Travian: Codex Victoria Talk

The blacksmith once again looked at the parchment a visitor had just given him.
There was nothing particularly unusual about this order – to decorate armor and a weapon with an emblem... ⚔️ #ShadowEmpires

Curious to know more? ➡️ Follow the story!⬅️

• Het is denk ik even wennen om het venster sluit knopje te gebruiken ipv opnieuw op grondstofvelden of gebouwen te klikken.

Ik gebruikte vroeger ook nooit het venster sluiten knopje

• euh, ik heb op een manier de groene randjes (om te zien of er genoeg grondstoffen zijn voor een upgrade) uitgezet :D

Het was een best fijne tool. Hoe zet ik die weer aan?

• Er kunnen natuurlijk ook officiële Travian Discords aangemaakt worden die in het forum ingebouwd worden 8o.
    Maar yes, zal meteen de leukste groep van de server introduceren:

Images

<3 Current status; RoA <3
    S5 Hunger MissyX 2016/2017 :gau02: - RoA HG MissyX 2016/2017 (winnaars) :gau01:
    Tournament Doge 2.0 Drillmeister 2017 :rom03: - RoAx2 Borg Mistress 2017 (winnaars) :gau01:
    Finals TIAGO Dziwka 2017/2018 :teu02: - RoA ZH Bloedbank 2017/2018 (winnaars) :egy02:
    NL29 Factory Choco 2018 :teu03: - RoA DI Interventie 2018/2019 (winnaars) :egy02:
    NL1 PM Bunny 2019 :rom03: - RoA History Final Countdown 2019/2020 :egy02:
    - Back to NL3 & NL4 2008 -

• euh, ik heb op een manier de groene randjes (om te zien of er genoeg grondstoffen zijn voor een upgrade) uitgezet :D

Het was een best fijne tool. Hoe zet ik die weer aan?

Links bovenin je dorp vind je een plus teken.

Klik daarop en het de cijfers worden weer omrand met kleurcodes

• Ik vind die rapportjes met het ziekenhuis wel irritant. Kan er niet worden opgeteld hoeveel troepen het overleven?

Nu moet ik het zelf doen. En ik ben niet lui, maar heb wel een hekel aan moe worden

• MuchachoNL Het gaat me niet om de volgorde maar inderdaad om dat je niet gelijk naar je grondstof velden of gebouwen kunt gaan. Of laat ze er een optie in maken dat je een zelf de keus kan maken of je 1 of 2 knoppen wilt.

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

Assault - Copyright © 2007.

tg_TL-DQ4_970x250_181126.jpg