Verloting - Beta sleutels Codex Victoria

• closed_beta.png

Op 1 augustus start de Beta voor onze jaarlijkse special Travian: Codex Victoria. We zijn op zoek naar spelers die deze versie uitvoerig willen testen.

Het is belangrijk dat je redelijk goed Engels kunt schrijven omdat er enquêtes worden verzonden naar de testers. De feedback op deze enquêtes zal worden gebruikt om diverse functies aan te passen die niet goed werken.

We hebben Beta sleutels die we gaan verloten onder de deelnemers van deze wedstrijd. Winnen is niet moeilijk, je deelname is al voldoende!

Hoe ben jij begonnen met het spelen van Travian: Legends?

Vertel ons jouw verhaal en ontvang een Beta sleutel.

Jouw Travian: Legends Team

• I started playing Travian: Legends about 2005/2008 while recovering from a broken ancle. Not that he broken ancle was that bad. The butchers who called themselves surgeons advised me the wrong way and also failed to cure my leg. 'We can't guarantee that you'll keep your leg' one of them said to me several times. In the meantime I sat in my chair with my right leg up high. It was my son who told me about The Last Knights and about Travian.

At first I liked TLK more but after some time I won those servers too many times and I started to play Travian more seriously.After a break from 2001 till 2017 I started playing again.

CoffeeBlack, always hot, black and strong :).

[align=center][b][img]http://traviankroew.nl/dump/logo-tl.png[/img][/b][/align] [align=center][b][size=8][url='http://wbb.forum.travian.com/thread/465867-forum-richtlijnen/']Forumregels[/url] | [url='http://travian.nl/#spielregeln']Spelregels[/url] [/size][/b] [size=8][b]Travian: Legends support links[/b] Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: [b][url]http://t4.answers.travian.nl/[/url][/b] Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week![/size][/align]
  • Bijna 10 jaar geleden ben ik op mijn eerste server gestart met een groep vrienden. Aan en af altijd gespeeld, ondertussen is die groep al aantal jaar gestopt. Sinds vorig jaar gestart met regioservers en zijn toch wel mijn favoriet

• Volgens mij was de eerste NL server er in 2005 a 2006 ongeveer en ik speel sinds niet lang daarna al her en der een rondje mee, uiteraard met wisselend resultaat. Hoe ik dat weet.... ik ben mijn eerste server Travian niet heel lang gestart nadat ik met Hattrick was begonnen en dat speel ik sinds 05-10-2005, ook al een aardig eindje dus. Hoe ben ik bij Travian terecht gekomen.... door een kennis die in dezelfde periode ook met Hattrick was begonnen en niet lang daarna Travian ontdekte. Hij hield het al redelijk snel voor gezien, ik ben zeg maar... euhm... een beetje blijven hangen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift

• Mijn eerste server zal geweest zijn rond 2009, precies weet ik het niet meer.

Ik heb her en der gespeelt op verschillende servers, de x1, x3 maar de servers met de regio's zijn veruit mijn favoriet.

Ik ben zo rond 2009 begonnen met een groep vrienden van een geheel ander soort game.

Ik zou het leuk vinden om mee te mogen testen.

• Ik ben lang geleden begonnen met travian, het was rond het begin van T3 want ik weet namelijk dat ik ook op T2.5 servers gespeeld heb. 2007 maar dat is een gok

Mijn vrienden speelden het maar die wekten mijn interesse niet, het was mijn leraar die de nummer 1 populatie was op een bomvolle server van tienduizenden spelers.

Zo ben ik begonnen, heb een korte tussenstop gehad van 2 jaar en sindsdien speel ik weer velen jaren actief.

Volgens mij was de eerste NL server er in 2005 a 2006 ongeveer en ik speel sinds niet lang daarna al her en der een rondje mee, uiteraard met wisselend resultaat. Hoe ik dat weet.... ik ben mijn eerste server Travian niet heel lang gestart nadat ik met Hattrick was begonnen en dat speel ik sinds 05-10-2005, ook al een aardig eindje dus. Hoe ben ik bij Travian terecht gekomen.... door een kennis die in dezelfde periode ook met Hattrick was begonnen en niet lang daarna Travian ontdekte. Hij hield het al redelijk snel voor gezien, ik ben zeg maar... euhm... een beetje blijven hangen.

