Responstijd crew

• Toch maar weer even vragen....

https://puu.sh/DhDTd/c48cc3208a.png

Wat is de normale responstijd om op een vraag te antwoorden vanuit crew? Of op zn minst een ontvangstbevestiging?

72 uur and counting...

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), CS! 2017 finals, Cup 2018 finals

Status: :sleeping:

• Hallo,

Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan.

Ik heb geen toegang tot het ticketsysteem dus kan het helaas niet zelf nalopen. Ik zal het support team even melding geven van deze thread zodat ze het op kunnen lossen.

Groeten,

Minke

minke.png

I'm on vacation starting September 17th and am back on September 30th
    Do you have any Team Lead questions? Please contact Ameno
    Ik ben op vakantie vanaf 17 september en terug op 30 september
    CM vragen? Neem contact op met Ashwin of de Moderators Lightsun en Muchacho_NL
    Team Lead vragen? Neem contact op met Ameno (in het Engels)

• Beste Wittekind,

Normaal krijg je binnen 5 seconden een automatische ontvangstbevestiging.

Het spijt ons om na navraag bij Support te moeten melden dat je bericht nooit is aangekomen.

We willen je daarom vragen om het bericht nogmaals in te sturen.

Wel wil ik, om dit probleem te onderzoeken, vragen hoe je dit bericht gestuurd hebt.

Via een In game message direct gericht aan "Support" of via de help pagina?

Groeten,

MuchachoNL

• via formulier:

6aaf33014e.png

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), CS! 2017 finals, Cup 2018 finals

Status: :sleeping: