Server 3 Saldırı ve Savunma Raporları

  • aldığın ordu caktiğin ordu eşdeğer zaten ordan burdan öğrenip hedef değiştirmişsin 2 ordu çakıp başka hedefe döndün buna başarı mi diyorsun

    Alttan aldık yeteri kadar artık herkes ederi kadar

  • Adem kardeşim yukarılarda bir yerlerde ne demekse " sayemde orada varsın" demişti.

    Onun doğrusu "yüzünden hala buradayım"olacak.

    Düzeltelim.

    Senin için bugünkü durum başarı ise tebrik ederim seni kardeşim. Sevindiğine sevindim.

    Biz de sen tatmin olana kadar devam ederiz sorun yok.

    Sıradakiler daha da hoşuna gidecek emin ol 😘

    Sana beğendiremediysek özür dileriz oplarımızı.

    Ama drwho,erdal444,jasue,deathwarior ve ( senin pufffffff lamanı saymıyoruz biz ) daha isimlerini unuttuğum arkadaşlar da sen gibi düşünüyorsa zaten ne mutlu bize.

    Ama kâr zarar hesabına gireceksek, sende kaç ordu gitti be gülüm, bizim koçcu duruyo daha 😅😅😅😅😅😅

    Sevgiyle kal ve çekirdeği unutma..

  • İlker abi ben bu serverda foruma fazla takılmadımda yeni yeni elim boşalıyor bundan sonra takip ederim artık gerçi elimiz boş değilkende yaptıklarımız ortadada ama sunu söyliyeyim yeni servera daha iyi rakipler bul abi ağlamayan tat almadım ben bundan

  • Bu arada yakaza ya da yardım et adem.

    Depo tılsımi ver.

    Seviyorum bonuslu işleri ne yapayım..


    Seni atlar mıyım kara-sahin im.

    Çak beni dedin çaktım 😅

    Bak adem başarı saydı.....


    Aranmaya gerek yok.

    Adem nereye biz oraya gitsek yeter.

    Eğlence bol oluyo...

  • abi onlar bizim çak dediklerimizi başarı sayıyorlarsa durum tahmin ettiğimdende vahim o zaman 🤣🤣🤣

  • hikaye yapma op çıktın casus tan hedefi ogrendigimizi anladın vaz geçtin op tan bilerek çaktım izleni mi verme şimdi

    Alttan aldık yeteri kadar artık herkes ederi kadar

  • Adem o kadar da iş yapın artık, 7 tur serpme operasyona çıktık -/- sınırınızda, wow önlerinde, gri arkasında girilmedik köy kalmadı. Ordu büyüttüğünüz multileri de kullanılmaz hale getirdik.

    Bu esnada

    Drwho

    Defalikus

    Deathwarrior

    Sen

    Jasue

    Erdal_444 hesaplarını buhar ettirdim

    Üstüne; ayazates ve 34bjk34 ün hali de ortada.

    Üç wow ordunu da kendi ellerinle imha ettirdin. Bir sürü oyuncun hesap sildi/bıraktı. Seni ya da birliğini kötülemek ya da kendimi yüceltmek anlamında söylemiyorum ama bu oyun ekip işi. Sen hem defansla hem wow ordularının bakımıyla hem tılsım organizesiyle hem kendi hesabınla ilgilenemezsin. Ben organizasyon işlerini yaptım. Bir başkası bir başka işi. İşimi kötü yaptığımı da düşünmüyorum ama üstüme bir iş daha kalksa verimsiz olurdu


    Rest yönetiminin sadece ismen var olduğu açıkça ortada, en yakın serverde kendinizi yenilemeniz dileğiyle. Zira bu kadar sorumsuzluk ve bu kadar gerçek dışı oyun politikası ile anca natara diş geçirirsiniz.


    Emeğin var, emeğe saygım sonsuz. Ama emeğini zayi edecek insanlara prim verme :yy:

  • İlker abi ben bu serverda foruma fazla takılmadımda yeni yeni elim boşalıyor bundan sonra takip ederim artık gerçi elimiz boş değilkende yaptıklarımız ortadada ama sunu söyliyeyim yeni servera daha iyi rakipler bul abi ağlamayan tat almadım ben bundan

    Burada yazılanları ve paylaşılan raporları gördükten sonra FerhatBerat 'ın neden REST 'ten ayrılıp the_cermen 'in kanatları ve koruması altına girdiğini daha iyi anladım. REST diye bir birlik kalmamış ki resmen... o çocuk da kendince haklı. :)


    Biz KALPGÂH olarak S2 'den S3 'e şutlamıştık REST 'i, evet doğru.

