TS2 Talk 2019

• In dit topic kun je alle dingen kwijt over server 2 die niet in een ander topic passen. Denk er wel om dat je je aan de Forum Richtlijnen houdt.

Veel succes op deze server allemaal!

Welke stam denk je te gaan spelen deze ronde?

Topic schaamteloos overgenomen van Tyl en Lightsun

TL_header1.gif

• Wss een blok van underdog en yakuza en verder niemand op de server :sleeping:

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018): Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019): Freddy Heinekip - BK

• is er iemand bij wie ik mag meekijken en mag meespammen? heel misschien klik ik af en toe nog wel wat aan

Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

• Gooi het forum maar gewoon dicht. Gaat hier toch niets meer gepost worden. 400 spelers op een .nl server. Ooit waren dat er 100x meer. Gok dat nl servers weldra gestopt kunnen worden. Maar goed. Laten we nog maar 10 servers starten. Goud moet ook binnen blijven komen.

"Neither male or female, living or dead, the First is pure power. It is the darkness inside the hearts and souls of all living creatures."

• Gooi het forum maar gewoon dicht. Gaat hier toch niets meer gepost worden. 400 spelers op een .nl server. Ooit waren dat er 100x meer. Gok dat nl servers weldra gestopt kunnen worden. Maar goed. Laten we nog maar 10 servers starten. Goud moet ook binnen blijven komen.

Met zo'n instelling gaat er inderdaad niets meer gepost worden

• Muchacho NL je kan daar ook niks aan doen he. Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat er naar spelers geluisterd wordt. Zo ook bijvoorbeeld de voorgenomen aanpassingen. Meerderheid is tegen bepaalde wijzigingen. Maar omdat de tournament spelers het prima vinden worden ze toch doorgevoerd. Doet mij weer denken aan de intrede van goud. Hoeveel spelers heeft dat wel niet gekost? Zou mij niet verbazen als er weer een hoop gaan stoppen dankzij de aanpassingen.

Ik zelfs ben speler van het eerste uur. Maar ben er na goud uitgegaan. Nu weer terug en heb er weer veel schik in. Maar ik ben nog in beraad of ik na die wijzigingen nog wel wil spelen. Romeinen hebben een mega voordeel met hun drinkplaats. De egyptenaren met hun waterwerken. Waar is de fun nog voor Germanen en galliers?

"Neither male or female, living or dead, the First is pure power. It is the darkness inside the hearts and souls of all living creatures."

• Germanen en Galliërs kunnen prima meekomen.

De vallenzetters behoeden hen al van veel farm aanvallen, waardoor ze sneller kunnen groeien.

Germanen moeten de aanval opzoeken ipv verdedigen, krijgen een 30% plunderbonus als ze de held meesturen.

Dus daar is echt wel aan gedacht.

En nee: men luistert niet naar alleen de tournament spelers, maar als spelers niet reageren "omdat er toch niet geluisterd wordt" dan veroorzaken ze hun eigen ondergang

• Beetje hetzelfde als nederlandse verkiezingen dus? Wordt massaal gestemd op een partij maar wordt niet op ingegaan. Dus volgende keer minder mensen die van zich laten horen en ga zo maar door...

:rom01:[BIER]HeroHackerNL '18(TTQ] :rom01:[TFD]ThatDutchGuy '18-'19(TT)

:gau01:[DEF]ThatDutchGuy '18-'19(NLX)

• Niet helemaal, maar als je puur op statistieken kijkt ga je wereldwijd veel mensen tevreden houden, maar lokaal misschien veel mensen ontevreden.

• Dank je wel voor de uitleg MuchachoNL . Ik had overigens wel de enquête ingevuld.

• Ja, daar moet ik wel eerlijk in zijn: die enquête is klein beetje overschaduwd door de 30 vertegenwoordigers in de Legends On Tour.

Die kregen op sommige punten een veto en hebben daar hun eigen visie in doorgeduwd.