S5 WoW Gidişatı

  • Sanki sur inse sonuç değişecek arkadaş :) ismailin orduyuda atında şenlensin buralar

    Öyle tabi ama 3 gün uzadı ya oyun çıldırıyorum :D

    S1 Specialized [NAR]
    S1 Reaksiyon [BARİKAT]
    S2 Reaksiyon [SÜVARİ]
    S5 NAR Reaksiyon/SiyahSancak

    S9 LODOS[NAR]

  • Öyle tabi ama 3 gün uzadı ya oyun çıldırıyorum :D

    çok emek verdiniz dostum serverde fazla kişiyle olmayacağının bu oyunun tecrübe ve ekip işi olduğunu gösterdiniz :) Herkesi tebrik ederim Ss ekibini bastıkları güzel ordular için ayrıca tebrik ederim renk kattılar servere. Bu boş s5 te tek güzel yanı sizlerle oynamaktı.

  • nar ekibinde kardeşim dediğim bir çok oyuncu var

    tebrik ederim

    onlar servere girdiği an itibariyle sonuç belliydi.


    rakipleri de hayıflanmak yerine ders alsın

    biz aldık mesela şimdi s2 de işimize yarıyor..

  • çok emek verdiniz dostum serverde fazla kişiyle olmayacağının bu oyunun tecrübe ve ekip işi olduğunu gösterdiniz :) Herkesi tebrik ederim Ss ekibini bastıkları güzel ordular için ayrıca tebrik ederim renk kattılar servere. Bu boş s5 te tek güzel yanı sizlerle oynamaktı.

    Normalde WoW mesajında yazacaktım öncesinde yazayım sonra tekrarlarım yine. Bir de telefonum bozuldu Kaan hocam saldırıların ardına teşekkür edemedim affola. Belki rakip olarak başladık ama sonradan kazandığımız kişilerin başındasın, ekip ruhuna inancın ve bir dediğimizi ikilememen bizleri çok mutlu etti ayrıca verdiğin emeklerden ötürü ne kadar teşekkür etsek azdır hesabını WoW'a adaman bunlardan biri sadece o yüzden bu başarı sizlerin :) Bu emeklerin karşılığını verebildiysek ve oyundan zevk almanıza vesile olduysak ne mutlu bizlere...

    S1 Specialized [NAR]
    S1 Reaksiyon [BARİKAT]
    S2 Reaksiyon [SÜVARİ]
    S5 NAR Reaksiyon/SiyahSancak

    S9 LODOS[NAR]

  • Ah be İsmail :( Sen o kadar asker bas sonra git pazar yık :D


    Hakeden kazandı svyi. Tebrikler :)

    Teşekkürler :) hahaha öyle deme pazar önemli :D

    S1 Specialized [NAR]
    S1 Reaksiyon [BARİKAT]
    S2 Reaksiyon [SÜVARİ]
    S5 NAR Reaksiyon/SiyahSancak

    S9 LODOS[NAR]

  • NAR birliği oyuncularının içinde bulunduğu SS birliğini tebrik ederim. Umarım tekrar NAR birliği adı ile dönersiniz traviana. S9 da ORJİNAL birliklerinde oynarken sizlerle beraber kurmuştuk wowu. NAR birliğinin yeri o yüzden bende hep ayrıdır. Sevgiyle kalın dostlar :)

    GOODFELLAS (SIKI DOSTLAR) BİRLİKLERİ

  • Server hakkınızdı ve kazandınız, tebrikler. Her ne kadar önemli oyuncularımızın oyunu bırakması, tılsım eksikliği gibi nedenlerin sıkıntısını çeksek de keyifli bir süreçti. Kendi menfaatini düşünen arkadaşlar dışındaki bütün sw oyuncularını katkıları ve emeklerinden dolayı tebrik ederim. Sonuçta bu bir oyun; sevgi, arkadaşlık ve saygı en önemli ve olması gereken şeyler. Bir sonraki süreçte görüşmek dileğiyle. :thumbsup:


