TS4 Talk 2020

🔥 Travian: Shadow Empires 🔥 Open Beta has started!
Check out the new version of the Annual Special before anybody else by registering to the Open Beta Gameworld.

➡️ Register Now! ⬅️
  • Een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Is de winnaar al bepaald voordat de server begint, of verwachten we een wisseling in de macht?

Dit kun je allemaal in dit topic bespreken.

Let alsjeblieft wel op de forum richtlijnen :)

Veel succes op de nieuwe server!

TL_header3.gif

• Of de winnaar op voorhand bepaalt is wil ik nog niet zeggen, maar de geruchten gaan de ronde dat er een klein, maar levensgevaarlijk, groepje indianen zal starten. Zijn er nog meer pre-mades?

Nl3: Lichtboei - FM NL3 2016-2017
    Leider Skivinci: winnaar nl1 2017
    Roa: Bloedbank - ZH 2017-2018
    Nl29: Qanuk - Factory 2018

nl19: Schizofrenie - De Inrichting 2019-2018

• Na enkele jaren niet gespeeld te hebben wil ik weer de draad oppakken.

Zijn er nog mensen opzoek naar een versterking voor hun account of een duo? Stuur me een bericht.

Mijn speelstijl is uitsluitend aanvallend.

Mocht je interesse hebben in mijn vorige accounts zal ik dit allemaal nader toelichten.

• Of de winnaar op voorhand bepaalt is wil ik nog niet zeggen, maar de geruchten gaan de ronde dat er een klein, maar levensgevaarlijk, groepje indianen zal starten. Zijn er nog meer pre-mades?

Ik denk dat die indiaantjes snel in reservaten gaan worden gestoken ;)

Liever strijdend ten onder gaan dan zwijgend verder te gaan.

• Zouden er ditmaal 400 of 500 spelers starten waarvan 120 overblijven rond de artefacten? :/

I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed . . .

History:

Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2) and many more not listed.

Valhalla, Carpe Diem (t3 .com classics), CS! 2017 finals (Croatia)

CUP 2018 finals, X3 2019 finals (Russia)

~ The special one... ~

• Zouden er ditmaal 400 of 500 spelers starten waarvan 120 overblijven rond de artefacten? :/

Het heeft er helaas alle schijn van;(

Nl3: Lichtboei - FM NL3 2016-2017
    Leider Skivinci: winnaar nl1 2017
    Roa: Bloedbank - ZH 2017-2018
    Nl29: Qanuk - Factory 2018

nl19: Schizofrenie - De Inrichting 2019-2018

• Na een paar jaar niet te hebben gespeeld, ben ik weer begonnen op deze server. Ben op zoek naar een alliantie in ZO. Mijn speelstrategie: verdedigend. Stam: Galliër.

• Na enkele jaren niet gespeeld te hebben wil ik weer de draad oppakken.

Zijn er nog mensen opzoek naar een versterking voor hun account of een duo? Stuur me een bericht.

Mijn speelstijl is uitsluitend aanvallend.

Mocht je interesse hebben in mijn vorige accounts zal ik dit allemaal nader toelichten.

Je mag me altijd op discord toevoegen. Vigoz#3338

Behold the glory behold the wonder, What we have made shall not be torn asunder, Such vast achievement stone and papyrus, Beneath the gaze of Isis and Osiris, Land of majesty, Where the heavens smile, Jewel of history shining, By the Nile

• Ik ben op zoek naar een dual speler.

Zelf heb ik enkele jaren ervaring, al is dit wel bijna 5 jaar terug op de Classic servers.

Zojuist weer een account aangemaakt op s4 waarmee ik er weer vol voor wil gaan.

Ik speel aanvallend.

Mocht je interesse hebben, laat het maar horen en wie weet! :)

Groetjes,

Alex

Post was edited 2 times, last by SkiP. ().

• Ik ben op zoek naar een dual, liefst iemand met ervaring op hoog niveau.

Het gaat om account Murdock.

Graag toevoegen op discord (Murdock#8726), of me langs hier een DM sturen.

Mvg

Murdock

tg_TL-DQ4_970x250_181126.jpg