Held avonturen Shu: Het laatste mysterie

• Shu: Het laatste mysterie

day3_map.png

Aan Zijne Keizerlijke Majesteit,

Pythia vertelde me waar Nenet was. Hij zat gevangen in de laatste val van de Ambachtsman. Toen de vulkaan de aswolk uitstootte,

gingen de binnendeuren open en werd Nenet in een kwestie van seconden van de ene naar de andere vulkaan gegooid.

Daarom is hij ons uit het oog verloren.

Mijn Keizer, ik was te bezorgd over de verdwijning van Nenet en verwaarloosde mijn plichten om u te informeren over mijn bevindingen. Nu moet ik mijn laatste ontdekking melden.

Een bezoek aan Delphi heeft me geholpen een laatste mysterie over die landen op te lossen. Terwijl ik hier en daar rond de verspreide kaart reed, merkte ik dat sommige regio's veel meer bevolkt zijn dan andere.

In eerste instantie dacht ik dat dit te wijten was aan de grondstoffen die ze aanboden of misschien aan de speciale vaardigheden die met deze landen te maken hebben.

Maar nadat we naar Delphi waren gereisd, bleek de regio helemaal geen speciale vaardigheden te hebben en toch waren er overal nog veel dorpen.

Ik herinner me dat ze nog niet eens hadden gehoord van onze grootste gebouwen! Nou, ik heb eindelijk het antwoord op dit mysterie gevonden. Het zijn niet de WereldWonderen die bepalen wie in deze landen regeert,

maar degenen die de controle over de regio's hebben. Mensen komen samen in allianties geleid door de sluwste meesterbreinen om hier te vechten voor overheersing.

Er vinden hier dagelijks vele veldslagen plaats waarbij de mensen worstelen om controle over de regio's uit te oefenen. Ze kwamen met overwinningspunten om waarde te geven aan elke regio.

Ik besloot om hier te blijven en nu, dit wetende, zal ik deze strijd tot het einde observeren.

Toen ik heel dicht bij de vulkaan in Brundisium was, zag ik een vertrouwd silhouet in de lucht en hoorde ik een kreet van vreugde.

Ik ben een metgezel kwijtgeraakt, maar heb er twee gevonden. Mijn reis was voorbij.

Opdracht: De winnaar in Path to Pandora wordt bepaald door de overwinningspunten die allianties op een dagelijkse basis verdienen.

Hoeveel punten kan de wereld in totaal elke dag produceren als alle regio's worden vrijgespeeld en worden gecontroleerd door een alliantie?

Help

Algemene wedstrijd informatie:

Start wedstrijd: 20 maart 2019 - 10:00 uur GMT+1
    Einde wedstrijd: 21 maart 2019 - 10:00 uur GMT+1
    Winnaars bekend op: 21 maart 2019
    Winnaars gekozen: Dagelijkse opdrachten: We kiezen elke dag 5 willekeurige winnaars uit alle juiste antwoorden
    Eind winnaars: We kiezen 3 willekeurige winnaars uit de groep spelers die het juiste antwoord op tenminste 2 dagelijkse opdrachten hebben gegeven.
    Prijs dag 1: 50 Goud (5 winnaars)
    Prijs dag 2: 50 Goud (5 winnaars)
    Prijs dag 3: 50 Goud (5 winnaars)
    Prijs eindwinnaars: 100 Goud (3 winnaars)
    Goud voucher alleen geldig in: Het NL domein
    Goud voucher geldig tot: 31 december 2020
    Jouw deelname is alleen geldig wanneer: Voeg je accountnaam in het spel en de server waarop je speelt toe in je reactie met het juiste antwoord op het raadsel

Jouw Travian: Legends Team

Post was edited 1 time, last by Minke ().

• Ik denk dat de dwaasjes geschrapt zijn en vervangen door de 100 / 200 punten regio's. Dan kom ik tot deze som

Unieke dwaas: 1 x 200 = 200

Kleine dwaasjes: 10 x 100 = 1 000

Kleine artefacten: 42 x 50 = 2 100

Grote artefacten: 28 x 30 = 840

Unieke artefacten: 6 x 10 = 60

Totaal = 4 200 punten per dag.

• Helaas wordt er niet aangegeven dat het x2 Server is of x1, daarom zou u 2 antwoorden van mij krijgen.

De aantal overwinningspunten die per dag gehaald kan worden als 1 alliantie alle gebieden bezit,

Voor een x2 server 8120 overwinningspunten (de huidige ts20)

Voor een x1 server 4060 overwinningspunten (de huidige ts19)

Knarr (Path to Pandora x2 NL)

• 4200 overwinningspunten per dag

NL5 Freddy Heinekip

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018): Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019): Freddy Heinekip - BK

• Er zijn 87 regio's die gecontroleerd kunnen worden en punten kunnen produceren.

Hiervan produceert 1 regio 200 punten, produceren 10 regio's 100 punten, 42 regio's 50 punten, 28 regio's 30 punten en 6 regio's 10 punten.

In totaal kan de wereld dus 1 x 200 + 10 x 100 + 42 x 50 + 28 x 30 + 6 x 10 = 4200 punten per dag produceren.

Rome NL4

• 4250

Not a proxy nl4

Kakihara! What the hell do you think you are doing?
    Kakihara: "Just a little torture."
    "Put some feeling into it, already! If you're going to give someone pain, you've got to get into it!"
    S6- Kakihara s5- Wolverine s4- Filius s5- Ares s1- Delete s5 - Abomination

• Weer vele juiste antwoorden onder de deelnemers!

Het antwoord wat we zochten is 4200 punten of 4200*x2.

De 5 winnaars van vandaag zijn: marieke309, ik ik en ik, Akasha_, Janus en Outsider_NL.

De 3 winnaars van de hoofdprijs zijn: ~Natasha, Kip Ketchum en Zizou

Van harte gefeliciteerd allemaal!

Groeten,

Minke

Post was edited 3 times, last by Minke ().