TS6 Hall of Fame Tartışma Konusu

  • Merhaba Arkadaşlar !


    Bu konu üzerinden hem Hall of Fame konusundaki paylaşımlarla ilgili fikirlerinizi belirtebilirsiniz hem de röportajlarda sormamızı istediğiniz soruları yöneltebilirsiniz.


    Ayrıcı TS6 Hall of Fame kapsamında sunucu özetine eklememiz için TS6 içerisinde elde ettiğiniz savaş raporlarını burada paylaşabilirsiniz.(Eklenecek raporlar sadece bu konu içerisinden alınacaktır.)


    Hall of Fame konusuna BURADAN ulaşabilirsiniz.

  • Merhaba arkadaşlar öncelikle serverdaki en merak edilen saldırılardan birisinin raporlarını asıyorum. Serverda güzel saldırı ordularına sahip olan Göktürk birliğinin kime gerçek saldırı yapacağı merak konusuydu. Bu konuda KAOS ve HZZ olarak bize saldıracaklarına emindik ama ortalıkta dolanan asparagas haberlerden kaynaklı yinede kafamızda soru işaretleri oluyordu. Neyse çok uzatmadan rakibimiz Mimar Tılsımına - İkinci WoW'a ve gerçek WoW'a saldırı atmıştır. Bu WoW'un kurulumunda - savunmasında destek olan KAOS ve HZZ ekibini ayrıyetten Rakibimiz Göktürk 'ü bastıkları güzel ordulardan dolayı tebrik ederim.


    tLgNl2.png


    FPlNIR.png


    3DMawP.png


    VX2Sas.png


    OdzSDw.png


    Rakibimizin tılsım çalma operasyonundaki elde edilen raporlarımız ;


    VfIYOm.png


    uCVnA3.png


    wAdKiW.png


    EvhDpn.png


    DcwjcJ.png


    Sonuç olarak tılsımı sonuna kadar koruduk :) Zamanında rakibimiz GÖKTÜRK birliğinden çalınan tılsımın çalınmasında ve bize geçmesinde destek olan LODOS birliklerine teşekür ederiz .


    İkinci Wowumuzda emek veren arkadaşlarımı tebrik ederim. Ancak oradaki WoW yıkılmıştır. Rakibimizi kutlarım. O WoW'un raporlarını asmak kendilerinin hakkıdır.


    WoW yolundaki idiaalı ekiplerede başarılar dileriz.

    - Her KAOS'ta Bir Düzen , Her Düzende Bir KAOS vardır. -

         KAOS BİRLİKLERİ     
                          

  • ben de kendi raporlarımı koyayım bari :))


    1.

    Tarih: 13.05.2019
    Serverın yaklaşık 70 küsürüncü günü. Merkez ordum o zamanın serverdaki en büyük 3. ordusuydu :



    hatırladığım kadarıyla 4 ya da 5 op’ta öncü olarak kullanıldı. son op’ta çakıldı.


    2.

    Tarih 01.07.2019

    Serverın yaklaşık 120. Günü. Merkez ordusuyla beraber bastığım 1. Asker köyü ordum. Tarih itibariyle birliğimizin oyuncusu Rizeli_53 dışında server’ın açık ara en iyi ordusu:


    Törpülendikten sonra bile serverın en büyük ordusuydu. (Rizeli_53’ün asker köyü reislenmişti)


    09.07.2019 tarihinde Joy-X’e yapılan op’ta çakılmıştı. Rapor:


    Çakıldıktan hemen sonra aynı anda iki ordu basmaya başladım. Biri olası oplarda kullanılması için 1. asker köyümden mütevazı op ordusu ve diğeri de WW ordusu


    3.

    Tarih 29.08.2019, serverın bilmem kaçıncı günü
    1. asker köyündeki küçük ordu:


    Taka asker köyü sıfırlama, THQR asker köyü sıfırlama ve Poseidonn merkez sıfırlama op’unda kullanıldı.


    4.

    Tarih 28.09.2019, server’ın son demleri.

    Sıfırdan basmama rağmen(10k balta civarı) 2. asker köyümden bastığım server’ın 1. ordusu:


    GÖKTÜRK WW’un eşsiz mimarla korunan suru indirildi.


