Rumors from Nordics X

• 70954-nordics6travian-jpg

Cold facts and rumors from the north. One of many fierce battles is starting between all Nordic countries. Will there be new alliances? New two-faced tactics? You'll decide! Use this thread to share any big or small events, facts or rumors circling around in the lands of Travian. Welcome to the first NORDICS X server and good luck everyone!

:rep07: Kolde fakta og rygter fra det høje nord. Et af de mange voldsomme kampe er begyndt mellem alle de Nordiske lande. Vil der opstå nye alliancer? Nye dobbelt-side taktik? Du bestemmer! Brug denne tråd til at dele om store og små begivenheder, fakta, eller rygter om Travian landet. Velkommen til den første NORDICS X spilverden og held og lykke til jer alle!

:rep08: Kylmiä faktoja ja huhuja saapuu pohjoisesta. Yksi monista hurjista taisteluista käynnistyy kaikkien Pohjoismaiden välillä. Syntyykö uusia liittoumia? Uusia kaksinaamaisia taktiikoita? Sinä päätät! Osallistu keskusteluun tässä ketjussa, kun haluat jakaa tietoa suuremmista tai pienemmistä Travian mailla kiertävistä huhuista ja tapahtumista. Tervetuloa ensimmäiselle NORDICS X -palvelimelle ja rutkasti onnea kierrokselle!

:rep05: Kalde fakta og rykter fra det høye nord. En av mange voldsomme kamper starter mellom de Nordiske land. Vil det dukke opp nye allianser? Ny dobbelt-sidet taktikk? Du bestemmer! Bruk denne tråden til å dele alle små og store hendelser, fakta og rykter som sirkler rundt i Travian-landene. Velkommen til den første NORDICS X serveren og lykke til alle sammen!

:rep06: Kalla fakta och rykten från norr. En av många våldsamma strider har börjat mellan alla nordiska länder. Kommer det att bli nya allianser? Nya lömska taktiker? Du bestämmer! Använd den här tråden för att dela stora eller små händelser, fakta eller rykten som cirkulerar runt Travians länder. Välkommen till den första NORDICS X -servern och lycka till allihop!

• Rumour has it a small part of ToH + new additions are coming from last comx

A small part of Disney from last comx and BURNOUT from fix 27

A smaller swedish team

Anyone else?

• Huhut kertoo et Jolle on kasannu ja kyselly liittoa. Saa nähdä oisko vihdoinki se servu ku mies toimittaa jotain toimivaa.

Mitä tarkoitat jotain toimivalla? Oon saanut enemmän pakkipisteitä yhdellä tilillä, kuin sä yhteensä ikinä. Tehnyt isomman WW lapun galleilla, kuin sä millään heimolla & ollut aina sua korkeamalla simssis jokaisella servulla.

(En kyl pelannut fix29 niin voit korjata jos olen väärässä) :D

fix25 Jolle/Alkoholistit @ Phoenix
    fix26 Gucci @ Bingo
    fix27 Gargamel @ Pahikset
    fix28 Soolo @ VV
    @Jolleh🇫🇮#8332

• ToH :D:D:D Sounds like a noob clan..

Mitä tarkoitat jotain toimivalla? Oon saanut enemmän pakkipisteitä yhdellä tilillä, kuin sä yhteensä ikinä. Tehnyt isomman WW lapun galleilla, kuin sä millään heimolla & ollut aina sua korkeamalla simssis jokaisella servulla.

(En kyl pelannut fix29 niin voit korjata jos olen väärässä) :D

Ai Jolle jolta luovutit? Vai Gucci, jossa olit kuulemma 0/5 duali. Taisit rage quittaa/sut heitettiin pois, en muista? Vai Gargamel jolla sul oli vähemmä pakkipisteitä ku mun 10 kyläsellä läppäaccolla? Sooloa en muista mut hävisitte, eipä se kummonen tili siltikään ollu-

Kunnollisella tarkotan jotain sellasta, mikä ei oo järkyttävä farssi. Sellane tili mikä kestää servun loppuun saakka ja saavuttaa jotain konkreettista.

• Kunnollisella tarkotan jotain sellasta, mikä ei oo järkyttävä farssi. Sellane tili mikä kestää servun loppuun saakka ja saavuttaa jotain konkreettista.

Onko kunnollinen tili jos on 9c?

Fix3-Fix10 / Fix21 Märkä-Simo @ PK / Fix22 Last Season @ HUNT / Fix23 Chuck Bass @ GG / Fix24 Reddington @ KK / Fix25 Nemo @ Didney / Fix26 Hugh Hefner @ AD / Fix27 Demeter @ Olympos / Fix28 MAUNOMATO @ MNK / Fix29 Fifth Member @ Sepä Se!