TS3 Talk 2019

• In dit topic kun je alle dingen kwijt over server 3 die niet in een ander topic passen. Denk er wel om dat jij je aan de Forum Richtlijnen houdt.

Veel succes op deze server allemaal!

Zijn er al pre-made allianties?

TL_header3.gif

AA_MOD_Sig.png

Post was edited 1 time, last by Minke ().

• Server 2, dacht dat dit Ts3 talk was? Als je een bericht kopieert, doe het dan goed :P

In dit topic kun je alle dingen kwijt over server 2

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018): Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019): Freddy Heinekip - BK

• Geen idee wie er op deze server speelt. En of er nog uberhaupt mensen spelen wie ik ken uit het (verre) verleden.

Je kunt me ingame een berichtje sturen onder de naam Assault. ;)

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.
    ex-Leider Rebels / Feniks / Oudjes

Assault - Copyright © 2007.

• Rocky?! Ga je terug klikken? :P

Oud: S.H - W!cked - Pokémon - Olympus - Dirty.de - Het Toetsenbord! - Find Muck - ThePurge - Doge 2.0 (Kwali's) - Vertigo - BoB (Kwali's) - Pirates.com - Lowlands.com

Meest onderschatte speler: Zeger

• Promoten jullie het spel nog wel? 265 spelers is wel heel weinig op s3. Of zijn we al op het punt beland dat er alleen nog maar premades starten en er helemaal geen nieuwe spelers meer aan beginnen?

• Promoten jullie het spel nog wel? 265 spelers is wel heel weinig op s3. Of zijn we al op het punt beland dat er alleen nog maar premades starten en er helemaal geen nieuwe spelers meer aan beginnen?

Ben voor het eerst in jaren weer begonnen, maar schrok hier eigenlijk ook erg van!

• Ga jij ook starten zizou?

Nuh, de start van deze server zit grotendeels in de zomer(vakantie). Dan heb ik betere dingen te doen :P

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018): Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019): Freddy Heinekip - BK

• We komen nog eens piepen...

Old
    NL1 - Blazed - DIRTY :!:NL4 - Blazed - Madness :!:NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    NL3 - Blazed - Azal :!: NL4 - Boer Blazed - Empire :!: NL2 - Blazed - SD

Active
    NL3 - Blazed - Azal

• Wat een prachtige server. De beste speler doet gewoon mee quin Harley ongelooflijk. Dan weten we nu al wie er overblijven deze server.

Klopt, ongelofelijk goede speler... Ik sta versteld als ik hen bezig zie!

Old
    NL1 - Blazed - DIRTY :!:NL4 - Blazed - Madness :!:NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    NL3 - Blazed - Azal :!: NL4 - Boer Blazed - Empire :!: NL2 - Blazed - SD

Active
    NL3 - Blazed - Azal