[Tournament 2019] Wildcard raffle

• tt2019_announcement_wologo.png

Beste spelers,

Zoals jullie misschien al weten beginnen de Tournament Finals volgende week op 14 november om 14:00 GMT+1. Een grote strijd tussen alle spelers die een key hebben gewonnen van de Kwalificaties gaat van start!

We hebben nog een paar wildcards over. Wil jij er eentje winnen en meespelen op de Finals?

Beantwoord de volgende vraag: Wat maakt de Tournament Finals voor jou zo bijzonder?

Doe mee in de raffle, beantwoord de vraag en misschien ben jij een van de spelers die wint!

De raffle sluit op 12 november om 10:00 GMT+1.

Algemene wedstrijd informatie:

Start datum/tijd:

7 november, 2019 – 10:00 (GMT+1)

Eind datum/tijd:

12 november, 2019 – 10:00 (GMT+1)

Winnaars bekend op:

13 november, 2019

Winnaars gekozen:

3 winnaars gekozen door het team

Prijs:

Key voor Tournament Finals 2019

Jouw deelname is alleen geldig wanneer:

Voeg je accountnaam in het spel en de server waarop je speelt toe in je reactie. Elke deelnemer kan één keer meedoen in welke community dan ook.

• Wat maakt de Tournament Finals voor jou zo bijzonder?

Vorig jaar na een lange break terug begonnen op kwalificatie & leiding in handen genomen. Nadien op de 2018-2019 finals als meta-leider veel respect gekregen binnen en buiten onze meta door het fantastisch team aan spelers die NL/BE toen had: Kwaliteit, Loyaliteit en Samenwerkingsvermogen. Helaas waren de finals uitgedraaid op een fiasco op het einde door bugs. Ik was de vertegenwoordiger van de Uollas meta in de directe gesprekken met devs & leadership van travian. Uiteindelijk werd ook mijn persoonlijke voorstel aanvaard dat iedereen 50 procent van het gekochte goud terugkreeg. Ook Nl travian speler 2018 mocht dat iets betekenen 8). Na intensieve maanden dan beslist om even een korte break in te lassen om er terug tegen aan te gaan dit jaar! Helaas zitten we een beetje verveeld met keys, dus daarom zou het handig zijn mocht ik een key kunnen verkrijgen die ik kan gebruiken :).

Er werd gevraagd om een account naam toe te voegen.. Mijn naam wordt waarschijnlijk 'Black Pearl' op de finals.

Met vriendelijke groetjes

Before 2017 being part of (NL domain): Triple Entente, GR, Cono, Cuni, Botsers, Veto and a lot more I don't remember anymore.

2018 TR Qualification: Aramis - Bob (Leader)
    2018-2019 Finals: Black Pearl - TFD (Uollas meta) (Leader)
    2019 TR 3x: Appaloosa - Uollas

• Na een kwalificatieronde waarbij NL/BE overal en nergens speelden, is het dit jaar toch weer gelukt een (kleine) groep Nederlandse en Belgische spelers bij elkaar te krijgen voor Finals.
    Met meer keys kunnen er meer mensen meedoen, en des te beter zullen we weer een mooie Finals kunnen neerzetten.

• Hoi,

Graag zou ik 1 van de 3 tickets willen winnen omdat ik het een hele ervaring zou vinden om te strijden met de beste spelers over heel travian. Aangezien ik de kans gemist heb om mee te doen aan de voorrondes zou ik het jammer vinden om er nu weer niet bij te kunnen zijn.

Groetjes,

Quinten

• Hi

IK heb dit jaar de kwalificaties gemist maar zou graag met de beste Nl/BE spelers meedoen ode de finale server.

Ik speel op nlx en nl6 momenteel als Devery

Heb nog maar 1 keer de finale gespeeld en was een zeer leuke ervaring, zou het nog eens willen proberen

• Ik heb wegens mijn werk de kwalificatie moeten stoppen omdat mijn dual een andere richting op wou.

De Finales vind ik bijzonder omdat de besten van Travian zich met elkaar meten. Het is een server waar ik veel kan bijleren van diverse spelers, verschillende meta's ontdek en ongelovelijk veel plezier heb om te rellen met mijn landgenoten.

Ik speel op het account belastingdienst op de TS15 Codex victoria server.

• Hi,

Heb de kwalificaties niet kunnen spelen helaas, werk nam te veel tijd op. Omdat het nou rustigere wordt op werk in de wintermaanden, wil ik toch graag een ticket om mee te kunnen spelen.

Wat voor mij die Finals zo bijzonder maakt?

Het spelen met enorme groepen in een Meta, het behalen van resultaten(wegschieten hele accounts in een paar uur tijd).

De enthousiasme die erin zit van de leiding maakt het echt een leuk spel om te blijven doen.

Erom stuk gaan dat er mensen zijn die voor 400k zilver een cp help kopen(ja, ik moest daarom lachen, helemaal als je de prijs omhoog helpt).

Speelde vorige jaar de finals ook en het was leuk tot het eindspel🙈 hoop dit jaar op een leukere server met een beter eindspel.:thumbsup::thumbsup:

Speel op het moment op Noobsquad, NLX

:rom01:[BIER]HeroHackerNL '18(TTQ] :rom01:[TFD]ThatDutchGuy '18-'19(TTF)

:gau01:[DEF]ThatDutchGuy '18-'19(NLX) :teu01:[Terror]Pteranodon '19 (COMX)

:teu01:Noobsquad '19 (NLX)

• De winnaars voor de laatste 3 wildcards voor de Tournament Finals zijn als volgt!

Devery, Aleander en Blancoke van harte gefeliciteerd en veel success gewenst in de Finals van dit jaar :)

Ik neem zo spoedig mogelijk contact op via forum PM om de codes door te geven.

Groeten,

Minke