Verloting - Beta sleutels Codex Victoria

• Ik heb alle deelnemers tot nu toe een PM hier op het forum gestuurd met een sleutel voor de Closed Beta.

Ik heb nog een stapel om weg te geven dus schrijf hieronder rustig verder :)

Groeten,

Minke

• Ongeveer 5jaar geleden voor het laatst gespeeld, ik zag een email voor bij komen voor de ptp server, na deze nu te hebben gespeeld ben ik aardig enthousiast erover, heb er erg van genoten door de manier waarop het spel in elkaar zat, regio's en artes erg leuk :)

Groeten,

Cas

• Ik speel ongeveer 10 jaar travian. Daarvoor speelde ik dagelijks word of warcraft en ik wou daarmee stoppen omdat ik er teveel tijd aan spendeerde. Om toch nog een spelletje te spelen probeerde ik travian.

10 jaar later speel ik het nog altijd en spendeer ik er meer tijd aan dan toen ik Wow speelde

Groeten

Stefan

Post was edited 1 time, last by Devery ().

• Toch zeker 11 jaar geleden de eerste keer gespeeld.

Klas vol travian spelers.

Nu met een nieuwe groep de PTP servers aan het verkennen en dat gaat ons prima af :)

• Speler sinds 2011 hier, begonnen omdat een vriend van op school het aan het spelen was en ons ook aanzette om het samen te spelen. Eerste jaren wat zitten rondklooien als een noobje en pas sinds 2014/2015 er wat meer tijd beginnen in steken om beter te worden. Sindsdien bijna permanent wel op een server ergens aan het spelen :)

Oud: S.H - W!cked - Pokémon - Olympus - Dirty.de - Het Toetsenbord! - Find Muck - ThePurge - Doge 2.0 (Kwali's) - Vertigo - BoB (Kwali's) - Pirates.com - Lowlands.com

Meest onderschatte speler: Zeger

• Voor mij begon het allemaal op de basisschool. Uit een fascinatie voor geschiedenis ben ik op dit spel uit gekomen. officieel 14/15 jaar geleden toen Travian net uitgebracht was blijkbaar. Het leuke is dat ik met mijn meester van toen de tijd dit spel heb laten zien en hij is het toen ook gaan spelen. Zelfs na de basisschool heb ik nog meerdere servers samen met hem gespeeld. The good old days. Travian is ver gekomen ondertussen en het blijft goud. Af en toe een pauze van spelen maar uiteindelijk kom ik toch elke keer weer terug. :)

Ex accounts (oa): Azrael :teu01::teu06:, The Messiah :teu01::teu06:, Marcianus :rom03::rom06:, Aurelius :rom03::rom06:, Lisa :rom03::rom06: (Allemaal NLX) & UnitedGenerals :teu01::teu06: (Tournament server)

Currently: .... :rom03::rom06:

• Ik herinner me dat ik vroeger begon op T1, toen was het volgens mij op een duitse server. Na een tijdje geen zin meer te hebben gehad begon het toch te jeuken en ben ik op de NLDse server begonnen in 2010. De x3 servers waren en zijn nog steeds erg leuk, dan heb je niet het 'grinden' wat je hebt op x1 servers. Een tijdje wel/niet gespeeld en sinds 2 jaar weer volop bezig, eerst met anderen, toen op een ander account en nu toch besloten voor mezelf te beginnen. Ben benieuwd wat de Codex dit jaar brengt...

• Started playing al long time ago.

Recieved an email about the path to pandora server and tried it, fell in love instantly now i will play the next one to

• 2 sleutels graag.
    Nog nooit eerder Travian:Legends gespeeld maar sinds een tijd samen met dual weer aan Travian begonnen en natuurlijk weer verslaafd.

Eerste travian server ooit? Pfoe een jaar of 12 geleden.

• Ik heb net de sleutels in een PM aan de laatste groep deelnemers gestuurd.

Mocht er iemand nog steeds interesse hebben om mee te testen op de Closed Beta (start vandaag om 14:00 GMT+) laat dan hieronder een bericht achter.

Veel plezier allemaal!

Groeten,

Minke

• Ik zou graag nog instappen in deze beta server wanneer dat mogelijk is.
    Jaren lang niet gespeeld, net mijn eerste regio server weer uitgespeeld en heel benieuwd naar de vernieuwingen.