Farmlijsten.

• Hee,

Sinds de update van vandaag kan ik vanuit een dorp waar een farmlijst is niet meer de farmlijsten uit de andere dorpen bewerken.

Ik krijg dan een hele gekke fout melding.

Het was juist zo relaxt dat dit vanuit 1 dorp kon.

Gr Pex.

• Heb het even getest en krijg het hier niet voor elkaar om het fout te laten gaan, weet je zeker dat jijzelf of een dual niet naar een ander dorp wisselde of iets dergelijks? Mocht het dat niet zijn, allicht een sein van boven om geen PtP te spelen (':

• klopt

als je die wilt aanpassen in meerdere dorpen > aanpassen in dorp 1, klikken naar ander dorp en ook daar aanpassen....

bug komt overal voor

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), CS! 2017 finals, Cup 2018 finals

Status: :sleeping:

• klopt

als je die wilt aanpassen in meerdere dorpen > aanpassen in dorp 1, klikken naar ander dorp en ook daar aanpassen....

bug komt overal voor

Precies.

Het was juist zo lekker dat het makkelijk was maar nu weer klote wisselen tussen dorpen.

• Helaas gaat het bij mij nog veel verder.
    Als Top farmer deze server zou ik ook heel graag zien dat dat snel opgelost word.

Ik kan geen dorpen meer toevoegen, geen troepen aantallen meer aanpassen en geen dorp meer in 2 verschillende lijsten zetten.

Enig idee hoe lang dit grapje gaat duren?

Ik hoop toch dat dat niet te lang duurt.

• Helaas gaat het bij mij nog veel verder.
    Als Top farmer deze server zou ik ook heel graag zien dat dat snel opgelost word.

Ik kan geen dorpen meer toevoegen, geen troepen aantallen meer aanpassen en geen dorp meer in 2 verschillende lijsten zetten.

Enig idee hoe lang dit grapje gaat duren?

Ik hoop toch dat dat niet te lang duurt.

Het is zelfs zo erg dat als je wilt aanpassen vanuit een ander dorp dat hij ineens uit de lijst is.

Slaat echt helemaal nergens op.

Neem je speciaal goudclub voor een farmlijst werkt hij niet.