5 stammen: Wijze woorden

We are testing a brand new User Interface, a new background and some other small changes on our PTRx3 gameworld! 🎨
📌 PTR is the acronym of Public Test Realm. PTRs are used to test patches before we release them to the public. Unlike standard game worlds, you’re one of the first people testing a new build which can often be unstable or otherwise non-functional. Accessing the PTR and reporting bugs is one of the biggest services you can provide ❤️

➡️ Join now ⬅️

✍️ ➡️ Give your feedback about the new User Interface
✍️ ➡️ Give your feedback about the new Backgrounds

• "… De keizer keek door het raam en zijn gedachten waren rusteloos. "Ik ben oud en heb veel goede en slechte dingen in mijn leven gezien. Ik heb gevochten tegen vele vijanden en heb veel dorpen overwonnen, mijn Rijk is het grootste ter wereld. Maar helaas, ik word elke dag zwakker en zwakker, na mijn dood zal er vanzelfsprekend een burgeroorlog uitbreken om de juiste persoon te vinden die over elk van mijn 5 provinciën zal gaan regeren. En wat is nu de beste manier om de juiste persoon te kiezen? Juist, vraag hen naar Wijze woorden."

Beste spelers!

De oude keizer is op zoek naar de beste persoon om elke stam te leiden en nodigt jullie allemaal uit om je wijze woorden te delen! Een jury zal de keizer helpen om de beste, meest bruikbare en meest grappige stukken advies te kiezen. Zij zullen de winnaar na afloop van de competitie aankondigen!

Om mee te doen aan deze wedstrijd, moet je de volgende zin aanvullen:

Ik ben [Galliër, Romein, Germaan, Hun, Egyptenaar] Mijn wijze woorden voor de [stam] zouden zijn...

Voorbeeld:

Ik ben Romein, mijn wijze woorden voor de Romeinen zouden zijn... om nooit Vuurkatapulten als verdediging tegen aanvallers te gebruiken.

(Disclaimer: deze wijze woorden zijn slechts een voorbeeld en hoeven niet waar te zijn)

Succes en moge het beste advies winnen!

Jouw Travian: Legends team

Algemene wedstrijd informatie:

Start wedstrijd:
    20 juni 2019 – 10:00 (GMT+2)
    Einde wedstrijd:
    26 juni 2019 – 10:00 (GMT+2)
    Winnaars bekend op:
    27 juni, 2019
    Winnaars gekozen:
    Door team jury
    Prijzen: 3x 50 Goud
    Goud voucher alleen geldig in:
    het NL domein
    Goud voucher geldig tot:
    31 december 2020
    Jouw deelname is alleen geldig wanneer: Voeg je accountnaam in het spel en de server waarop je speelt toe in je reactie. Elke deelnemer kan in één keer meedoen in welke community dan ook.

Door te antwoorden in deze thread met jouw afbeelding en door jouw deelname aan deze wedstrijd geef je toestemming dat jouw inzending gebruikt mag worden op alle Travian: Legends platformen inclusief de blog en Facebook pagina.

• Ik ben Galliër. Mijn wijze woorden voor de Galliërs zouden zijn... Wij zijn geen aanvallers.

Camila Cabello

ts4

NL3-2015 Mrmai:gau01: - Victoria

NL3-2016s Squirtle:rom03: - Pokemon

NL1-2016 De Buikspreker:rom03: - Veto

NL4-2017 King Schultz:teu01: - Midgets

NL1-2017 Luxuria:rom03: - Cojones

NL2-2018 Comus:teu01: - Hellas

• Ik ben Germaan, mijn wijze woorden zijn:

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Germaan blijft altijd op zijn pootjes staan.

Forgetaboutit

TS1

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.
    ex-Leider Rebels / Feniks / Oudjes

Assault - Copyright © 2007.

• Ik ben Romein en mijn wijze woorden voor de Romeinen zijn: Geef je paarden genoeg te drinken of ze sterven van de honger.

Blazed
    NL3

Old
    NL1 - Blazed - DIRTY :!:NL4 - Blazed - Madness :!:NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    NL3 - Blazed - Azal :!: NL4 - Boer Blazed - Empire :!: NL2 - Blazed - SD

Active
    NL3 - Blazed - Azal

• Ik ben Germaan en mijn wijze woorden voor de Germaan zijn:

Met een koel biertje van Germaanse geerst

Heeft de Keizer een rel van racisme beheerst

De inwoners roemen

De stammen verzoenen

Voor CP geef je een feest!

De Boer

Nl3

S3 HeerlijkeScheet - Azal

S4 Boer Blazed - Empire

S4 Spelemaat - No Shame
    S2 Schuimkraag - Zeus

• Ik ben Egyptenaar. Mijn wijze woorden voor de Egyptenaren zouden zijn... "Vergeet niet dat jij, slavendrijver met je onderschatte militie, voor veel, héél veel verwarring kunt zorgen! Voedsel is er voor jouw troepen in overvloed, je hebt spotgoedkope krachten en tja... zie maar eens één echte aanvaller te ontdekken tussen die duizenden fake 'verdedigers' die jij op pad stuurt."

;-)

Nl1

Anna Nicole

• Als Galliër zijnde zou ik zeggen: Het maakt niet uit waar ge begint, maar denk goed na over een goede locatie eer ge een tweede dorp sticht. Wanneer ge het juist plant, kunt ge voor het einde van de beginnersbescherming uw kolonisten al hebben lopen, zonder hulp van anderen.

Shaman, NL1

• Ik ben Galliër, Mijn wijze woorden voor de Galliër, Romein, Germaan, Hun en Egyptenaar zouden zijn...

Oude Travian vrienden gaan, nieuwe Travian vrienden komen, Het is net als de dagen.

Een dag gaat voorbij, een nieuwe dag komt.

Het belangrijke is om het betekenisvol te maken.

Mensen nemen verschillende wegen in hun zoektocht naar overwinning.

Dat ze niet op jouw weg zitten, betekend niet dat ze de weg kwijt zijn.

NL3
    Firedances

• Bedankt allemaal voor jullie wijze woorden, zeker iets om over na te denken!

De winnaars van deze forumwedstrijd zijn: Assault_NL, lameeuw_NL en Diorbhail

Van harte gefeliciteerd!

Groeten,

Minke