Held avonturen Shu: Het Orakel

• Dag 2: Het Orakel

day2_horn.png

Aan Zijne Keizerlijke Majesteit,

We kwamen vrij snel aan in de regio Delphi gezien de ongelooflijke snelheid waarmee we nu kunnen reizen. De landen zijn ook veranderd sinds het laatste bezoek.

De grond is nu vruchtbaarder; het levert meer graan en andere grondstoffen op. Mensen kunnen dorpen sneller bouwen, handelaren reizen met een indrukwekkende snelheid en kunnen de grondstoffen verdubbelen.

In feite is bijna alles verdubbeld sinds mijn vorige reizen door deze landen.

Wij bezochten het orakel. De vrouw van middelbare leeftijd met aristocratische trekken, de beroemde Pythia, leek te weten waarom we hier naar toe waren gekomen.

"Ik zal je het antwoord op jouw vraag geven. Toch moet je bewijzen dat je een antwoord verdient, 'zei ze met een lage, resonerende stem. "Los eerst mijn opdracht op.

Hier zijn zeven hoorns genummerd van één tot zeven.

Leg ze zo neer dat de som van de getallen langs alle lijnen gelijk is aan 12. Dan zal ik je het lot van je vriend vertellen."

Ze keek me doordringend aan en ik wist zeker dat ze wist wie ik was.

Opdracht: Los de opdracht van Pythia op.

horn_quiz.png
    Algemene wedstrijd informatie:

Start wedstrijd: 19 maart 2019 - 10:00 uur GMT+1
    Einde wedstrijd: 20 maart 2019 - 10:00 uur GMT+1
    Winnaars bekend op: 20 maart 2019
    Winnaars gekozen: Dagelijkse opdrachten: We kiezen elke dag 5 willekeurige winnaars uit alle juiste antwoorden
    Eind winnaars: We kiezen 3 willekeurige winnaars uit de groep spelers die het juiste antwoord op tenminste 2 dagelijkse opdrachten hebben gegeven.
    Prijs dag 1: 50 Goud (5 winnaars)
    Prijs dag 2: 50 Goud (5 winnaars)
    Prijs dag 3: 50 Goud (5 winnaars)
    Prijs eindwinnaars: 100 Goud (3 winnaars)
    Goud voucher alleen geldig in: Het NL domein
    Goud voucher geldig tot: 31 december 2020
    Jouw deelname is alleen geldig wanneer: Voeg je accountnaam in het spel en de server waarop je speelt toe in je reactie met het juiste antwoord op het raadsel

Jouw Travian: Legends Team

Post was edited 1 time, last by Minke ().

• 1 ---- 5 ---- 6

\ | /

4

/ | \

2 ---- 3 ---- 7

Dinosaur jr. NL19 PtP

Mijn oplossing vervormd na plaatsen, ik ben niet zo'n grafisch wonder helaas.... Het zag er als volgt uit: