Advertenties bekijken, maar niet de hele dag aub!

• Natuurlijk gaat er weleens iets mis. Geregeld klik je op een advertentie voor 25% snellere bouwtijd en dan werkt het niet. Gewoon opnieuw proberen. Hinderlijk, maar het levert genoeg tijdwinst op om dat te accepteren. Een heel slimme en mooie functie! Maar sinds gisteren werkt het 100% NIET. Ik erger me hier echt mateloos aan! Je kunt klikken wat je wilt, uren achter elkaar dezelfde advertentie bekijken, skippen als je 'mag' skippen, hele filmpje uitkijken, er gebeurt gewoon niks. Zwaar vervelend en ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben. Het kan je zomaar twee uur bouwtijd schelen, dus het zou enorm fijn zijn als de functie weer naar behoren gaat werken.

• Beste Drama Queen,

Bedankt voor de melding.

Het probleem is inmiddels bekend, maar het is sneller om dit rechtstreeks in-game te melden bij Support of Multihunter.

En ik wil je dan ook verzoeken om dit alsnog te doen.

Nu zou ik jou moeten benaderen voor meer in-game informatie, dan vragen aan de Multihunter of Support om jou in-game aanschrijven om een ticket te creëren die we daarna pas kunnen doorzetten naar Tech Support.

Als je dit direct deed, dan scheelde het al weer enkele uren dat hij sneller bij Tech Support ligt, en dus ook eerder wordt opgepakt.

Met vriendelijke groet,

MuchachoNL - Moderator

Jouw Travian: Legends team.

• Natuurlijk gaat er weleens iets mis. Geregeld klik je op een advertentie voor 25% snellere bouwtijd en dan werkt het niet. Gewoon opnieuw proberen. Hinderlijk, maar het levert genoeg tijdwinst op om dat te accepteren. Een heel slimme en mooie functie! Maar sinds gisteren werkt het 100% NIET. Ik erger me hier echt mateloos aan! Je kunt klikken wat je wilt, uren achter elkaar dezelfde advertentie bekijken, skippen als je 'mag' skippen, hele filmpje uitkijken, er gebeurt gewoon niks. Zwaar vervelend en ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben. Het kan je zomaar twee uur bouwtijd schelen, dus het zou enorm fijn zijn als de functie weer naar behoren gaat werken.

nee werkt voor geen meter voral de advertenties van SHEIN niet die geven NEVER 25% zit er een software man/vrouw te slapen ???