    Ama sizin S3 'te yaşattıklarınızın kelime karşılığı yok yani açıkçası. :))

    Tekrar tebrikler, elinize sağlık.


    Bundan sonra şutlandıkları yerde de birlikte ağlatmak nasip olur belki. :D

    Başarılar.

    KALPGÂH Birlikleri Genel Başkanı

  • Beni yıkmasaydınız iyiydi :))))))))

  • Burada yazılanları ve paylaşılan raporları gördükten sonra FerhatBerat 'ın neden REST 'ten ayrılıp the_cermen 'in kanatları ve koruması altına girdiğini daha iyi anladım. REST diye bir birlik kalmamış ki resmen... o çocuk da kendince haklı. :)

    Oooo benim dert ortağım beraber köy sıfırladığımız arkadaşım gelmiş.. Sorry, beraber köy sıfırlamamıştık ben senin köyünü sıfırlamıştım yaptığım opla :(

    Eee napıyosun Emir, Kumandan Peluşla Kuşadası'nda bar açmışsınız diye duydum, kaçak rakı imal edip milleti kör ediyomuşsunuz do0ru mu ? :D


    S2- FerhatBerat / The_cermen

    S4- Beyaz_Gölge

  • Beni yıkmasaydınız iyiydi :))))))))

    zaten hiç anlamadım senin ne işin var orda:osd:

    Nicholai Hel Aras şu raporları atsana foruma. Sen iyi yapıyormuşsun bu işi öyle diyorlar

    atarız yaparız kestiririz...:wall:

  • Beni yıkmasaydınız iyiydi :))))))))

    😂😂 kuradan sen çıktın kardeş bi tombala torbası var aras çekiyo ilker abi onaylıyo bize çakması kalıyo iyi oyunlar 😉 sen gibi efendi rakip olsun canımı yesin

  • ...

    :(

    Bu 1 - S2 Saldırı ve Savunma Raporları

    Bu 2 - S2 Saldırı ve Savunma Raporları


    Ben oyunu özel nedenlerden dolayı bırakıp genel başkanlıktan istifa ederek hesabımı devretmeden önce FerhatBerat isimli kullanıcı o S2 serverında en son böyle şeyler yapıyordu. Sonrası da mâlum zaten... "Bu isimli oyuncu yoktur: FerhatBerat" :D

    Bana FerhatBerat nicki ile hiç saldırı olmadı, yani daha doğrusu olanların tümü fake idi. (var ise paylaş lütfen, hemen özür dileyeyim :) )

    Gerçi zaten öyle bir başarın olsa çoktan paylaşmıştın. :))


    Burada paylaştığın rapordaki hesap ise bana ait değil. Benim oyunu ve hesabı bırakmamın sonrasında 2-3 hafta sonra yapılmış bir saldırıdır ve o kanbei isimli hesap sadece birliğin sıradan def. hesaplarından biridir. Kanıtını bir kez daha aşağıya bırakıyorum o zaman alınmış bir SS olarak.

    Hesabımı silmedim, onun yerine devrettim birliğe def. basılması amacıyla. Çünkü bende çoğu birlik başkanındaki mâlum ego yok, olsa bu tür raporlar ortaya atılır endişesi ile silerdim zaten o hesabı. :) O yüzden boşa tahrik etmeye çalışma.

    Sen tahrik etmeye çalıştıkça nasıl tokatlanıp S3 'e uzadığınız aklımıza geliyor sonra da S3'te 1000ATLI tarafından tokatlanıp nasıl REST 'ten ayrılarak the_cermen 'e sığındığını düşünüyoruz ve gülüp eğleniyoruz KALPGÂH ailesi olarak. :D


    Bak. Rest Birlikleri Raporları :*

  • Emir etil alkol içiceksin cnm benim metil alkol değil. Bak bu sendeki kafa metil alkol kafası, ama senin ilacın bende. Kuşadasındaymışsın konum at da uğrayayım Kumandan Peluşla sana köy reislemeyi öğreteyim :*

    Kumandan Peluş kardeşim hakaret kullanıyor bak yazılarında. Söyle ona zekice mesajlar atsın 2 haneli IQ'sunu gizlemeyi öğrensin yav biraz.


