Galutinis mūšis – 6 epizodas – Sudėtinga situacija

  • Jei kas nors manęs paprašytų apibrėžti sudėtingą situaciją, mano pirmoji mintis būtų tokia: esate vežime su 2 priešiškai nusiteikusiais samdiniais, nenutuokiate, kur vykstate, jūsų galva maiše, kuriame ne itin daug oro kvėpuoti, o visas jūsų kūnas taip puikiai surištas, kad visiškai negalite pajudėti.


    Ėmiau ant savęs pykti. Kažkokiu būdu, kai išsiaiškinau, kaip patekti į Valdovų rūmus, ką daryti su žinių pergamentu, kurį radau rūsyje, ir, apskritai, kaip praleisti savo gyvenimą, nesitikėjau tokios ankstyvos nesėkmės. Viskas atrodė lyg didis nuotykis, vienas iš tų, kuriuos žmonės pasakoja apie mano garsų prosenelį, karavano vairuotoją ir gydytoją, Marką Atilijų. Tose istorijose jis visada rasdavo būdą viskam išspręsti. Net jo kelionė į Egipto piramides, kurias aš dabar pamačiau iš kitos perspektyvos, skambėjo kaip puikus, malonus pasivaikščiojimas, retrospektyviai žvelgiant, pats puikiausias. Kam rūpi mirties spąstai, jei žinai, kad iš jų pabėgsi saugus ir nesužeistas?


    Ir visgi, štai aš čia, labai sudėtingoje situacijoje, ir aplink nematau daug karavanų vairuotojų, pasiruošusių mane išgelbėti.


    – Panašu, kad jis gyvas, – nuo staigaus, šaižaus huno balso kūnu man nuėjo šiurpuliai, atskleidę mano grobikams, kad aš ne tik gyvas, bet ir sąmoningai jų klausausi. Maišas buvo nuimtas man nuo galvos ir aš pamačiau huną, žiūrintį į mane.


    – Jį laikyti pavojinga, – atsakė egiptietis. – Man smalsu žinoti, ką jis darė valdovų rūmuose ir kuriam aljansui jis šnipinėja, bet mes turime su juo susitvarkyti nieko nelaukiant, kol mūsų pačių kas nors nepagavo.


    – Mūsų žmonės sako, kad geriausias priešų šnipas yra negyvas priešų šnipas, – pašaipi huno šypsena nepaliko man nei mažiausios vilties. Jis išsiėmė savo lenktą peilį iš makšties.

    Pajutau staigų skausmą krūtinėje ir miriau. Štai taip negarbingai aš pralaimėjau savo lemiamą kovą.


    ***

    tub_hospital_forum.jpg


    Visą savo neilgą gyvenimą buvau itin skeptiškas, tad netikėjau kitu pasauliu. Pasirodo, jis vis dėlto egzistuoja! Švarios sienos, ryški šviesa, sklindanti per didelį langą, ir itin patogi lova buvo puikūs to įrodymai. Vieta kvepėjo žolelėmis ir man nežinomais mineralais. Graži vidutinio amžiaus deivė atėjo į mano kambarį, nešdama karštą gėrimą moliniame puodelyje ir nusišypsojo. Tai buvo labiausiai padrąsinanti šypsena, kurią kada nors buvau matęs.


    – Aš pasakysiu kitiems, kad prabudai, – ji padavė man gėrimą. – Ilgą laiką bijojome, kad negalėsime tavęs išgydyti.


    – Išgydyti? – tik dabar pajutau įtemptą tvarstį ant savo kairės rankos bei krūtinės ir supratau, kad ši vieta tikra. – Tai aš nesu miręs ir tai nėra amžinybė?


    – Ne, bet padarei viską, kad ten patektum, – deivė darkart nusišypsojo. – Visgi tau sekasi. Kad ir kas tau tai padarė, akivaizdžiai nežino, ką reiškia mūsų ženklas. Jie numetė tavo sužeistą kūną tiesiai prie ligoninės galinių durų. O čia mes turime visoje imperijoje garsiausią gydytoją, kurio gebėjimai visiškai nestebina, nes medicinos jį mokė pats Mokytojas Markas Atilijus.


