY HALME- tilin hameväen osastolle erittäin isot kiitokset, xoxo

Eikait siinä, en jaksa kiitellä enempää. Loppuun vielä vois antaa risuja vihuille, oisitte voinu enemmänki opsuilla. Mukavaa jättää tämmöne kasa bretoa vielä henkii servun loputtua https://gyazo.com/87b7e48dbf6b190fe34c4af5873b42f0

Hyvät uudetvuodet kaikille.

• Morjens.

Ensinnäkin Rehelliset onnittelut Welholle Voitosta (OMFG / LPFC liiton Fiksuin kaveri).

Odotin tarkoituksella aamuun ennen kuin kerron oman näkemykseni..

Lähdettiin tähän kauteen FI28 pohjalta ja sen aikainen K18 liidu porukka lukuunottamatta Itse RONTTIA joka ei lähtenyt pelaamaan tälle kaudelle. Tavoitteena vain lähteä tutulla porukalla ja katsotaan minne rahkeet riittävät ja tavoitteena lähteä rakentamaan omaa WW ja tarkoituksena YP osalta että minä sen rakennan.

Nopeasti saatiin yhteyts pieneen TGIF liittoon ja heidän tarkoitus oli meitä tukea WW taistossa.

Oma YP ei toki samaa tasoa kuin isoimmissa liitoissa mutta meille lähti kokenut kaveri Mentoriksi ja auttamaan taustalla.

Kausi lähtikin aika vauhdikkaasti liikkeelle kun ennen kautta minut jo uhattiin pulttaa hemmettiin fixiltä ja koko travista.

Mutta käänteistä sen verran Kultapoika / veikka myrkytti ilmapiiriä Jopaden kanssa jatkuvasti kyseenalaistamalla lähes kaiken mahdollisen ja jatkuvaa valitusta kun mikään ei ole hyvin, sitten alkoi myös kuulua yleisellä kanavalla vaatimuksia että pitäisi kertoo kuka tekee WW lanaa ja kuka hakee faktia ja kuka on mitäkin ja vinkumista että meillä on niin ja niin monta myyrää täällä, no niin miksi sitten pitäisi kertoa kuka tekee mitäkin 😊.

Kauden alussa muutaman virheen tein ja sen myönnän rehellisesti. Heti alussa liikaa porukkaa sisälle, sitten oma pikku soolo faktien haun aikaan.

Ilmoitin kyllä etten pääse töistä käsin fakti rulettia pyörittämään ja sen takia sitten kyselin siihen hommaan apuja, no siinä tuli se oma soolo mutta se ei vaikuttanut lopputulokseen mitenkään koska se fakti lähti ennen kuin kukaan meistä sinne edes ehti, No Fakteja tuli mukava määrä.

Welho otti minuun yhteyttä aamulla että unearkkiin tulee nouto että siirretään se pois sinne kuka sen WW rakentaa, no minä olin onneksi aikaisin hereillä ja ehdin noutamaan muutamaa minuuttia ennen noutoa.

Sitten alkoikin kapinaa olemaan sen verran että ”mentori” kaappasi yksinvallan itselleen ja siitä lähti ensin veikka menemään ja ziggy perässä.. sitten minä ilmotin etten lähde tuossa liitossa jatkamaan yp hommia missä on yksinvaltias ja jatkan taviksena, no siitä perään Welho lähti menee ja moni muukin ja liittyivät Veikan OMFG.

Minä kysyin kanssa onko mahdollista tulla omfg ja sinne sitten mentiin ja pian tarjottiin YP paikkaa sielläkin.

Nopeasti huomasin Warp kanssa että hetkinen ollaan täällä YP m utta meille ei puhuta mitään ja kolmikko Veikka, ziggy ja welho sopii kokoajan kaiken keskenään.. Kysyin miksi minulta ei mitään kysytty niin vastaus oli koska en ollut paikalla silloin, vaikka minähän tuolla pelissä eniten olen paikalla.

Mutta monet asiat oltiinkin sovittu aamuyöllä. Parasta oli se että kuulin asioista ensin rivareilta ja paljon myöhemmin ylläpidolta. Ja erikoisin tilanne oli että kuulin arkin noudosta muualta kuin asian omaiselta: Napolta haetaan arkki pois mutta kuka sille vois asian kertoo.. No siinä vaiheessa päätin etä se on sit morjens jos selän takana puhutaan eikä ole pokkaa kertoo suoraan miten asiat on. Minä kysyin TGIF liitosta onko paikkaa jos meitä tulis täältä 4 pelaajaa. Siitä sitten alkoikin se loppukauden noitavaino minua kohtaa :D Enkä menettänyt yöunia kertaakaan sen asian takia.

OMFG alkoikin minua pommittamaan lähes kokoporukan voimin ja pörrin kanssa keskustelin asiasta että siirretään arkki pois ja KingNappo tili deleen ja jatkan Kaunisboe tilillä arkin kanssa ja alan rakentamaan WW.

Kausi oli mielenkiintoinen ja tapahtuma rikas.

Mielummin häviän hyvässä liitossa kuin olisin voittamassa huonossa liitossa ja siitä olen edelleen hyvillä mielin.

Kiitokset kaudesta haluan antaa ristiin liittojen sisällä Aakkosjärjestyksessä:

Aikku: Olit erittäin piristävä pakkaus.

Blackdevil: Sun kanssa oli mukava höpötellä pelin tiimellyksessä niin samassa kuin eri liitossakin

Cece: Alkolukko olis välillä hyvä asia, muuten mukava kaveri ja kivaa juttuseuraa.

