Legends Awards van 2019!

• Uitblinker van 2019 36

1. Polle / Doom_NL (4) 11%
    2. Legioen (1) 3%
    3. Final Countdown (8) 22%
    4. Somnus & Mors (0) 0%
    5. Rinus / Yatagarasu (2) 6%
    6. Wittekind (0) 0%
    7. lekiena (11) 31%
    8. Svenie (6) 17%
    9. Vanessa (3) 8%
    10. Aleander (1) 3%

Beste spelers!

2019 was een jaar vol geweldige evenementen en grote mijlpalen. We zijn er zeker van dat veel spelers ook hun eigen prestaties hadden in 2019. Vandaag nodigen we je uit om ze te onderstrepen door deel te nemen aan deze wedstrijd!

legends_awards_rect.png

🏆 Kies de Uitblinker van 2019 voor jouw community! 🏆

De spelers kunnen winnen in de volgende categorie:

illuicons_8_wonder-150x150.png

Uitblinker 2019

De meest diverse categorie. Het kan van alles zijn wat een persoon / groep spelers laat uitblinken. Iemand zijn leger ging dood in een oase? Je weet iemand die het meest op het forum post, of een grappige afbeelding op de kaart maakt met zijn/haar dorpen? Of een speler die een handige gids of leuk verhaal heeft geschreven? Dit is de juiste categorie!

Je kunt je genomineerden hieronder met iedereen delen.

De wedstrijd zal in twee delen worden gehouden:

Deel I We zullen een thread openen zodat je jezelf of iemand anders kunt nomineren door in de thread te reageren met de nickname en een omschrijving/link waarom deze speler een Uitblinker is. Nominaties worden geaccepteerd tot 14 januari 2020, 10:00 GMT+1
    Deel II Op 15 january 2020, 10:00 GMT+1, zullen we een poll toevoegen en kun je stemmen op de persoon van jouw keuze. De poll sluit op 19 januari 2020 om 10:00 GMT+1.

🔴 Hoe nomineer ik iemand? (voorbeeld):

CATEGORIE:
    De Uitblinker van 2019

SPELER: XXX (forum naam YYY)

WAAROM: Op [server] heeft deze speler 1 miljoen Phalanxen getraind en hiermee succesvol een WW verdedigd. Bewijs: (optioneel)

🔴 Belangrijk:

1. Je kunt jezelf of een andere speler nomineren. De winnaar is de speler wie zijn/haar prestatie is genomineerd.

Algemene wedstrijdinformatie:

Start datum/tijd:

7 januari 2020 – 10:00 GMT+1

Eind datum/tijd:

19 januari 2020 – 10:00 GMT+1

Nominaties geaccepteerd tot: 14 januari 2020, 10:00 GMT+1

Winnaars aangekondigd op:

22 januari 2020 – 10:00 GMT+1

Winnaars gekozen:

Door poll

Eerste plek:

50 Goud en een speciale prestatie afbeelding

2e - 3e plek:
    50 Goud

Goud voucher alleen geldig op:

Het NL domein

Goud voucher geldig tot:

31 december 2021

Speciale voorwaarde:

De genomineerde prestatie moet behaald zijn in 2019

Het Travian: Legends team behoud het recht om deelnemers te diskwalificeren wanneer ze verdacht worden van het overtreden van de spel regels of het niet volgen van de community richtlijnen.

• Ik nomineer mezelf om nog eens een kijkje te nemen op het forum. Die onmenselijke inspanning kan niet zomaar vergeten worden.

"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

• Ik nomineer Final Countdown van de server Codex Victoria voor de Hulpkreet van 2019. Ze hebben onder hun tweetjes ongeveer de hele server aangeschreven met de smeekbede hun stuurloos schip te komen helpen. Alle andere allianties ontfutselden ze zo belangrijke spelers, waardoor de server een lachertje werd. Deze 'spelers' zouden voor altijd verbannen moeten worden.

Tevens nomineer ik Somnus & Mors van dezelfde server voor de Volhouder van 2019. Dit lijkt me zowat de enige speler die het spel speelt zoals het hoort, en vooral voor hem vind ik het spijtig dat het er dankzij missy en co zo achterbaks aan toe gaat op de server.

• Ik nomineer Rinus (Yatagarasu) van de NL4 server voor uitblinker van 2019.

De voornaamste reden waarom Rinus deze award verdient is zonder twijfel zijn uitzonderlijk goede defco. Dankzij zijn inzicht in het spel slaagde de alliantie Overrated (OR) elke andere ally zo goed als volledig te blokken. Tevens is Rinus steeds aanwezig om inzicht en informatie te delen met iedereen die er om vraagt. Ik hoop dat deze nominatie Rinus overtuigt terug te beginnen klikken.

Groetjes de man van de zonnebank.