    Širdyje pajutau šilumą. Net praėjus visam amžiui, mano prosenelis neprarado gebėjimų išspręsti pačias sudėtingiausias situacijas.


    Užduotis: išspręskite loginį galvosūkį.

    Vienoje medicinos mokykloje buvo 2 gydytojai, vienas mokė gydymo su žolelėmis, kitas – kaip reikiamą vaistą gauti iš mineralų. Kiekvienas iš jų turėjo tam tikrą kiekį mokinių. Vieną dieną studentas iš „žolelių“ grupės nusprendė prisijungti prie „mineralų“ grupės ir po to, kai tai nutiko, abu mokytojai turėjo vienodą skaičių mokinių. Po kelių savaičių, tas pats studentas nusprendė grįžti pas savo pirmąjį mokytoją, ir viskas grįžo į senas vėžes. Po to, kitas „mineralų“ studentas nusprendė prisijungti prie „žolelių“ pamokų, ir tada pirmoji grupė tapo dvigubai didesnė nei antroji. Kiek mokinių buvo medicinos mokykloje?

    vr58w7.png

    Post was edited 1 time, last by Shanti ().

  • Bendra informacija apie konkursą:
    Pradžios data ir laikas: Liepos 9, 2019 – 11:00
    Pabaigos data ir laikas: Liepos 15, 2019 – 11:00
    Laimėtojai paskelbiami: Liepos 16, 2019
    Laimėtojai išrenkami: 6 atsitiktinai parinkti laimėtojai iš visų teisingai atsakiusiųjų
    Prizai: 50 auksinių x 6 laimėtojams
    Auksinių kuponai galioja tik: BALTICS bendruomenėje
    Auksinių kuponai galioja iki: Gruodžio 31, 2020
    Kad galėtumėte laimėti, būtina: Parašyti savo paskyros vardą ir serverį, kuriame žaidžiate, prie atsakymo į mįslę. Kiekvienas žaidėjas gali dalyvauti konkurse tik vienoje bendruomenėje.


    Praleidote ankstesnes serijas? Čia galite perskaityti, kaip visa tai prasidėjo:

    1 serija

    2 serija

    3 serija

    4 serija

    5 serija


    Dėmesio! Užduoties atsakymus rašykite tik šioje temoje. Norėdami atsakyti, spauskite geltoną „Reply“ mygtuką. Kad galėtumėte tai padaryti, turite būti užsiregistravę ir prisijungę forume. Jeigu užsiregistravote neseniai, Jūsų registraciją turi patvirtinti forumo administratorius, todėl gali prireikti šiek tiek palaukti (ne ilgiau kaip 48 val., bet dažniausiai registracijas patvirtina per kelias valandas). Atsakymai, siunčiami asmeninėmis žinutėmis, nebus užskaityti. Iki konkurso pabaigos kitų dalyvių atsakymai jums bus nematomi, jie bus patvirtinti konkursui pasibaigus.

  • Po to, kitas studentas nusprendė prisijungti prie „žolelių“ pamokų

    Sąlyga nelabai aiškiai suformuota, tačiau priimant, kad tas "kitas" studentas į žolelių grupę atėjo iš mineralų grupės, o ne kur iš lauko, mokykloj buvo 12 mokinių.


    Paskyros vardas: jura

    Serveris: Baltics X (3X greičio)

  • Pirmas turėjo 7, antras 5 - total 12.


    Pirmas variantas: tapo po lygiai 6 - 6 : total 12

    Antras variantas: tapo dvigubai daugiau 8 - 4 : total 12

  • Žolelių 5 mineralų 3 iš žolelių pereina gaunas 4 ir 4 grįžta iš mineralų vėl 5 ir 3, ateina naujas į žoleles turim 6 ir 3. Tai finale 9 :)

    Justforkicks

    BALTICS 4