Legends Awards van 2018!

• Beste spelers!

2018 was een jaar vol geweldige evenementen en grote mijlpalen. We zijn er zeker van dat veel spelers ook hun eigen prestaties hadden in 2018. Vandaag nodigen we je uit om ze te onderstrepen door deel te nemen aan deze wedstrijd!

Kies De Legende van 2018!

illuicons_9_leader-150x150.png

De Legende van 2018 We nodigen je uit om de spelers te nomineren die opmerkelijke resultaten hebben behaald in hun bouw / aanval / verdediging / coördinatie tactieken. De meeste vijanden verslagen heeft, het grootste leger of grootste rijk ooit gebouwd heeft. Dit kan ook de meest succesvolle leider of coördinator zijn. Alles wat een persoon / groep mensen onderscheidt van de rest.

Deze wedstrijd bestaat uit 2 fases:

Fase I Je kunt jezelf of elke andere speler nomineren door te reageren in deze thread met de naam en een omschrijving of link van de prestatie. Nominaties worden geaccepteerd tot en met 28 januari 2019, 10:00 uur GMT+1.
    Fase II Op 28 januari 2019, 10:00 GMT+1, voegen we een poll toe (wanneer er meer dan één genomineerde is) en kun je stemmen voor de persoon van jouw keuze. De poll sluit op 31 januari 2018 om 10:00 uur GMT+1.

Hoe kan ik iemand nomineren (voorbeeld):

SPELER: XXX (forum naam YYY)

WAAROM: Op [server] trainde deze speler 1 miljoen phalanxen en verdedigde hiermee succesvol een WW. Bewijs: [optioneel]

Algemene wedstrijd informatie:

• Op 31 januari 2019 om 10:00 uur GMT+1 worden de winnaars aangekondigd.
    • De eerste plaats wint 100 Goud en een speciale prestatie afbeelding.
    • De tweede en derde plaats winnen elk 50 Goud.
    • De voucher is alleen geldig op het NL domein.
    • De voucher is geldig tot 31 december, 2019.
    • De genomineerde prestatie moet behaald zijn in 2018.
  • SPELER: Ras al Ghul

WAAROM: Omdat deze speler op server 1 in 2018 niet vals heeft gespeeld ondanks de mega-cheats van een buur - en toch een bepalend en winnend de server heeft doorgebracht.

• speler: Q.M. scaevola

Deze speler bouwde op server 1 de ene na de andere 100k impveeg en was aanvallend gezien niet te stoppen voor de andere spelers op de server.

• Winnend? Voor zover ik weet heeft HADES die server gewonnen.

Aangezien QM Scaevola al genomineerd is, zou ik ook graag TROLLED (svenie en Chickenz) nomineren. Liepen wat dikke vegen rond en de off-ranking was hoger dan die van Ras al Ghul

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018): Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019): Freddy Heinekip - BK

The post was edited 1 time, last by Zizou ().

• Dankje voor de nominatie Zizou!

Ikzelf had graag Acid Rain (Zizou & Koelekaas) genomineerd. Met 2 een deftig offensief germaans account runnen is niet gemakkelijk, chapeau daarvoor! En daarnaast hadden zij ook veel tactisch inzicht in het spel. Zo hadden ze een fake AD gebouwd om de vijand te misleiden. En het was hun ook gelukt! Bij één van de AVPs nam de vijand die support over :D Slimme tactiek om je echte AD zo te beschermen. Knap staaltje!

Oud: S.H - W!cked - Pokémon - Olympus - Dirty.de - Het Toetsenbord! - Find Muck - ThePurge - Doge 2.0 (Kwali's) - Vertigo - BoB (Kwali's)

Meest onderschatte speler: Zeger

The post was edited 1 time, last by Chickenz ().

• SPELER: Ras al Ghul

WAAROM: Omdat deze speler op server 1 in 2018 niet vals heeft gespeeld ondanks de mega-cheats van een buur - en toch een bepalend en winnend de server heeft doorgebracht.

Niet gewonnen en server gefinisht met een ban..

En bouwde je niet steeds 100k clubs en gooide je ze toen plat? :P

• Ik nomineer de speler: Black Pearl van de Travian Tournament server.

Waarom: Hij staat er altijd voor ons(TFD) en is gewoon de beste en vriendlijkste leider die je kunt hebben.

