Hjelp, tråder, forum for verdner/servere

• Hei.

Jeg er helt ny her inne på Travian Legends.

Det blir en del leiting rundt på forum, og det var ikke helt enkelt om jeg skal være ærlig.

# Må jo ærlig innrømme at jeg klarer ikke å finne noe forum for verden/ server jeg spiller på.

Nordics x (tx3) Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan finne dette?

Man har jo ofte noe form for samfunnstråder for en verden - f.eks Det ryktes eller Ryktet sier.

Finnes det godkjente script/ tools man kan bruker her?

Etter en del leting fant jeg til slutt frem til app, så den er i alle fall i boks.

Hadde jo virkelig vært litt lettere om det fantes et forum for serveren jeg har begynt på, ønsker jo gjerne å spørre om litt hjelp i starten.

Gjerne finne spillere som kan gi tips og råd, slik at man får litt fortgang på utviklingen mm.

Jo før man lærer av noen med erfaring, jo fortere kan man bli en ressurs for andre spillere.

(Har spilt en del lignende spille, men er mange år siden jeg har vært helt newbi i et game)

Håper noen kan gi litt informasjon - samt gi en hjelpende hånd. :saint:<3

Ninni

• Tusen takk ;)

Bruker kun TravMobil ettersom den er lov.

Hehe.. skal holde meg langt unna script, på noen game har jeg vært vant med script som er godkjent og bot som har vært laget til spillene har man holdt seg langt unna for å unngå ban.

:saint:

Ninni

• Hei Ninni

Norge, Sverige, Danmark og Finland har blitt slått sammen til Nordics.

Den enkleste måten da å se nye Nordiske servere, er foreløpig også å legge til FI som valg av språk.

Da går du opp i øvre høyre del på forum, og velger Control Panel.

Deretter Settings - General:

Og så velger de språk / domener du ønsker å følge:

Når alle servere er over i Norge, Sverige, Danmark og Finland, vil de lokale valgene forsvinne, og vil bli stående igjen med Nordics som gjelder alle 4 i fellesskap.

Om du trenger mer hjelp er det bare å spørre.
    Lemon ga deg fine svar.

Hilsen

sommerfuglen