EDIT: Er werd terecht de opmerking gegeven bewijs te leveren voor dit uitzonderlijke account. Bij deze: https://imgur.com/a/QhVCjMJ

Post was edited 1 time, last by Dongy ().

• +1

Ik nomineer Rinus (Yatagarasu) van de NL4 server voor uitblinker van 2019.

De voornaamste reden waarom Rinus deze award verdient is zonder twijfel zijn uitzonderlijk goede defco. Dankzij zijn inzicht in het spel slaagde de alliantie Overrated (OR) elke andere ally zo goed als volledig te blokken. Tevens is Rinus steeds aanwezig om inzicht en informatie te delen met iedereen die er om vraagt. Ik hoop dat deze nominatie Rinus overtuigt terug te beginnen klikken.

Groetjes de man van de zonnebank.

klik

NL3 -2015 Mrmai :gau01: - Victoria

NL3 -2016 Squirtle :rom03: - Pokemon

NL1 -2016 De Buikspreker :rom03: - Veto

NL4 -2017 King Schultz :teu01: - Midgets

NL1 -2017 Luxuria :rom03: - Cojones

NL2 -2018 Comus :teu02: - Hellas

NL4 -2019 Camila Cabello :rom02: - OR

NL15 -2019 Somnus & Mors :egy01:

NL2 - 2020 Eragon :teu01: - H&D

NL1 - 2020 Danny Whizzbang :teu02: - PB-FTA

• Ik nomineer mezelf voor het feit dat ik toch maar eens een nl account heb geregistreerd....

I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed . . .

History:

Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2) and many more not listed.

Valhalla, Carpe Diem (t3 .com classics), CS! 2017 finals (Croatia)

CUP 2018 finals, X3 2019 finals (Russia)

~ The special one... ~

• Leuke accountnaam van Rinus trouwens!

Verder wel een lekker account, al waren de speeraantallen op dag 100 niet heel speciaal.

Ik nomineer mezelf voor het feit dat ik toch maar eens een nl account heb geregistreerd....

Dat is al het halve werk!

• Bij deze nomineer ik Iekiena van Tournament Finals. Na vorig jaar leidster te zijn doet ze dit opnieuw in vaak moeilijkste omstandigheden. Een echte heldin.

Before 2017 being part of (NL domain): Triple Entente, GR, Cono, Cuni, Botsers, Veto and a lot more I don't remember anymore.

2018 TR Qualification: Aramis - Bob (Leader)
    2018-2019 Finals: Black Pearl - TFD (Uollas meta) (Leader)

2019-2020 Finals: Black Pearl - Lowlands (Uollas meta) (Leader)
    2020 Comx: Black pearl - NewOrder (Leader)
    2020 EU Qualification: Undutchable - NewOrder (Leader)
    2020-2021 Finals: Gata & Gato - Flakes (Uollas meta) (Leader)

NL legend 2018

• Ik zou graag zowel svenie als Vanessa willen nomineren. Svenie omdat ie gewoonweg geweldig is en vanessa omdat iedereen Rinus nomineert voor een account waarvan ik zeker weet dat Vanessa ook een enorme bijdrage heeft gehad.

NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo

NL2 (2018)*: Thanos - STRAK!

COM3 (2018-2019): Struukn Duukn - Pirates

NL5 (2018-2019)*: Freddy Heinekip - BK

NL3 (2019-2020)*: Check - BD

NL4 (2019-2020): Zizou - SR

• De poll is toegevoegd :)

Ik raad iedereen aan om zijn/haar alliantieleden op te trommelen en te stemmen. Succes!

Groeten,

Minke

• De meesten kunnen geen Nederlands tho.

hoezo? :D

Before 2017 being part of (NL domain): Triple Entente, GR, Cono, Cuni, Botsers, Veto and a lot more I don't remember anymore.

2018 TR Qualification: Aramis - Bob (Leader)
    2018-2019 Finals: Black Pearl - TFD (Uollas meta) (Leader)

2019-2020 Finals: Black Pearl - Lowlands (Uollas meta) (Leader)
    2020 Comx: Black pearl - NewOrder (Leader)
    2020 EU Qualification: Undutchable - NewOrder (Leader)
    2020-2021 Finals: Gata & Gato - Flakes (Uollas meta) (Leader)

NL legend 2018

I here vote, how work this?

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• так как у меня сейчас нет голосов, я буду ждать и попросить проголосовать за меня в последний день

или я позволил Ванессе победить: D

I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed . . .

History:

Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2) and many more not listed.

Valhalla, Carpe Diem (t3 .com classics), CS! 2017 finals (Croatia)

CUP 2018 finals, X3 2019 finals (Russia)

~ The special one... ~

• так как у меня сейчас нет голосов, я буду ждать и попросить проголосовать за меня в последний день

или я позволил Ванессе победить: D

931.jpg

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love: