Legends Awards 2018 - Stem op de genomineerden!

• Wie is de Legende van 2018? 80

1. Ras al Ghul (0) 0%
    2. Q.M. Scaevola (2) 3%
    3. Trolled (2) 3%
    4. Acid Rain (1) 1%
    5. Uitslovers (1) 1%
    6. svenie (8) 10%
    7. Blancoke (22) 28%
    8. MissMuppet (5) 6%
    9. Oxigen (3) 4%
    10. Manta (5) 6%
    11. Aphrodite (10) 13%
    12. Grootheidswaanzin (1) 1%
    13. Dokter Corrie (2) 3%
    14. Interventie (18) 23%

Beste spelers,

Alle genomineerden voor de Legend Awards van 2018 zijn toegevoegd aan de poll. Het is tijd om te stemmen op jullie favoriet!

De poll sluit op 31 januari 2019 om 10:00 GMT+1.

• De eerste plaats wint 100 Goud en een speciale prestatie afbeelding.
    • De tweede en derde plaats winnen elk 50 Goud.
    • De voucher is alleen geldig op het NL domein.
    • De voucher is geldig tot 31 december, 2019.

En de winnaar is ....

• wat een grap, staan vooral mensen van dezelfde alliantie in, kunnen ze zichzelf nog superder gaan vinden :p

Wel frappant dan dat sommige genomineerd worden van BUITEN hun eigen ally.... Doen ze blijkbaar toch iets goed :-D

En het lijkt er bovendien op dat er maar weinig ally's zijn met zoveel tevreden leden, dat ze de moeite nemen om iemand te nomineren!

• Wel frappant dan dat sommige genomineerd worden van BUITEN hun eigen ally.... Doen ze blijkbaar toch iets goed :-D

En het lijkt er bovendien op dat er maar weinig ally's zijn met zoveel tevreden leden, dat ze de moeite nemen om iemand te nomineren!

Of het forum is niet heel levendig meer waardoor het eerder opvalt wanneer een bepaalde groep er nog wel regelmatig kijkt. Bovendien zijn de meeste servers van 2018 afgelopen en is er een deel van de spelers van die servers gestopt.
    Travian heeft na vorig jaar (toen de awards al helemaal waardeloos waren) echter nog steeds niet door dat dit niet echt werkt als het forum zo dood is.

Ik stem niet. Ik ken de genomineerde spelers niet eens. Sterker nog: ik weet niet eens hoe de nominaties tot stand zijn gekomen.

Misschien dan eerst even het forum goed bekijken voordat je hier komt roepen. In het Legends Awards 2018 onderdeel van het forum zijn 2 topics, deze en nog een andere, ik zou die andere misschien ff lezen ;)

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018): Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019): Freddy Heinekip - BK

• Op dat andere topic kan ik helaas niet meer reageren maar @Häyhä_NL dat waren de standaard blokken die er gedurende die server vaak als SD/predef stonden, met name in de nachten. Op de hoogtepunten was dit uiteraard veel meer. En dit weet je trouwens dondersgoed, snap niet waarom je zo moet bashen.

• Of het forum is niet heel levendig meer

Ik was in de veronderstelling dat dit soort acties (en spelletjes en zo) juist bedoeld zijn om meer mensen vanaf de servers naar het forum te krijgen :-)

Maar dat lijkt me ook best lastig, met Discord and all.

• ziet er goed uit! :P

Before 2017 being part of (NL domain): Triple Entente, GR, Cono, Cuni, Botsers, Veto and a lot more I don't remember anymore.

2018 TR Qualification: Aramis - Bob
    2018-2019 Finals: Black Pearl - TFD (Uollas meta)

• Ik was in de veronderstelling dat dit soort acties (en spelletjes en zo) juist bedoeld zijn om meer mensen vanaf de servers naar het forum te krijgen :-)

Maar dat lijkt me ook best lastig, met Discord and all.

Ik denk idd dat de spelletjes er wel voor bedoeld zijn, maar de awards lijkt me sterk. Je krijgt idd een melding (mocht je nu op een server spelen) dat je mensen kan nomineren en dat je kan stemmen, maar dat gaat over de servers die plaats hebben gevonden in 2018. Dan heeft het voor de nieuwe spelers op de huidige servers niet heel veel nut.

svenie maar 1 stem, duidelijk dat er alleen maar noobs op het forum zitten.

Die noobs zitten ook bij de crew. Als ze het nominatietopic hadden gelezen, hadden ze geweten dat svenie op trolled zat, dus hadden ze hem er niet dubbel in hoeven te zetten. Maar ze hebben duidelijk alleen gekeken naar namen die ze aan de poll konden toevoegen. (valt me nog mee dat ze blancoke er niet een keer of 10 tussen hebben gezet, daar hadden ze toch door dat het over dezelfde persoon ging)

• Ik denk idd dat de spelletjes er wel voor bedoeld zijn, maar de awards lijkt me sterk. Je krijgt idd een melding (mocht je nu op een server spelen) dat je mensen kan nomineren en dat je kan stemmen, maar dat gaat over de servers die plaats hebben gevonden in 2018. Dan heeft het voor de nieuwe spelers op de huidige servers niet heel veel nut.

Ik dacht dat het gewoon een populariteitswedstrijd was en niets te maken had met één of andere server :saint:

Before 2017 being part of (NL domain): Triple Entente, GR, Cono, Cuni, Botsers, Veto and a lot more I don't remember anymore.

• Naja zo'n verkiezing eindigt vaak wel in een soort van populariteitswedstrijd waarbij degene die is genomineerd door de grootste/actiefste groep het uiteindelijk wint. Maar het idee was wel dat het met bepaalde prestaties te maken moest hebben.
    Dat is trouwens overduidelijk niet gelukt als je kijkt naar de genomineerden xD

• gewoon nieuw acc aanmaken en stemmen :thumbsup:

Wie de meeste mensen kent (Ok privé) die wint dit.

Vind die maar stom zo. Laat het via het acc lopen om een eerlijke contest te krijgen

• Die noobs zitten ook bij de crew. Als ze het nominatietopic hadden gelezen, hadden ze geweten dat svenie op trolled zat, dus hadden ze hem er niet dubbel in hoeven te zetten. Maar ze hebben duidelijk alleen gekeken naar namen die ze aan de poll konden toevoegen. (valt me nog mee dat ze blancoke er niet een keer of 10 tussen hebben gezet, daar hadden ze toch door dat het over dezelfde persoon ging)

Misschien wel een TrollCeption?

• Naja ik begrijp natuurlijk dat de mensen die enkel NL speler mijn niet kennen ^^. Moeten jullie binnen een maand of 2 maar allemaal meedoen aan TT kwalificatie ;).

• Naja ik begrijp natuurlijk dat de mensen die enkel NL speler mijn niet kennen ^^. Moeten jullie binnen een maand of 2 maar allemaal meedoen aan TT kwalificatie ;).

"De voucher is alleen geldig op het NL domein."

Oh ja: Stem op Svenie!

- Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS - Vertigo -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

• "De voucher is alleen geldig op het NL domein."

Oh ja: Stem op Svenie!

wat heeft die voucher te maken met dit alles? Het gaan om een NL speler, wie ik ben ;). Trouwens de vorige voucher die ik won was ook enkel geldig op NL maar werkte ook op TT ;).