    S6 - HZZ Mesrine (H.Z.Z.)

    S2 - Mesrine (H.Z.Z.)

    S29 - Mesrine (H.Z.Z.)

    3x - Zamazingo (HZZ&RA)

    S5 - Zamazingo (ALTINORDU)

    S10 - KERUMARU (MANAS)

  • Abartılacak bişey yaptığını düşünmüyorum. Bi duayenden bahsedeceksek bence o ya bold dur yada poseidonn ama bunların bi üstü daha var göktürkte joy-x.

  • Bu ekip seni hak etmiyor .Gel seni transfer edelim seneye şampiyonlar liginde oyna :)

    güzel yorumun için teşekkürler üstat; ama arkadaşlarımın olumsuz yorumu hak ettiğini düşünmüyorum :)

    Abartılacak bişey yaptığını düşünmüyorum. Bi duayenden bahsedeceksek bence o ya bold dur yada poseidonn ama bunların bi üstü daha var göktürkte joy-x.

    büyük işler başardığımı iddia etmedim, ben bu sene yaptıklarımı kabaca foruma koydum. takdir edersen mutlu olurum, etmezsen de saygı duyarım.

    S6 - HZZ Mesrine (H.Z.Z.)

    S2 - Mesrine (H.Z.Z.)

    S29 - Mesrine (H.Z.Z.)

    3x - Zamazingo (HZZ&RA)

    S5 - Zamazingo (ALTINORDU)

    S10 - KERUMARU (MANAS)

  • Yiğidi öldür hakkını yeme MVP ligi birç hakedıyorsa net mesrinedir kac ordu basti caktı tekrar basti serverda kimsenın yapmadigi birseyi yapiyosan hakedıyosundur :)

    S2- CPT Areniel / S5-ESK / S3 Areniel / S6- Karaelmas

  • Yiğidi öldür hakkını yeme MVP ligi birç hakedıyorsa net mesrinedir kac ordu basti caktı tekrar basti serverda kimsenın yapmadigi birseyi yapiyosan hakedıyosundur :)

    teşekkürler yiğit’im. siz gidince meydan bize kaldı :))

    S6 - HZZ Mesrine (H.Z.Z.)

    S2 - Mesrine (H.Z.Z.)

    S29 - Mesrine (H.Z.Z.)

    3x - Zamazingo (HZZ&RA)

    S5 - Zamazingo (ALTINORDU)

    S10 - KERUMARU (MANAS)

  • Haci başkan helalin var ordularini bastin ve kullandin.

    200 gun ordu basip kullanamamak duayenlikse hmm peki tmm :)

    Ne mutlu ordularini dostlari için basip en önden yollayanlara:evil:8)

  • Abartılacak bişey yaptığını düşünmüyorum. Bi duayenden bahsedeceksek bence o ya bold dur yada poseidonn ama bunların bi üstü daha var göktürkte joy-x.

    Ahahah bold mu 😁 bu adam zamanında s1 de gide gele gide gele yan köy sıfırlamaya calisirken bir gece 20 sıralı ile tek başıma sıfırlamışlığım var😁 demek duayen oldu



    MZHselkurt-mühendis42

    MZHSELKURT-MÜHENDİS42

    Post was edited 2 times, last by Muhendis42: Lütfen kullandığınız kelimelere dikkat ediniz. İyi forumlar. ().

  • Ahahah bold mu 😁 bu adam zamanında s1 de gide gele gide gele yan köy sıfırlamaya calisirken bir gece 20 sıralı ile tek başıma sıfırlamışlığım var😁 demek duayen oldu



    MZHselkurt-mühendis42

    Boynuz kulağı geçiyor demek ki :asd:

  • Ahahah bold mu 😁 bu adam zamanında s1 de gide gele gide gele yan köy sıfırlamaya calisirken bir gece 20 sıralı ile tek başıma sıfırlamışlığım var😁 demek duayen oldu



    MZHselkurt-mühendis42

    olabilir bu her serverin bi acemiliği vardır bu serverde gereken herşeyi yapmıştır.