Heeft ook geweldige paintskills(ja, die krijg je erbij omdat het grappig is)

:rom01:[BIER]HeroHackerNL '18(TTQ] :rom01:[TFD]ThatDutchGuy '18-'19(TT)

:gau01:[DEF]ThatDutchGuy '18-'19(NLX)

• Ik nomineer de speler: Black Pearl van de Travian Tournament server.

Waarom: Hij staat er altijd voor ons(TFD) en is gewoon de beste en vriendlijkste leider die je kunt hebben.

Heeft ook geweldige paintskills(ja, die krijg je erbij omdat het grappig is)

forumnaam Blancoke
    Hij was ook leider van BoB op kwalificatie.

• Ik nomineer ook Black Pearl(Branco) Forumnaam: Blancoke

Tournament server die op het moment bezig is hij is de meest dedicated speler/leider die ooit heb meegemaakt en iedereen bij elkaar houd.

• Bedankt hoor iedereen, jullie doen me blozen :). Ik doe alleen maar mijn best omdat het zo'n fantastisch team is!

Before 2017 being part of (NL domain): Triple Entente, GR, Cono, Cuni, Botsers, Veto and a lot more I don't remember anymore.

2018 TR Qualification: Aramis - Bob
    2018-2019 Finals: Black Pearl - TFD (Uollas meta)

• Niet gewonnen en server gefinisht met een ban..

En bouwde je niet steeds 100k clubs en gooide je ze toen plat?

Jep als je je geld terug krijgt van Paypal (ivm te nalatige spelleiding) dan krijg je een automatische ban, wel gratis servertje dus qua goud.

Vegen niet gebruiken is zonde - tenzij je voor het WW speelt.

TROLLED nomineren. Liepen wat dikke vegen rond en de off-ranking was hoger dan die van Ras al Ghul

Beetje onvergelijkbaar qua def die zij moesten voeden uiteraard.

• Ik nomineer account Black Pearl van de TT finals

Forumnaam: MissMuppet

Waarom? Omdat zij alles in goede banen leidt als die rare Branco "dude" er niet is ;)

2007 - 2010 : NL servers

...

2018: TT qualifier -> Anderson12 (BOB)

2018 - 2019 : NL3 -> Anderson (S137)

2018 - 2019 : TT finals -> Nathan James (TFD - Uollas meta)

• Ik Nomineer account Black Pearl van TT Finals.

Forumnaam: Blancoke & MissMuppet

(Ja allebei)

Hij: omdat ie effectie een goede leider is, begaan met de spelers, schuift zichzelf vaak genoeg aan de kant ifv zijn leden.

Zij: Omdat Hij zonder haar toch ook maar half zo goed zou zijn ^^

• Ik De-nomineer Ras al Guhl.

Niet de beste speler.

Te veel gezever.

Alliantie in diskrediet brengen.

Geen verstand hebben van trauma helikopters.

MattR83 - Phoenix s3 2015 :gau02: | Häyhä - Veto! s1 2016 :teu01: | Mogilevitsj - Midgets s4 2016 :rom02: | Vlampijp - Snackbar s5 2017 :teu01: | Zajtsev - Ukkake Budon s3 2017 :rom03: | Grumpy 2.0 - Cojones s1 2018 :teu02: | Comus - HELLAS s2 2018 :teu02:

The post was edited 1 time, last by Häyhä_NL ().

• Ik nomineer wel:

Oxigen op s2

Vanaf dag 1 tot de laatste dag nummer 1 farmen!

Toont toewijding, daarnaast met een non-pre-made een WW op 100 knallen.

MattR83 - Phoenix s3 2015 :gau02: | Häyhä - Veto! s1 2016 :teu01: | Mogilevitsj - Midgets s4 2016 :rom02: | Vlampijp - Snackbar s5 2017 :teu01: | Zajtsev - Ukkake Budon s3 2017 :rom03: | Grumpy 2.0 - Cojones s1 2018 :teu02: | Comus - HELLAS s2 2018 :teu02:

• Ik nomineer account Manta van afgelopen s2, dit omdat de aanhouder toch eens moet winnen, en om zijn voorspellende gave die we niet onbenut moeten laten.

NL3-2015 Mrmai:gau01: - Victoria

NL3-2016s Squirtle:rom03: - Pokemon

NL1-2016 De Buikspreker:rom03: - Veto

NL4-2017 King Schultz:teu01: - Midgets

NL1-2017 Luxuria:rom03: - Cojones

NL2-2018 Comus:teu01: - Hellas