We are testing a brand new User Interface, a new background and some other small changes on our PTRx3 gameworld! 🎨
📌 PTR is the acronym of Public Test Realm. PTRs are used to test patches before we release them to the public. Unlike standard game worlds, you’re one of the first people testing a new build which can often be unstable or otherwise non-functional. Accessing the PTR and reporting bugs is one of the biggest services you can provide ❤️

➡️ Join now ⬅️

✍️ ➡️ Give your feedback about the new User Interface
✍️ ➡️ Give your feedback about the new Backgrounds
  • Synes ikke nordic 6 blev taget ned for opdatering her kl 15.00 idag. Vi havde håbet nedtælling til artefaks ville komme også.

Kan du fortælle Hvornår nedtællingen til artefaks kommer og er det stadig 7 dages nedtælling?

• Ja det ved jeg.

Men vi har altid frigivet artefakts dag 100.

plus der plejer være 168timer nedtælling til den kommer, hvilken burde være startet så.

Plus den siger kortet er 401x401 og det er kun 200x200

Så ingen stoler på det der er skrevet der.

Synes i burde udmelde det lidt bedre så der ingen tvivl, jeg ville gerne vide det da hvis det udkommer 7 feb kl 14.30, så vil jeg gerne tage 1 time før fri fra arbejdet, og de vil gerne vide det god tid.

Men du siger selvom at det link skal vi gå efter selvom noget at det ikke passer i forvejen ?

vh.

Superand

• Hei igjen Superand

Jeg skal sjekke dette ut, og komme tilbake til deg med et svar.

Men jeg kan svare på det jeg er sikker på.

Kortet går 200 ruter ut fra senter til øst, og fra senter og til vest, og det samme fra nord til sør.

Da blir kortet totalt 401 x 401.

Det gamle kortet var 801 x 801.

Nedtællingen er 120 timer.

Etter den informasjonen jeg har, er serveren nylig oppdatert.