  • Başınızda ki insan bile bunların lafını yapmıyorken sizin süslü laflarınız abilerinizin arkasından onların yaptıgı işi biz yaptık gibi gösterme çabalarınız acınası. Kimsenin emeğine lafım yok uğraştınız aldınız kazandınız helal olsun 120. gün bize bir tane asker tılsımı ayarla diyip ağladığınız günleri unutmayın geldiğiniz yeri unutmayın . Oyunun gidişatını belirleyen 3 tılsım aldıysanız 2 si emek vermeden kagıt parcalarıyla aldıgınız tılsımlar Murat abi olmasa sen burda gelip şöyle yaptık böyle yaptık diyebilcek miydin ? Diyemeyecektin. Yok bam bam bam mış yok çat çat çatmış bunun sozunu etmesı gereken sızler degılsınız ha kaymagını yıyeceksenız o başka ben de burda acınası hallerinizi paylaşayım sonra o megaloman hallerinizden eser kalmasın bunu mu ıstıyorsunuz balon olan pıyasa degıl sensın once bunun farkına var da oyle oyna ınsan bunları yazarken utanır yahu ben ne yaptım benım capım kactı ben nasıl kazandım da bu serverı dıye otur dusun sonra yaz tabı yazacak yuzun kalırsa

  • Başınızda ki insan bile bunların lafını yapmıyorken sizin süslü laflarınız abilerinizin arkasından onların yaptıgı işi biz yaptık gibi gösterme çabalarınız acınası. Kimsenin emeğine lafım yok uğraştınız aldınız kazandınız helal olsun 120. gün bize bir tane asker tılsımı ayarla diyip ağladığınız günleri unutmayın geldiğiniz yeri unutmayın . Oyunun gidişatını belirleyen 3 tılsım aldıysanız 2 si emek vermeden kagıt parcalarıyla aldıgınız tılsımlar Murat abi olmasa sen burda gelip şöyle yaptık böyle yaptık diyebilcek miydin ? Diyemeyecektin. Yok bam bam bam mış yok çat çat çatmış bunun sozunu etmesı gereken sızler degılsınız ha kaymagını yıyeceksenız o başka ben de burda acınası hallerinizi paylaşayım sonra o megaloman hallerinizden eser kalmasın bunu mu ıstıyorsunuz balon olan pıyasa degıl sensın once bunun farkına var da oyle oyna ınsan bunları yazarken utanır yahu ben ne yaptım benım capım kactı ben nasıl kazandım da bu serverı dıye otur dusun sonra yaz tabı yazacak yuzun kalırsa

    Uzun uzadıya cevap verecektim de değmeyeceği için gerek yok. Biz gereken cevabı sahada verdik :D


    Ertuğrul

    S1 Specialized [NAR]
    S1 Reaksiyon [BARİKAT]
    S2 Reaksiyon [SÜVARİ]
    S5 NAR Reaksiyon/SiyahSancak

    S9 LODOS[NAR]

  • Ne durumda wow seviyesi. Kurun artık şunu yahu :)


    Aksilik olmazsa 26 Mart'ta sonlandırıyoruz inşallah kardeşim :)

    S1 Specialized [NAR]
    S1 Reaksiyon [BARİKAT]
    S2 Reaksiyon [SÜVARİ]
    S5 NAR Reaksiyon/SiyahSancak

    S9 LODOS[NAR]

  • 7 yıllık oyun serüvenlerinde böyle travma yaşamamışlardır herhalde :D Satın alma değil alınteri, emek andavallar!










    S1 Specialized [NAR]
    S1 Reaksiyon [BARİKAT]
    S2 Reaksiyon [SÜVARİ]
    S5 NAR Reaksiyon/SiyahSancak

    S9 LODOS[NAR]

  • Tebrik ederim arkadaşlar elinize emeğinize sağlık. Wow kurmak garanti olunca oyunun zevkide böyle çıkıyor dimi :)

    Teşekkür ederim kardeşim, WoW pastanın çileği yapılan operasyonlara değişmem kesinlikle:)

    S1 Specialized [NAR]
    S1 Reaksiyon [BARİKAT]
    S2 Reaksiyon [SÜVARİ]
    S5 NAR Reaksiyon/SiyahSancak

    S9 LODOS[NAR]