Oases vlak na start

🔥 Vote your LOT2020 candidate 🔥
The voting phase ends, Sunday, March 1st at 23:59 GMT+1. ➡️ TO THE SURVEY ⬅️

• Beste travian fanaten & @Minke,

Een vraagje... Oases vlak na een server start hoeveel grondstoffen hebben die? Ik dacht dat ze 12 uur producties hebben klaarliggen maar een vriend zei dat er 0 uurproducties klaarliggen. Kan iemand hier juiste info over geven. En deze ook staven met de nodige bewijslast?

mvg,

TK

Behold the glory behold the wonder, What we have made shall not be torn asunder, Such vast achievement stone and papyrus, Beneath the gaze of Isis and Osiris, Land of majesty, Where the heavens smile, Jewel of history shining, By the Nile

• Ik heb voor de zekerheid nog even gevraagd aan Jake, de game designer. En direct na het starten van de server heeft een oase 12 uur aan productie klaarliggen.

Groeten,

Minke

• Ik heb voor de zekerheid nog even gevraagd aan Jake, de game designer. En direct na het starten van de server heeft een oase 12 uur aan productie klaarliggen.

Groeten,

Minke

Exact wat ik al dacht maar er zijn nogal wat trolls dezer dagen die een hoop FAKE NEWS verspreiden. Je mag men post bij deze verwijderen! Ga morgen sowieso ook nog is ingame testen op de nieuwe nl server!

#Edit:

Is er eventueel nog info die openbaar word gemaakt over de dieren in een oase bij start? Staat het aantal dieren in een oase vast per type oase? etc? Wellicht is dit info die niet word meegegeven :p

Behold the glory behold the wonder, What we have made shall not be torn asunder, Such vast achievement stone and papyrus, Beneath the gaze of Isis and Osiris, Land of majesty, Where the heavens smile, Jewel of history shining, By the Nile

Post was edited 1 time, last by TrolleKnots ().