5x Saldırı & Savunma Raporlar

  • arkadaşlar istsnbul birliklerinde bir bayana küfür ve taciz muhabbeti dolaşıyor gerçeklik payı varmı bir yönetici bir bayan oyuncusuna küfürler etmiş yetmemiş birde sabaha kadar rahatsız etmişler

    gözum kanitin varsa koy buraya yoksada böyle seyler yazip insanlari karalama madem yaziyorsun buraya isim ver de bizlerde bilelim

  • Olayın aslını astarını bilmiyorum ama gerçekse çok çirkin bir olay varsa yapabileceğimiz bir şey bu tarz olaylara karşı elimizden geleni yaparız.

    Ayrıca İSTANBUL birlikleri diyerek tüm İSTANBUL birliklerini zan altında bırakmak olmaz. Biliyorum o anlamda söylemedin kesinlikle ama yine de belirtmek gerekir. Olay gerçekse bunu yaşayan kişiye geçmiş olsun yapan kişi veya kişileri derhan ihbar etmek gerekir

    Bilmedigin emin olmadigin duyumla gelmis burada yaziyorsun. Bizim boyle bir seyden haberimiz bilgimiz yok. Boyle bir olmussada konusur olayi cozer geregini yapariz.


    Boyle hassas konularda olayin aslini astarani bilmiyorsan konusmayacaksin.


    Millete algi yaratmaya calismayin boyle gereksiz konulara cevap vermek zorunda birakmayin.


    ( edit yanlis olmus. Boyle bir olay varsa nick ve yazismalari özelden yada oyundan bildirin )

    Post was edited 1 time, last by TurkC ().

  • KOTAN VS Sancak da son vuruş 15 Hesap merkezi 8 sıralı ile yıkılmış kullanılmaz hale gelmiştir 3 merkez ise tamamen yıkılmıştır . benim saldırılarıma karşılık yan köye gelen birkaç kişi olsada savunan tarafı tebrik ederim .


    İYİ FORUMLAR



    KOTAN
    RED ARMY - ATEŞİ HARLAYINNN



    OvaG2n

    Post was edited 1 time, last by KOTAN ().

  • Dünya gözü ile kotanda 300k tokmak gördüm.. daha oynanmaz bu oyun :))

  • Gece 3 buçukta tılsımın dibine yeni köy atıp uygun zaman gelince Çılgın Tılsım’ı çaldı arkadaşlar.


    Tebrikler.


    "I always have a plan."


    By Button & ThaPai & TVS & hasankbr79 & ziyag & SATIROGLU

  • Gece 3 buçukta tılsımın dibine yeni köy atıp uygun zaman gelince Çılgın Tılsım’ı çaldı arkadaşlar.


    Tebrikler.


    Şaibeli bir tılsım çalma gibi satıyor mu acaba lordlar tılsımlarını

  • Şaibeli bir tılsım çalma gibi satıyor mu acaba lordlar tılsımlarını

    Verdiğimiz emeğe bari saygı duyun gece 3 den beri o köyü ne emekler ile bastık bilip bilmeden karalama yapmayın EMEK EMEK ...

    Hope-karaeski

    &

    CARRERA

  • Yau bir daha oku ne yazdığımı , eğer gerçekse diyorum zaten ayrıca İstanbul birlikleri diyerek kimseyi zan altında bırakmayın da demişim. Sen nasıl okudun ve anladın bilmiyorum ama algı falan yaratıldığı yok hele böyle hassas bir konuda, yorumu tekrar oku bence. Ne demek istediğimi anlayacaksın. İyi oyunlar

  • Yau bir daha oku ne yazdığımı , eğer gerçekse diyorum zaten ayrıca İstanbul birlikleri diyerek kimseyi zan altında bırakmayın da demişim. Sen nasıl okudun ve anladın bilmiyorum ama algı falan yaratıldığı yok hele böyle hassas bir konuda, yorumu tekrar oku bence. Ne demek istediğimi anlayacaksın. İyi oyunlar

    Kardeş sende yazının sonunu okusaydın anlardın. Düzeltme yaptım yanlış edit diye. Kusura bakma sabah uykulu ana denk gelmiş arada seni editlemişim. :)

  • arkadaşlar istsnbul birliklerinde bir bayana küfür ve taciz muhabbeti dolaşıyor gerçeklik payı varmı bir yönetici bir bayan oyuncusuna küfürler etmiş yetmemiş birde sabaha kadar rahatsız etmişler

    Dostum ortada adamim diyei dolaşma taciz ne lan karaktersiz.. isyan hesabı erhan kadın kılığına girip bizim birliğin watsap grubuna griyo kadın diye tanitiyo kendini biz bunu anlayınca küfür ettik.. sonra numarayı araştırdık Numara kimin çıktı isyan erhanın.. birlikçe ona etek aldiķ kadın gibi davranmaya dewam edicez.. sana da lazim bi etek bilip bilmeden yazma buraya..kimin ne olduğunu öğren muhtemelen sende erhansın

    Dip= linki iyi incele aslan=)


    Devlet-i Aliyye & LORD OF GLOBAL Hk. Açıklama

  • Dünya gözü ile kotanda 300k tokmak gördüm.. daha oynanmaz bu oyun :))

    kanka olsun o kadar :) senle değil benle beraber oynuyo :) hee bide bu böyle bakmadığı ilgilenmediği hali..


    Nasip olurda bir gün speedde karşılaşırsak sen o zaman izle kardeşimi :) özellikle seni bitirmeye oynayacaz :):):)


    İşin şakası bi yana bitmiyomu bu server sabriii bitirin gayrı şunu valla ben bunaldım :)

  • Şaibeli bir tılsım çalma gibi satıyor mu acaba lordlar tılsımlarını

    Ne diyorsun lan sen şaibe filan. O hesapta kimlerin olduğunu herkes biliyor. Doğru düzgün konuş adamı hasta etme ibik. Rakip gelmiş farkettirmeden köy atıp almış tılsım işte tebrik et geç

    2006-2007-2008-2009-2010-2013 Speed 3x oyuncusu D.E.M AVCI HABABAM NEFES SİS AN-AS RÖNESANS S&B C@N:hero2:

    Post was edited 1 time, last by jolly joker ().