TS6 2019 Talk

• Dinsdag, 30 juli begint de nieuwe TS6 weer.

In dit topic kunnen alle discussies gevoerd worden rond deze nieuwe ronde.

Wie zal deze keer het grootste leger inzetten tegen de Natars en/of tegenspelers?

TL_header3.gif

• Hi All

Zijn er hier allianties van eerdere servers die hier starten, zo ja waar?

Ik heb jaren ervaring zowel offensief als defensief. Ik speel alle speelstijlen en neem een eigen dual mee.

Wat kan ik bieden:

- Aanpassing aan de alliantie

- Samen starten in gewest

- Offensief eindig ik zonder natarpunten, vaak top 3. Speel hier zowel Germaan & Romein. Naargelang speelstijl 1 of meerdere vegen

- Defensief is mijn record 100k druiden (200k graan) mobiel. Speren 250k mobiel & als romein helaas iets minder 150k praetorianen en 40k EL met scoutarte. Naast mobiel had ik ook SD uitstaan. Sta vaak relatief hoog in populatierankings.

Stuur maar een berichtje indien geïnteresseerd met daarin Alliantie, eerdere allianties, medespelers & gewest.

Alvast bedankt

Tim

• We zouden het fijn vinden als er gebruik wordt gemaakt van het forum.

Ik zit zo mijn best te doen op de topics elke keer ;(

Snap ik, vond het forum ook wel leuk. Maar sinds die lelijke update (waarheid, sorry) is alles onduidelijk geworden en zit er niemand meer op het forum zoals het al duidelijk is...

Daarnaast werd er naast forum, zelfs toen het populair was, gebruik gemaakt van Skype en nu dus Discord!

• Volgens mij interesseert het jullie niet veel of het forum gebruikt wordt, zolang er maar nieuwe servers worden gestart waar geld binnen geharkt kan worden.

Of geloven jullie serieus dat een zesde server nodig is op het o zo drukke Nederlandse domein?

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018): Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019): Freddy Heinekip - BK

• Oh dat lijkt me wel leuk hoor, kunnen we misschien een server domineren met zijn 2'en ipv dat we een ally nodig hebben :love:

• Ik heb vorige week al overlegt met mijn collega's over deze server en ze gaan het schema opnieuw bekijken. Momenteel hebben we voor ons domein een nieuwe server elke 50 dagen, we gaan nu kijken of we dat kunnen verhogen en dus op minder servers uit komen. Het neemt alleen wat tijd in beslag qua planning, rekening houdend met updates, speciale servers, promo's en dergelijke. Ze moeten nu het hele schema omgooien wat niet zo 1,2,3 klaar is.

Voor nu is er dus inderdaad een NL6.

Ik zal jullie feedback toevoegen aan wat al is doorgegeven.

Groeten,

Minke

• Blij dat er nu naar gekeken word in ieder geval, maar vind het nog steeds een beetje laat. Volgens mij is het al een jaar (of mss zelfs 2) bekend dat de NL-servers veel te rustig zijn en daar heeft de overgang naar een kleinere map niet bij geholpen.

• misschien word het tijd dat Travian wat terug gaat geven voor al de inkomsten die ze krijgen,

Keep the players motivated;)

Al die jaren dat er per server zo'n 7250 goud werd weggegeven aan de winnaars was zeker niet genoeg teruggeven? :)

Er is een reden dat ze daarmee gestopt zijn, en dat is omdat het te veel was.

• Al die jaren dat er per server zo'n 7250 goud werd weggegeven aan de winnaars was zeker niet genoeg teruggeven? :)

Er is een reden dat ze daarmee gestopt zijn, en dat is omdat het te veel was.

Teveel? vind ik echt reuze meevallen, het is wel de reden waarom je überhaupt geld in het spel wilt stoppen, het is geven en nemen..

En dan doen ze het iets minder maar nu gooi je geld erin, voor wat eigenlijk?

• Ondertussen al nieuws hierover?

Gezamenlijke Server 6 discord: https://discord.gg/zSaBWX

Teveel? vind ik echt reuze meevallen, het is wel de reden waarom je überhaupt geld in het spel wilt stoppen, het is geven en nemen..

En dan doen ze het iets minder maar nu gooi je geld erin, voor wat eigenlijk?

Er zijn 3 bieders geweest op cultuurhelm, 750k en 2 bieders met 900k, goed voor 250-300 euro elk. Dit op een weinigzeggende (?) server?

Ondertussen is El Macho eerste met 2e dorp. ongeveer 13 uur later heeft nog niemand hun opgevolgd. Ook een interessante cropperkeuze, NO naar NW in de alliantie Madness. Gaat heel Madness naar het westen of is dit een foutje van Macho, of komen hier nog sancties op? Interessante vragen!

• Gezamenlijke Server 6 discord: https://discord.gg/zSaBWX

Er zijn 3 bieders geweest op cultuurhelm, 750k en 2 bieders met 900k, goed voor 250-300 euro elk. Dit op een weinigzeggende (?) server?

Ondertussen is El Macho eerste met 2e dorp. ongeveer 13 uur later heeft nog niemand hun opgevolgd. Ook een interessante cropperkeuze, NO naar NW in de alliantie Madness. Gaat heel Madness naar het westen of is dit een foutje van Macho, of komen hier nog sancties op? Interessante vragen!

dat is nog niet zo erg dat ze 750/900k bieden maar het was niet op een van de eerste 3 helmen ook nog is :)

• Ondertussen zijn we 24 uur later dan dat eerste stichter (El Macho) heeft gesticht. Alleen Pure Fantasy (ook Madness) volgt hen op en stichtte rond 9-10 uur.

Waar zijn de accounts met de €300 helmpjes?