De Ultieme Strijd - Aflevering 9 - Vijf dorpen

• ForumContest_Battle.png

Wat is er beter dan tijdens lange en regenachtige herfstavonden ergens bij de open haard te zitten met een warm drankje en wat koekjes, te luisteren naar het getrommel van de regen op het dak,

te kijken naar de bladeren die uit de bomen vallen en oude scrollen te lezen over wat er in de loop van de tijd is gebeurd met helden die lang geleden gestorven zijn...

Kortom, wat is er beter dan precies het tegenovergestelde van wat ik nu doe?

Met de komst van de herfst kwamen veel landen in beweging. Overal werden nieuwe bondgenootschappen gesmeed, de slimste diplomaten hadden hun tactiek al gedefinieerd en de eerste spionnen vonden hun plaats in vijandelijke allianties,

in afwachting van het begin van de Ultieme Strijd. Zes landen, waar de Egyptenaren en de Hunnen zich hadden aangesloten bij de oorlog om de nalatenschap van Nataren, begonnen met de bouw van de eerste levels van inheemse WereldWonderen.

Ze volgden de plannen van Natar, maar gaven de wonderen hun eigen kenmerkende uiterlijk om hun voorouders te eren.

Voor het eerst behoorden de meeste WereldWonders toe aan de Egyptenaren.

Zij leken de meest voor de hand liggende keuze te zijn vanwege hun muurverdediging, ook al hebben de Germanen daar bezwaar tegen gemaakt.

Nu, na twee weken van eindeloze gevechten, behoorde het hoogste wonderbaarlijke level onder deze zes landen tot de machtige Ronald Kray van ~ GS ~.

Maar alles verandert tegenwoordig zo snel dat niemand meer kan voorspellen hoe lang hun leiderschap zal aanhouden.

Misschien is er op dit moment al een groot leger op weg naar dat WereldWonder? Welk land zou het felst vechten voor hun wonderen?

Wie zou de race in elk land winnen? Ik werd op pad gestuurd om antwoorden op deze vragen te vinden.

Als ik deze taak een andere keer had gekregen, zou ik de gelukkigste persoon ter wereld zijn geweest.

Op dit moment leidde dit me echter in de tegenovergestelde richting van de landen waar ik hoopte te zijn - Codex Victoria!

Mijn zus Marcella was er en ze had mijn hulp meer dan ooit nodig. Ik probeerde er niet aan te denken hoe wreed de buitenwereld kan zijn voor de mooie, jonge vrouw die alleen reist.

Ze kon al dood zijn.... Dat is wat me bang maakte. Tegelijkertijd was het interessant om in het hart van de actie te zitten.

De officieren en commandanten werden nu samengebracht en probeerden om te gaan met aanvallen die op weg waren naar vijf bevoorradingsdorpen van meerdere vijanden tegelijk.

Gezien de voortdurende aanvallen op het WereldWonder zelf, was het slechts mogelijk om één van de vijf dorpen te verdedigen.

De aanvallen op de dorpen waren als volgt:

Dorp A: Een Hun die 50 tegels verderop woont, heeft 8 uur 45 minuten geleden aanvallen gestuurd.

Dorp B: Een Romein die 100 tegels ver weg woont, heeft 10 uur geleden aanvallen gestuurd.

Dorp C: Een Germaan die 130 tegels verderop woont en het artefact "grote laarzen" actief heeft, heeft 12 uur 30 minuten geleden aanvallen gestuurd.

Dorp D: Een Galliër die 150 tegels verderop woont en het artefact "kleine laarzen" actief heeft, heeft 7 uur en 55 minuten geleden aanvallen gestuurd.

Dorp E: Een Egyptenaar die 200 tegels verderop woont, heeft 18 uur 20 minuten geleden aanvallen gestuurd.

Taak: Welk dorp moeten ze verdedigen? (Opmerking: Troepsnelheid 1x, de enige echte aanval is met katapulten, je kunt de afstand en reistijd berekenen met behulp van Kirilloid. Kun je de opdracht niet oplossen? Maak een gok!)

Algemene wedstrijdinformatie:

Start wedstrijd:

8 oktober 2019 – 10:00 (GMT+2)

Einde wedstrijd:

14 oktober 2019 – 10:00 (GMT+2)

Winnaars bekend op:

15 oktober 2019

Winnaars gekozen:

Zes willekeurig gekozen winnaars uit alle juiste antwoorden

Prijzen:

50 Goud x 6 winnaars

Goud voucher alleen geldig in:

het NL domein

Goud voucher geldig tot:

31 december 2020

Jouw deelname is alleen geldig wanneer:

Voeg je accountnaam in het spel en de server waarop je speelt toe in je reactie. Elke deelnemer kan één keer meedoen in welke community dan ook.
  • Dorp A.

De hun loopt met katapulten en toernooiveld lvl 19 en doet dan 8:45 uur over 50 tegels.

Dorp A.

De hun loopt met katapulten en toernooiveld lvl 19 en doet dan 8:45 uur over 50 tegels.

Account Adj op nl15