Hey Hattrick heb ik ook gespeeld. ^^

• I've been playing Travian for about 10 years now, I got familiar with this game because of my ex girlfriend. She's my ex now, Travian is still in my life hahaha
    I played on different servers, most of them Dutch, but also on an Australian server once :)

• Travian speel ik al vele jaren. Destijds begonnen met spelen omdat mijn jongste dochter en aantal klasgenootjes het speelden. Ze moest telkens op de computer op bepaalde tijden om allygenoten te helpen en ik wilde als moeder toch wel eens zien wat ze aan het spelen was. Lang verhaal in het kort, ik speel nog steeds en zij allang niet meer. Denk toch al vanaf het begin dat travian bestaat dus bijna 15 jaar. Verschillende servers, vaak speed, en finals en path to pandorra, speel af en toe een duitse server.

Post was edited 1 time, last by ina_NL ().

• Ik speel al vele jaren Travian , geen idee meer wanneer ik begonnen ben.
    Bij toeval ben ik in het spel gerold.
    Mijn broer had een account gemaakt, maar vond er niks aan.
    Ik ben toen verder gegaan op zijn account en sindsdien continue server na server blijven spelen.

• Ooit een jaar of 15 geleden kennis gemaakt met een spel genaamd Catan.

Toen ik een jaar of wat later er weer aan dacht, dacht ik de naam goed gespeld te hebben, echter kwam ik dus terecht op Travian.

Nu zo`n 10 jaar later speel ik het eigenlijk nog steeds (soms met een pauze) en meestal met een hechte vrienden groep die hier op travian dus gevormd is.

Ook al ben ik wat ouder, de verslavingskracht blijft: Travian for life :D

• Via vrienden een jaar of 12 geleden begonnen, daarna weer een paar jaar gestopt. Daarna samen met een vrouw een tijdje geduald en toen weer een tijdje gestopt.

Nu alweer 4 jaar non-stop aan het NLXen. En het ziet er niet naar uit dat ik snel ga stoppen.

Ben benieuwd naar de beta.

- P.

• Ongeveer 10 jaar geleden begonnen, door een advertentie op msn! Normaal klik ik nooit op advertenties, maar dit leek mij wel interessant. Sindsdien non-stop gespeeld. Inmiddels heel wat goud (geld) en uren op school (die eigenlijk aan de studie besteed moesten worden) gespeeld. Bedankt msn!

• Ik ben begonnen in 2011. Iemand vroeg me af en toe wat op zijn account te klikken. Sindsdien best wel zwaar verslaafd geweest. Tegenwoordig speel ik een stuk minder, af en toe een keer een server en dan weer een pauze. Het blijft toch trekken, ook door de veelal leuke mensen die je leert kennen door het spel.

• Door vrienden heb ik dit spel leren kennen en ben er zoals velen aan verslaafd geraakt.

Ik vind het altijd weer boeiend om nieuwe mensen te leren kennen maar ook om met vrienden van een vorige server weer opnieuw te starten.

Ik heb al verschillende stammen gespeeld en vind dit het leuke aan het spel, altijd nieuwe dingen ontdekken.

Ik heb dus best veel interesse om de beta te testen

• Ik heb dit spel helemaal niet jaren aan een stuk gespeeld. Ik speel sporadisch eens een server. Maar ik heb vrij snel door hoe dingen werken en ervaring met testwerkzaamheden - achtergrond in wiskunde doet wonderen. Ik kan bovendien het woord 'perpendicular' goed schrijven, dus Engels zit wel snor.

De server begint precies 2 weken voor mijn vakantie. Ideaal om compleet andere functionaliteiten te testen dan de mensen hierboven. :-P

• Ik ben zo'n 10 jaar geleden begonnen met spelen. Een aantal jaren niet gespeeld en nu speel ik af en toe een servertje mee.

Lijkt me leuk om deze server te testen.

Groetjes Hooizolder

• Hi there!

I'm Boer Benno from Belgium, got introduced by my cousin and never quitted since.
    I'm always curious about updates and new servers. I'd love to give you guys feedback on the new gameplay and share my personal experience.

Thanks for hearing me out!

Greetings

Boer Benno

S3 HeerlijkeScheet - Azal

S4 Boer Blazed - Empire

S4 Spelemaat - No Shame
    S2 Schuimkraag - Zeus