WereldWonders van de stammen - MS Paint wedstrijd

• Sketch_RomanWW.png

Beste spelers!

Zoals jullie al weten is er kort geleden een oude scroll gevonden in de schuilplaats van één van de Travian heersers. De scroll waarmee de Germanen het Machtige Germaanse WereldWonder kunnen bouwen. Maar, de rest van de stammen hun scroll zijn nog steeds vermist. Betekend dit dat de Romeinen, Galliërs, Egyptenaren en Hunnen geen WereldWonder hebben?

Natuurlijk niet! Hoe denk jij dat de andere WereldWonders er uit zien en plaats je antwoord hieronder. De afbeelding hoeft niet per se serieus en professioneel te zijn. Grappige schetsen zijn meer dan welkom!

Een ding is verplicht - om de wedstrijd voor alle deelnemers eerlijk te houden moeten ze allemaal hetzelfde programma gebruiken - MS Paint!

Hoe doe je mee?

- Om mee te doen in deze wedstrijd moet je het programma MS Paint gebruiken - dit simpele programma is standaard toegevoegd aan alle versies van Microsoft Windows.

- Voor de personen die een ander OS gebruiken of je hebt de standaard MS Paint niet om één of andere reden - je kunt deze online tool gebruiken: http://www.jswidget.com/index-ipaint.html

- Je mag allen MS Paint gebruiken om een afbeelding van de stamspecifieke WereldWonders te tekenen.

- Het uploaden van afbeeldingen, patronen of een deel van een afbeelding is niet toegestaan.

- Doe mee met de wedstrijd en wordt de nieuwe keizerlijke artiest!

Algemene wedstrijdinformatie:

Start wedstrijd:
    23 april 2019 - 10:00 GMT+2
    Einde wedstrijd:
    29 april 2019 - 10:00 GMT+2
    Winnaars bekend op: 29 april
    Winnaars gekozen: Door team jury
    1ste Prijs: 150 Goud
    2e - 3e Prijs: 50 Goud
    Extra Prijs:
    50 Goud voor de afbeelding met de meeste likes
    Goud voucher alleen geldig in: het NL domein
    Goud voucher geldig tot:
    31 december 2020
    Jouw deelname is alleen geldig wanneer: Voeg je accountnaam in het spel en de server waarop je speelt toe in je reactie met het juiste antwoord op de puzzel

Belangrijk!

Door te antwoorden in deze thread met jouw afbeelding en door jouw deelname aan deze wedstrijd geef je toestemming dat jouw inzending gebruikt mag worden op alle Travian: Legends platformen inclusief de blog en Facebook pagina.

Wanneer je moeilijkheden hebt met de forum bijlages kun je één van de volgende upload services gebruiken:

Jouw Travian: Legends Team

• The gaul wonder of the world :love::love:

https://imgur.com/a/WhwGFNf

Niet aan het spelen atm, aan het wachten op volgende kwalificatie.

Before 2017 being part of (NL domain): Triple Entente, GR, Cono, Cuni, Botsers, Veto and a lot more I don't remember anymore.

2018 TR Qualification: Aramis - Bob (Leader)
    2018-2019 Finals: Black Pearl - TFD (Uollas meta) (Leader)
    2019 TR 3x: Appaloosa - Uollas

• Blancoke , ik zou de volgende keer gewoon een streep trekken in paint ofzo. Ik durf te wedden dat je dan nog de meeste likes krijgt.

speciaal voor vrede_NL :

https://imgur.com/U90FkBg
    nl5: freddy heinekip

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018): Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019): Freddy Heinekip - BK

Post was edited 2 times, last by Zizou ().

• Zizou Ik weiger deze keer te liken zolang die Belgische vlag verkeerd ingekleurd staat ;)

2007 - 2010 : NL servers

...

TT qualifier C 2018 -> Anderson12 (BOB)

NL3 2018 - 2019 -> Anderson (S137)

TT finals 2018 - 2019 -> Nathan James (TFD - Uollas meta)

COM3 2018 - 2019 -> Frank Black (Diamond)

COM1 2019 -> Anderson (Lowlands/TEN)

TT qaulifier INT 2019 -> Anderson (EXODUS)

• Blancoke , ik zou de volgende keer gewoon een streep trekken in paint ofzo. Ik durf te wedden dat je dan nog de meeste likes krijgt.

Als je even een afbeelding bij je post zet (iets van een middelvinger ofzo), dan zorg ik ervoor dat je bericht vaker geliked wordt dan blancoke, krijg je 50 gratis goed.

• Done :P

speciaal voor vrede_NL :

https://imgur.com/U90FkBg
    nl5: freddy heinekip

tbh ik heb er best veel werk ingestoken en het is best ook leuk vind ik :P

Before 2017 being part of (NL domain): Triple Entente, GR, Cono, Cuni, Botsers, Veto and a lot more I don't remember anymore.

2018 TR Qualification: Aramis - Bob (Leader)
    2018-2019 Finals: Black Pearl - TFD (Uollas meta) (Leader)
    2019 TR 3x: Appaloosa - Uollas

• Dat geloof ik ook wel, maar de anderen (op mijn plaatje na) zullen er vast ook tijd in hebben gestoken.

Bedoel meer dat er een aantal mensen zijn die je post toch wel liken of je er nou veel of weinig energie/tijd in steekt.

• De winnaars van deze wedstrijd zijn als volgt:

1ste prijs van 150 Goud gaat naar: Tiberius1996

2e en 3e prijs van elk 50 Goud gaan naar: Gunray_NL en Yradnegel

De extra prijs op basis van likes gaat naar: Zizou

Bij een soortgelijke wedstrijd in de toekomst: let goed op de spelregels voor deelname, het invoegen van al bestaande afbeeldingen en texturen is namelijk niet toegestaan.

Van harte gefeliciteerd aan al de winnaars!

Groeten,

Minke