    S2- FerhatBerat / The_cermen

    S4- Beyaz_Gölge

  • bu bitmediniz S2 raporlarını al da git nereye gidersen git bu server da oynuyormusun hayır o zaman boş yapmaya gelme hakkın da yok varsa bir birliğin yaz buraya içinden geçelim ne boş herifsin sen

    Alttan aldık yeteri kadar artık herkes ederi kadar

  • ...

    Espriler güzel aferin ilerleme var, benimle tartışmak bile senin gelişmeni sağlıyor galiba yavaştan, güzel güzel. :D:D

    Geçen server 2 lâf edince ağlamaya başlıyordu forumda, şimdi moralini bozmadan lâf dalaşına girmeyi öğrenmiş.

    Gerçi onun sebebi geçen server yok edilmiş ve hiçbir karşılık verememiş olması olabilir, şimdi aynı serverda değiliz ya onun özgüveni ve mutluluğu var herhalde. :D

    Güzel op. da yapıyorsun aslında, bir sonraki serverda seni komutan yapacağım böyle ilerlemeye devam edersen. :*

    Ben bu oyunu çok iyi oynadığımı iddia etmiyorum ki bence iyi de oynayamıyorum ama kanbeiden daha iyi oyuncuyum onu çok biliyorum :)

    Size s2de iyi oyunlar dilerim yazdıklarınız sayesinde nasıl berbat bi server olduğunu tekrar tekrar hatırlattığınız için de ayrıca teşekkür ederim :))

    En sevdiğim mesajı da alttaki hâlâ arada bakıp bakıp gülerim.

    Ben korkak biri olduğum için bana saldırmamış. Öyle diyor. :D (yani çok def. koyuyormuşum köyüme) ama aynı zamanda aklınca "sizde def. yoktur diye saldırmadım" diyerek hakaret etmeye çalışıyor ahahah...

    Sincap ya da pamuk şeker derlerdi buna önceki S2 serverında... bilmeyenler öğrensin. :)

    Sebebi çok ama bir kısmını yazmış olduk bu vesileyle.

    Çakılmak için gittiğimi herkes biliyor 3 defa hesabı silmeye aldım askeri çakamadığım için iptal etmek zorunda kaldım. Sizde def olmadığı için de yahşiye gittim defi vardır diye.

    Sana gelecektim evet ancak sen korkak bi çocuk olduğun için eşsiz mimarı kendine alıp merkezini - - ye taşıdın.

    Edit: Konum atardık da sen server boyunca 3 kere ordu basıp 3 kere çakıldıktan sonra yok olacağını anlayıp sana yapılacak saldırı öncesinde hesap silince ("Bu isimli oyuncu yoktur: FerhatBerat":D) ağlayarak bizi WhatsApp 'ten engellemiştin ya o yüzden biz atsak bile sana ulaşmayacak.

    O sıkıntı. :(

    Yoksa hangi köyü ne zaman reisledin bilmiyorum ama öğret tabii, memnun oluruz. :))

    KALPGÂH Birlikleri Genel Başkanı

    Post was edited 4 times, last by kanbei ().

  • ...varsa bir birliğin yaz buraya içinden geçelim.

    Kahkaha attım. :D

    Sana REST 'in yeni başkanı diyorlar ama REST 'in de oynamış olduğu geçen S2 'de yoktun herhalde böyle söylediğinde göre... nasıl iş bu anlamadım?

    Önceki serverlarda oynuyordun o zaman herhalde sanırım REST ile? Doğru mu? :)


    Bu arada rapor atan ben değilim, ben sadece hakkımda paylaşılan fake/yalan rapor paylaşımını düzelttim, hepsi bu sevgili dostum.

    Ayrıca hakaret etmeden düzgün bir biçimde mesaj yazarsan sevinirim.

    İyi forumlar.

    KALPGÂH Birlikleri Genel Başkanı

  • Güzel op. da yapıyorsun aslında, bir sonraki serverda seni komutan yapacağım böyle ilerlemeye devam edersen. :*

    Ben oplarımda koçbaşı kullanıyorum cnm benim, senin önce koçbaşının ne olduğunu öğrenmen ve kendi oyuncularına öğretmen lazım :* Bu arada sen fake atmayı öğrendin di mi çekirge? 19+1 atıcaksın bak, acemi gibi 20+1'le fake atarsan valla dalga geçerler :(

    S2- FerhatBerat / The_cermen

    S4- Beyaz_Gölge