Haneshot: Kiitos. Olit tasapaksu ja hyvä tuki.

Kukkahattu: Iso kiitos, olit monipuoliseti apuna ja helppo jutella.

Lepakkopera: Travianin homosteluimmat jutut :D, olit hyvä liidu.

Meucci: Ikärasismia sanon minä mutta kiitos etten ollut yksin.

Mustis: Kiitos seurasta ja avusta.

Pörri: Osaava liidu ja kiitos kun pääsin porukkaan mukaan.

Rozie: Kiitos kaikesta huolimatta olit mukava kaveri.

Skandalf: Myös osaava liidu ja kiitos kun pääsin porukkaan mukaan.

Warp: Hieno mies vaikka toistemme hermoja koetellaan, olit hyvä liidu.

Welho: Fiksu kaveri ja helppo jutella asioista. Onnittelut voitosta.

Zibu ja Exotik: Kiitos mehukkaista vittuiluista, hengissä olen edelleen.

Kiitos 2 myyrälleni hoiditte homman kunnialla. Ja lupasin etten paljasta keitä olitte.

Kiitos Sepä se!, Kiitos kaikki muutkin ketä nyt jäi mainitsematta.

Fix29: KingNappo / Kaunisboe

The post was edited 1 time, last by Nappo ().

• Onnittelut voittajille, parempi vaihtoehto vihuista vei!

Lähdin ensimmäistä kertaa kokeilemaan rompuilla ww-lapun ja parin opsulapun tekoa. Fakteihin asti sai rauhassa näppäillä lappuja minkä kiireiltä ehti. Fakteja saatiinkin liitolle taas ihan mukavasti ja itse pari heti ekalla yrittämällä:

tiliarkki:

https://i.gyazo.com/f8d74eebebfe238d119e1417cc29327d.png

narri:

https://i.gyazo.com/1f2ae717901b2cd40fb167fc2f019717.png

Liitolta järkkäänty pulla sit meikäläisen capiin joukkoja ruokkimaan ja eipä mennyt kauaa kun capi sekä offi sai jo osumaa, onneks pakit riitti sen verran ettei kaikki pellot menny 0 ja jäi offiinki sen 13% vielä uskollisuutta. Tästä syystä jäi opsuilut meikäläisen osalta väliin.

Narrista koitin hakea sotista huonolla menestyksellä joten oli pakko lähteä sotiskiertoon mukaan jos mieli edes jonkinlaista ww-lappua saada kasaan.

Ensimmäisenä sain ajella omfg:n torniin ja kieltämättä hiukan jäi harmittaa ettei nollaavaa lappua ehtinyt tehdä

https://i.gyazo.com/d9f161585d2725d587f416b22709fdb7.png

Kiitos koko Sepä se! porukalle mukavasta rundista, hiukan koiteltiin meikäläisenkin hermoja hetkittäin, nimiä nyt mainitsematta.

hyvillä mielin voi todeta että tämä oli nyt tässä, mutta tiedä häntä.. ehkä vielä..

Jaatinen/Napero

• Hola como estas

Onnittelut vaan voittajille!

Ite tuli otettua jälleen fixin puolella vähän lungimpi rundi comxin ollessa käynnissä samaan aikaan, jolta pelitunteja kertyi itelle ihan riittämiin. "Rento pakkitili" päätettiin kuitenkin Neven ja managerin kanssa laittaa pystyyn ja taisipa sinne ptt:kin tiensä löytää.

Tili lähti alussa kuitenkin vähän käsistä ja taidettiinpa sanan "rento" käsitettä hieman venyttää josta syntyi hieman eripuraa ystävysten välille. Neve lähtikin kävelemään tililtä ennen fakteja jonka jälkeen rupesi pastori Makkoo auttelemaan tilin kanssa aika isollakin kädellä. Ryysy oli myöskin mukana sitterin roolissa. Erittäin suuri kiitos heille siitä, etenkin Makkoo näytteli kyllä erittäin suurta osaa tilillä ja ilman häntä olisi pretojen määrä jäänyt kovin vähäiseksi. :D

Hieman tuli lapun tynkääkin jonoteltua, joka pari kertaa myöskin seinättiin, toisella kerralla turhaan hieman epäonnistuneen kommunikoinnin vuoksi. ":D" Scouttijonotkin pyöri yhdessä kylässä ja isoimmillaan taisi scottiläjä olla jossain 40-50k tienoilla.

Tässäpä vielä hieman tilin statseja:

Parhaat puolustajat

8. MYNNI 17649 22 1335707

Lopussa pretoja oli hengissä n. 570k, oon liian laiska pläräämään rapoja joten ei mitään ideaa paljonko niitä servun aikana tehtiin. Muut statistiikat ovat erittäin irrelevantteja koska simssaus oli laiskempaa kun Toxxin jonottelu.

Kiitos koko Sepä se! liitolle kierroksesta! Hyvin jaksoi porukka vääntää loppuun asti ja tulihan liitosta itselle pari syytä päivittää Ennätyslana- threadia myöskin :D

Kakkalista, Spedet@fix14 | Hopeless, AA-Kerho@fix17 | Attila, LIIGA@fix18 | Gustavo Gaviria, -EM-@fix21 | Zeus, Olympos@fix27 | Eddie, PL@fix28 | MYNNI, Sepä Se!@fix29
    I Need A Hero!, Ilotytöt@fi2 | PelottavaPontso, Kiira@fi4 | Ruhtinas, FGD@fi4 | Concrete Guys, HKfc@nordics6
    Oliver Queen@com2x PTR | Tutkija, SD@ukx25 | Resira, T1R@comx | Randy Marsh, ToH@comx